کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۸۰۲
تاریخ خبر:

نکته بازی| امیرخان شما بگو به چه کسانی تریبون بدهیم!

نکته بازی| امیرخان شما بگو به چه کسانی تریبون بدهیم!

یک لیست پیشنهادی برای امیر قلعه‌نویی و مصاحبه عجیب هادی محمدی مدافع سپاهان

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

 

شما بگو به چه کسانی تریبون بدهیم!

 

جناب امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی بعد از قرعه‌کشی مسابقات انتخابی جام‌جهانی هم بی‌خیال نشدند و در مصاحبه‌ای گفتند: «بعضی از کارشناسی‌هایی که انجام می‌شود، دلیل فنی ندارد. از همه عزیزان می‌خواهم به ما کمک کنند. بعضی از کارشناسان از فوتبال دور بوده‌اند و بعضی از آنها با بغض صحبت می‌کنند. درهای تیم ملی به روی این دوستان باز است. خواهش می‌کنم به کسانی تریبون بدهید که اهل فن و دلسوز ملت ایران باشند؛ نه اینکه حساب‌های شخصی خودشان را تسویه کنند.»

 

ایشان فرموده‌اند به کسانی تریبون بدهید که اهل فن و دلسوز ملت ایران باشند! قطعا او با کسانی که از تیم ملی حمایت می‌کنند و از نمایش‌های تیم ملی تحت هدایت قلعه‌نویی تعریف و تمجید می‌کنند، مشکلی ندارد و آنها را غیرکارشناس نمی‌داند و اتفاقا از تریبون دادن به آنها استقبال هم می‌کند. آنها را اهل فن و دلسوز ملت هم می‌داند. در واقع او از تریبون داشتن کسانی ناراحت است که از تیم ملی انتقاد می‌کنند و به همین راحتی می‌خواهد آنها را از حق‌شان یعنی داشتن تریبون و انتقاد محروم کند.

 

از نظر ایشان هر کس از تیم ملی انتقادی کند، اهل فن نیست، دلسوز ملت هم نیست و فقط و فقط با بغض صحبت می‌کند. بر همین اساس و به فرموده جناب قلعه‌نویی ما لیستی تهیه کرده‌ایم از کسانی که رسانه‌ها باید به آنها تریبون بدهند و ‌ مخصوصا از صدا و سیما می‌خواهیم فقط با این نفرات مصاحبه کند: «سعید الهویی، آندرانیک تیموریان، رحمان رضایی، هومن افاضلی، علی‌اصغر قربانعلی‌پور، انیو ماریکونه، حمید مطهری، دوستان و اقوام و نزدیکان امیر قلعه‌نویی و سایر بستگان.»

 

داخل زمین را یادتان رفته استاد؟

 

هادی محمدی مدافع سپاهان در یک مصاحبه مدعی شده که باید با 20 امتیاز اختلاف قهرمان می‌شدیم. او گفته: «دیدید خارج از زمین چه اتفاقاتی برای تیم ما رقم زدند. اگر بخواهم صحبت کنم شاید محروم شوم. ما با این تیم و با آن شروعی که داشتیم، باید با اختلاف 20امتیاز قهرمان می‌شدیم.» اما یک بار برای همیشه سپاهانی‌ها و هواداران‌شان باید از این توهّم بیرون بیایند که با اتفاقات خارج از زمین، این تیم قهرمان نشد.

 

واقعیت این است که هیچ تیمی بیشتر از سپاهان در لیگ بیست و سوم برای جذب بازیکن هزینه نکرد. آش آنقدر شور شد که حتی صدای هواداران هم برای جذب این همه مهاجم خوب و گران‌قیمت درآمد. این تیم سقف بودجه را با اختلافی باورنکردنی شکسته ‌ و به شکلی کاملا غیرمنصفانه، بازار را تسخیر کرده بود. دوستان اما انتظار داشتند که با این قراردادهای نجومی، کسی کاری به کار آنها نداشته باشد و اجازه بدهد تا این تیم در یک رقابت نابرابر، با اختلاف 20 امتیاز قهرمان لیگ‌برتر شود.

 

قطعا اگر از همان ابتدای کار، سقف بودجه رعایت می‌شد، سپاهان نمی‌توانست این همه ستاره گران‌قیمت را جذب کند و بعضی از آنها راهی تیم‌های دیگر می‌شدند و عدالت برقرار می‌شد. مثال می‌خواهید؟‌ عیسی آل‌کثیر که نیم‌فصل اول در سپاهان نیمکت‌نشین بود، در پرسپولیس ستاره شد و با گل‌های تعیین‌کننده‌اش یکی از دلایل اصلی قهرمانی این تیم بود. ضمن اینکه همه چیز هم مربوط به این اتفاقات نبود. بازی با پیکان در اصفهان و چند بازی دیگر را هم مرور کنید که ببینید خودتان هم در زمین کم خرابکاری نکردید استاد!

 

کدخبر: ۵۶۱۸۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر