کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۷۶۰۷
تاریخ خبر:

رصدخانه| دیده شدن‌ گوش آنیه، بازگشت ساره و پانتولیگ رضا گلزار

رصدخانه| دیده شدن‌ گوش آنیه، بازگشت ساره و پانتولیگ رضا گلزار

حضور ساره بیات در سریال «محکوم» با حضور پژمان جمشیدی، کوروش تهامی، الهام کردا، سیامک انصاری و...

هفت صبح| ستون رصدخانه روزنامه هفت صبح  اختصاص دارد به آخرین اخبار و حواشی سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. خواندن این سه بخش را از دست ندهید.

 

یک: روز گذشته روابط عمومی فیلیمو خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه سریال «محکوم» به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری و کارگردانی سیامک مردانه به‌ زودی منتشر می‌شود. از نکات جالب سریال، حضور ساره بیات است که در آن با پژمان جمشیدی، کوروش تهامی، الهام کردا، سیامک انصاری، اسماعیل محرابی و رامین پرچمی همبازی شده. آخرین سریال بیات «گیسو» بود که سال 1399 در شبکه خانگی منتشر شد.

 

او همچنین مدت زیادی از سینما دور بود تا اینکه امسال مقابل دوربین فیلم «چشم بادومی» ابراهیم امینی رفت. هم امینی و مردانه تجربه همکاری با محمد‌حسین مهدویان را دارند و حالا در قامت کارگردان از حضور ساره بیات بهره برده‌اند. سریال «محکوم» به نویسندگی‌ مهران مهدویان یک قصه اجتماعی دارد. محمدرضا منصوری پیش‌تر سریال‌‌های «سقوط» و «حیثیت گم شده» را تهیه کرده بود که جزو آثار موفق فیلیمو محسوب می‌شوند. 

 

دو: خبر دارید که نمایش گوش خانم‌ها جزو موارد ممنوعه در تلویزیون است. روایت‌هایی هم از پنهان کردن گوش زیر روسری توسط چند بازیگر بیان شده. پیرو همین پیش‌زمینه است که وقتی در قسمت آخر سریال «طوبی» گوش آنیه برای لحظه‌ای از زیر شال نشان داده شد، برخی تعجب کردند. این ماجرا مربوط به صحنه صحبت‌های آنیه (سودابه بیضایی) با فخرالدین (امین زندگانی) است.

 

سکانس مذکور را چند بار دیدیم اما راستش ما در تحریریه هفت‌صبح، به یقین نرسیدیم. چرا؟ چون این احتمال وجود دارد که سایه‌ای یا چیزی دیگر روی سر بازیگر افتاده بوده. هرچند نظر کسانی که می‌گویند گوش بود را هم رد نمی‌کنیم! البته در نمای بعدی که مربوط به ادامه صحبت‌های آنیه و فخرالدین است، خبری از گوش یا هر چیز دیگری نبود و با شالی سیاه مواجه شدیم. 

 

سه: بر اساس گفته‌های تهیه‌کننده «پانتولیگ» فصل جدید این مسابقه با اجرای محمدرضا گلزار به‌زودی تولید می‌شود. ایسنا در این باره نوشت:« جواد فرحانی که اخیرا تهیه‌کنندگی سریال «غریبه» را در تلویزیون برعهده داشته و همچنین تهیه سریال خانگی «پدرِ قهوه» مهران مدیری را عهده‌دار است، در گفت‌وگویی با ایسنا ضمن اعلام اینکه ساخت فصل جدید مسابقه «پانتولیگ» در روزهای آینده آغاز خواهد شد، اعلام کرد این مسابقه با تغییراتی همراه خواهد بود.

 

اولین قسمت از مسابقه «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار بهمن ماه سال گذشته روی آنتن شبکه سه رفت. «پانتولیگ» برنامه‌ای در حوزه‌ مسابقه و سرگرمی با محوریت بازی پانتومیم است.» پیش‌تر نوشتیم که «پانتولیگ» توانست رضایت عده‌ای را جلب کند اما در نهایت موج به‌وجود نیاورد. اجرای گلزار هم قابل قبول بود و در همراهی با شرکت‌کنندگان صمیمی و اصولی برخورد می‌کرد.

 

 

 

کدخبر: ۵۶۷۶۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر