کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۲۰۳
تاریخ خبر:

نکته بازی| تراکنش‌های بیخ گوش‌تان را ندیدید؟

نکته بازی| تراکنش‌های بیخ گوش‌تان را ندیدید؟

وعده‌های بی‌پایان مهدی تاج در فوتبال و رونالدو و سونگ الگویی برای بازیکنان تیم ملی ایران

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

 

تراکنش‌های بیخ گوش‌تان را ندیدید؟

مهدی تاج یکی از مدیرانی است که کلا میان حرف و عملش فاصله زیاد است. مثلا دو سه سال پیش، قبل از یکی از دربی‌ها، وعده داد که بانوان هم می‌توانند در ورزشگاه تماشاگر این بازی باشند‌ اما در آن بازی نه‌تنها این فرصت به بانوان داده نشد، بلکه آقایان هم به دلیل عجیب آلودگی هوا، نتوانستند در ورزشگاه حاضر شوند و بازی بدون تماشاگر برگزار شد.

 

همین یکی دو روز پیش هم مدعی شد که تلاش می‌کند بازی‌های لیگ‌برتر در اواخر هفته‌ها برگزار شود تا تماشاگران بیشتری بتوانند به ورزشگاه‌ها بروند اما فصل گذشته تعدادی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ‌برتر، به دلایل مختلف که بعضی از آنها اصلا قانع‌کننده نبود، بدون تماشاگر برگزار شدند. مثل بازی هفته آخر پیکان و استقلال. از این نمونه‌ها درباره آقای تاج زیاد سراغ داریم و ایشان لطف کرده‌اند و یک مورد دیگر هم به موارد قبلی اضافه کرده‌اند. ایشان گفته‌اند: «با تراکنش ناسالم هزار تومانی هم برخورد می‌کنیم.» اما یک مدیر وقتی می‌تواند این ادعا را بکند که حواسش به زیرمجموعه‌اش باشد.

 

وقتی بیخ گوش شما، دو تن از نزدیک‌ترین مدیران و معاونان‌تان درگیر فساد میلیونی و میلیاردی و رد و بدل کردن سکه و دلار شده‌اند و همین حالا بازداشت هستند و هر روز ابعاد جدیدی از این ماجرا فاش می‌شود، چطور می‌توانید مدعی شوید که با تراکنش ناسالم هزار تومانی هم برخورد می‌کنید؟ اعتبار و سلامت بازی‌های لیگ یک و لیگ‌برتر با این فساد زیر سوال رفته و شما تازه مدعی برخورد با فساد و تراکنش ناسالم می‌شوید؟ کمی دیر نیست آقای تاج؟

 

حتی رونالدو هم عذرخواهی می‌کند!

در جام ملت‌های آسیا و بعد از باخت کره‌جنوبی به اردن بود که از شیوه عذرخواهی بازیکنان این تیم مخصوصا سونگ هیونگ مین تعریف و تمجید کردیم. او بعد از بازی با سری پایین مقابل دوربین‌های تلویزیونی قرار گرفت و از مردم کره عذرخواهی کرد، بدون اینکه حتی یک لحظه سرش را بالا بیاورد. این در حالی است که او در بسیاری از موفقیت‌ها و پیروزی‌های تیم ملی کره‌جنوبی نقش اصلی را داشته است.

 

همان روزها شاهد یک عذرخواهی متفاوت از یک بازیکن تیم ملی بودیم. او بعد از حذف تیم ملی با شکست مقابل قطر، تصویری از بازی قبلی تیم ملی مقابل ژاپن را که در آن موفق به کسب پنالتی برای تیم ملی شده بود منتشر کرد و در لفافه بر‌سر مردم منت گذاشت که همین پیروزی بر ژاپن را هم مدیون من هستید! در همان مطلب نوشتیم که اگر رسم عذرخواهی را بلد نیستید، مجبور نیستید عذرخواهی کنید.

 

گذشت و گذشت تا رسیدیم به بازی پرتغال و اسلوونی که در دقایق پایانی آن کریس رونالدو یک پنالتی حساس را از دست داد تا بازی به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود. رونالدو بعد از خراب کردن آن پنالتی حال خوبی نداشت و چنان اشک ریخت که حتی مادرش هم در استادیوم نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد. او البته در ضربات پنالتی جبران کرد و پنالتی‌اش را گل کرد اما به جای شادی همیشگی‌اش تصمیم گرفت از هواداران پرتغال عذرخواهی کند! هیچ منتی هم بابت افتخارات قبلی بر‌سر مردم نگذاشت! هیچی دیگر! فقط خواستیم دوباره یادآوری کرده باشیم.

 

 

کدخبر: ۵۶۲۲۰۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر