کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۹۰۲
تاریخ خبر:

نکته بازی| آقای نکونام به مدیریت اعتراضی ندارید‌؟

نکته بازی| آقای نکونام به مدیریت اعتراضی ندارید‌؟

درباره مذاکره استقلال با ‌یک دروازه‌بان خارجی و یک بام و دو هوای باشگاه تراکتور

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

 

اعتراضی ندارید آقای نکونام؟

در دو سه روز اخیر، خبر مذاکره استقلال با یک دروازه‌بان خارجی به شدت جنجالی شده است. در این باره آنقدر ابهام وجود دارد که هیچ کس هنوز اصل ماجرا را نفهمیده است. سوال اول این است که استقلال با وجود داشتن سیدحسین حسینی که بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ‌برتر بود و بیشترین کلین‌شیت را ثبت کرد، چرا باید یک سهمیه خارجی‌اش را به یک دروازه‌بان خارجی اختصاص بدهد؟

 

حتی اگر این دروازه‌بان بهتر از حسینی بود، باز هم این اقدام باشگاه استقلال عقلانی نبود چرا که سطح فنی حسینی بالاست و نیازی به دروازه‌بان بهتر نیست. اما مشکل اینجاست که دروازه‌بانی که آبی‌ها مذاکره و او را جذب کرده‌اند، اصلا آمار جالبی ندارد. 29 ساله است و بوسنیایی ‌ و فصل گذشته در 38 بازی 37 گل دریافت کرده است! 

 

گذشته از این بحث، شایعه شده که مدیران هولدینگ مالک باشگاه استقلال، بدون هماهنگی با جواد نکونام این دروازه‌بان را جذب کرده‌اند که این بحث هم واقعا عجیب است. نکونام فصل گذشته به خاطر اتفاقات مشابه، علی خطیر را تحمل نکرد و در نهایت مدیرعامل قبلی از این باشگاه کنار گذاشته شد اما حالا نکونام هیچ واکنشی به این اتفاق نداشته ‌ و این هم یکی دیگر از ابهامات این ماجراست. قطعا اگر این اتفاق در دوره خطیر رخ می‌داد، نکونام تا الان 10 بار مصاحبه کرده ‌ و علیه او حرف زده بود اما این بار فعلا خبری از مصاحبه و اعتراض نیست. شاید هم در پشت پرده هماهنگی‌هایی در کار است که باعث شده همه چیز فعلا در سکوت و بی‌خبری پیش برود.

 

بالاخره پورحمیدی را قبول دارید یا نه؟

جناب محمدرضا زنوزی که مدتی پیش، به دنبال شعارهای گروهی از هواداران تراکتور علیه خودش قهر کرده ‌ و تصمیم به واگذاری مالکیت باشگاه گرفته بود و حتی نامه واگذاری را هم به هیات فوتبال ارسال کرده بود، در اقدامی قابل پیش‌بینی، پس از یک جلسه با تعدادی از هواداران و عذرخواهی آنها، کوتاه آمد و راضی به ادامه کار در تراکتور شد.

 

گویا در همین جلسه، استاد درباره حسین پورحمیدی دروازه‌بان تیمش گفته: «اگر تراکتور با شیوه استقلال بازی می‌کرد، پورحمیدی می‌توانست تعداد کلین‌شیت‌های بیشتری داشته باشد. پورحمیدی ۱۸ کلین‌شیت داشته و اگر با سیستم خمز نبود و با سیستم استقلال بود، پورحمیدی حتی می‌توانست تا ۲۵ کلین‌شیت داشته باشد.»

 

چند روز پیش هم، هوشنگ نصیرزاده که در آن مقطع مدیرعامل تراکتور بود و هنوز به فولاد ترانسفر نشده بود، در طعنه به علیرضا بیرانوند گفته بود: «کسی از فاصله ۷۰-۷۵ متری گل می‌خورد، بعد می‌گویند عقاب آسیا است و کسی که دستکش طلای لیگ را می‌گیرد، تشویق نمی‌کنیم.» همانطور که می‌بینید، هر دو نفر با طعنه به گلرهای استقلال و پرسپولیس، از گلر جوان خودشان تعریف و تمجید کرده‌اند که البته حق دارند

 

اما سوال اینجاست که اگر اینقدر به پورحمیدی اعتقاد و اعتماد دارید، چرا با بیرانوند مذاکره کرده‌اید و می‌خواهید او را جذب کنید؟ این یک بام و دو هوا یعنی چه؟ ما تعریف‌های شما از پورحمیدی را باور کنیم یا مذاکره‌تان با بیرانوند را؟ حالا ما هیچی! ما سوژه زیاد داریم و لنگ این ماجرا نمی‌مانیم. حداقل تکلیف‌تان را با خودتان و دروازه‌بان تیم‌تان مشخص کنید اساتید!

 

 

کدخبر: ۵۶۱۹۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر