کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۷۷۷۳
تاریخ خبر:

رصدخانه| استقبال از طوبی، درخشش ستاره سادات و فصل ۴ ‌زخم کاری ‌

رصدخانه| استقبال از طوبی، درخشش ستاره سادات و فصل 4 ‌زخم کاری ‌

با ضبط این سکانس‌ها در شهر برلین پرونده تولید زخم کاری بسته خواهد شد

هفت صبح| ستون رصدخانه روزنامه هفت صبح  اختصاص دارد به آخرین اخبار و حواشی سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. خواندن این سه بخش را از دست ندهید.

 

یک: ستاره سادات قطبی در تازه‌‌ترین تجربه اجرا، با مسابقه «نوآ» همکاری دارد. برنامه‌‌ای که موضوع آن طراحی و دوخت لباس‌های زنانه است و برای علاقه‌مندان جذابیت‌‌هایی دارد. هرچند زمان مسابقه کمی طولانی است اما در مجموع امتیازات آن مثل دکور، کارشناسان، توان بالای شرکت‌کننده‌ها و... می‌‌چربد. مجری برای همراهی با بانوان خیاط، شیوه‌‌ای مناسب برگزیده است و شوخ‌‌طبعی و صمیمیت را چاشنی کار خود کرده.

ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی در این راه موفق است؛ چون علاوه‌ بر تجربه اجرا، اندوخته بازیگری دارد. همچنین بده-بستان او با آزاده قوام (کارشناس مسابقه) خوب از آب درآمده. قطبی در جلد شخصیت مهربان فرو می‌‌رود و قوام جدی است. «نوآ» اتفاق خوبِ کارنامه ستاره سادات قطبی است که اغلب اجراهای اخیر او همراه با همسر (شهرام شکیبا) بوده. او حالا ثابت کرده در اجرای تک‌‌نفره موفق‌تر عمل می‌‌کند.

 

دو: محمدحسین مهدویان در حال ضبط سکانس‌های باقی مانده فصل چهارم سریال «زخم کاری» است. براساس خبر روزنامه سینما با ضبط این سکانس‌ها در شهر برلین پرونده تولید این سریال بسته خواهد شد. در این سکانس‌ها فقط الناز ملک و رعنا آزادی‌ور بازی دارند. در فصل چهارم مالک با بازی جواد عزتی رودرروی شخصیت جدیدی قرار می‌گیرد که نقش آن را مهدی سلطانی بر‌عهده دارد.

زخم کاری

قرار است با پخش فصل چهارم «زخم کاری» پرونده این سریال بسته و ماجراهای مالک و سمیرا به سرانجام نهایی برسد، البته آنطوری که الناز ملک در گفت‌وگویش با ماهنامه فیلم امروز مطرح کرده، پایان‌بندی این فصل به‌گونه‌ای است که امکان ساخت فصل پنجم هم مهیاست. با این حال روزنامه سینما در گزارش خود تاکید کرده که پلتفرم فیلیمو به عنوان سرمایه‌گذار و محمدحسین مهدویان به عنوان کارگردان دیگر تمایلی به ادامه دادن این سریال ندارند.

 

سه: روابط عمومی معاونت سیما خبر داد: «بر اساس گزارش منتشر شده اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه ملی که به بررسی «میزان بازدید سریال طوبی در فضای مجازی» پرداخته است، بیش از ۶۰ هزار محتوای تقطیع‌شده از این سریال که در پنج بستر تلگرام، توئیتر، اینستاگرام، ایتا و روبیکا منتشر شده، در مجموع ۴۰۰ میلیون بازدید را به خود اختصاص داده است.

طوبی

این میزان مشاهده محتوا در فضای مجازی نشان‌دهنده استقبال خوب از این مجموعه نمایشی در میان مخاطبان است که طوبی را به پربازدیدترین و محبوب‌ترین سریال رسانه ملی در میان کاربران فضای مجازی در سال ۱۴۰۳ تبدیل کرده است. همچنین تعداد نظرات منتشرشده ذیل محتوای مرتبط با سریال ۶۰۰ هزار مورد بوده و محتواهای تقطیع شده درمجموع ۱۰ میلیون لایک از سوی کاربران دریافت کرده‌اند.» هفته گذشته پخش سریال «طوبی» به کارگردانی سعید سلطانی در شبکه یک تمام شد.

 

کدخبر: ۵۶۷۷۷۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر