کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۲۴۴
تاریخ خبر:

در گرمای تابستان خنک بمانید

در گرمای تابستان خنک بمانید

نسکافه آیس جدید، یک نوشیدنی خوشمزه برای فرار از روزهای گرم تابستانی

با شروع تابستان و افزایش دمای هوا، نیاز به نوشیدنی‌های خنک بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود. چه بهتر که این نوشیدنی‌ها نه تنها خنک‌کننده باشند، بلکه طعم لذت‌بخش و عطر جذاب قهوه را هم به شما هدیه دهند. اینجا دقیقا همان نقطه‌ای است که عاشقان قهوه نام نسکافه آیس را سر می‌دهند.

شاید به طور دقیق نام نسکافه آیس را باید بر روی اسپرسوی آغشته به یخ و نوشیدنی‌های خنکی مثل شیر و یا آب سرد گذاشت اما تعریفی بسیار ساده‌تر نیز برای این نام می‌توان در نظر گرفت.

 

نسکافه آیس یعنی نسخه سرد قهوه موردعلاقه شما‍!

این نوشیدنی‌های خنک بر پایه قهوه در روزهای تابستانی نه تنها می‌توانند در بهبود حال روزانه ما موثر واقع شوند بلکه احساس خوشایند و دلپذیری نیز برایمان ایجاد می‌کنند. بر اساس گزارش انجمن ملی قهوه ایالات متحده (NCA)، از سال 2016 تا کنون محبوبیت قهوه‌های سرد در این کشور بیش از 300 درصد افزایش یافته است. از این رقم می‌توان به سادگی دریافت که قهوه‌های سرد، نوشیدنی‌های محبوبی به خصوص در فصل‌های گرم مانند تابستان هستند؛ اما در تهیه و مصرف این سبک از نوشیدنی‌ها چالش‌هایی نیز وجود دارد. این نوع نوشیدنی علاوه بر اینکه زمان و انرژی زیادی می‌برد، گاهی با چالش تهیه مواد اولیه نیز همراه می‌شود. برای مثال اگر دستگاه قهوه‌ ساز در دسترس نباشد، ممکن است نتیجه نهایی از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد.

خبر خوب اینکه گزینه دیگری نیز وجود دارد که برای این روزها می‌تواند با راه حلی ساده و سریع، از عهده کار برآید. نسکافه آیس، محصول جدید برند نستله است که به گونه‌ای طراحی شده تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، یک نوشیدنی خنک و خوش‌طعم تهیه کنید. کافی است محتوای یکی از ساشه‌های نسکافه آیس را  در مقداری (240 میلی‌لیتر) شیرسرد بریزید و سپس هم بزنید تا به طور کامل حل شود. قهوه خنک و تابستانی شما آماده است. البته برای تجربه‌ای به مراتب بهتر و تابستانی‌تر همچنین می‌توانید از چند تکه یخ نیز برای نوشیدنی خود استفاده کنید و از تجربه یک نسکافه آیس کامل در عرض چند ثانیه بهره‌مند شوید.

بسته‌بندی‌های کوچک و سبک این محصول باعث می‌شود که بتوانید به راحتی آن را در محل کار، سفر و یا هر مکانی با خود داشته باشید و از نوشیدن یک قهوه خنک و تابستانی لذت ببرید. شما می‌توانید چند ساشه از این محصول را در کیف یا جیب خود بگذارید و هر زمان که احساس کردید برای رفع تشنگی‌تان نیاز به یک نوشیدنی دارید، به راحتی از آن استفاده کنید.

نسکافه آیس، حاوی کافئین و موادی است که علاوه بر ارائه یک تجربه خوشمزه و کم‌نظیر از یک نوشیدنی خنک، شما را در روزهای گرم تابستان سرحال می‌آورد.

کدخبر: ۵۶۶۲۴۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
پربازدیدترین گوناگون