کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۲۹۷
تاریخ خبر:

انتقام سرد به سبک وریا غفوری

انتقام سرد به سبک وریا غفوری

از جشن خبری نیست و هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بحران‌های متعدد غوطه‌ور هستند

 

هفت صبح| فوتبال ما پنج روز پس از پایان فصل همچنان در گرداب نفرت و تخاصم غوطه‌ور است. هیچ خبری از آن ضیافت‌های مرسوم پایان فصل فوتبال و آن جشن‌ها و شادی‌ها نیست. چرا که مثل همیشه مدیران دو تیم رقیب پایتخت کوچک‌ترین احترامی به یکدیگر نگذاشتند و در هراس از فشار کانال‌های تلگرامی و برای ساختن رزومه بهتری از دستاوردهایشان؛ ‌به هم هتاکی می‌کنند. و عجیب تلویزیون که به این اختلافات خواسته و ناخواسته دامن زده است  و شاید نمی‌داند که چگونه اتمسفر روحی این اختلاف فوتبالی می‌تواند  همچون ترمز برای شور و شوق انتخاباتی عمل کند  و بر روی مکانیسم استقبال از  انتخابات ریاست جمهوری هم تاثیر بگذارد. دیروز در این باره نوشتیم.

 

اما در عجیب‌ترین اتفاق و در حالیکه استقلالی‌ها از حکم محرومیت درویش مدیرعامل پرسپولیس به خاطر توهین به لهجه سرپرست باشگاه استقلال خوشنود بودند و ایرنا هم در خبری عجیب‌تر اعلام کرد که درویش بلافاصله پس از تجربه قهرمانی با پرسپولیس  برکنار خواهد شد و از آن سو کانال‌های تلگرامی آبی‌ها  با زیرکی در حال استفاده از خطای مرگبار درویش در  یک ماجرای قومیتی بودند  و حتی جواد نکونام هم وارد ماجرا شد تا جای زخم اشتباه دردناک درویش را بیشتر خون بیاندازد و  باز هم در حالیکه افکار عمومی به شکل رو به تزایدی در حال  همدردی با استقلال به خاطر گل مشکوک به آفساید پرسپولیس بود، ناگهان وریا غفوری به میدان آمد و با کلماتی  سخت و سنگین جواد نکونام را مورد عتاب و سرزنش قرار داد.و مستقیما هلدینگ خلیج فارس را به عنوان مالکان استقلال مورد خطاب قرار داد و به آنها گفت که: با توجه به شناخت از جواد نکونام در فولاد و آنچه در طول این فصل شاهد بودیم، ایشان از شایستگی و توانایی لازم جهت ارتقا و پیشرفت استقلال برخوردار نیستند. بنابراین توصیه بنده به هلدینگ برای داشتن یک شروع قوی و با صلابت انتخاب گزینه‌ای بهتر برای نیمکت استقلال است.

 

دو سال قبل نکونام به عنوان سرمربی فولاد بعد از موضعگیری‌های وریا غفوری در ناآرامی‌های پاییز 1401،‌وریا را که از استقلال به فولاد آمده بود از اسکاد اصلی فولاد کنار گذاشت. احتمالا این اتفاق با فشار مدیریت فولاد شکل گرفته بود اما هرچه بود از یاد وریا نرفته است. و حالا وریا درست از وسط اردوگاه آبی‌ها و به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازیکنان یک دهه گذشته این تیم، ‌نوعی شبه کودتا را علیه نکونام به راه می‌اندازد تا دستاوردهای یک هفته گذشته سرمربی استقلال را که موجب شده بود  شکست او در کسب عنوان قهرمانی به حاشیه برود مورد تهدید جدی قرار بگیرد. با این ترفند حالا هردوباشگاه در بحران‌های خود غوطه‌ور شده‌اند. پرسپولیس رئیس خود را از دست خواهد داد و احتمال دارد که اوسمار هم از پرسپولیس برود و شاید گولسیانی هم مورد غضب قرار بگیرد و در این سو در باشگاه استقلال هم شبیخون ناگهانی وریا موجب شد تا باز هم بحث ضعف هدایت استقلال روی دایره بیاید. صدای ما را از تهران می‌شنوید!

 

کدخبر: ۵۶۰۲۹۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر