کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۷۲۶۹
تاریخ خبر:

رصدخانه| سیل تحسین به سمت مهران مدیری و تغییر پوشش آنیه در سریال طوبی

رصدخانه| سیل تحسین به سمت مهران مدیری و  تغییر پوشش آنیه در سریال طوبی

وقتی مدیری از جیب خود 500‌میلیون به این پدر دوست‌داشتنی هدیه داد

هفت صبح| ستون رصدخانه روزنامه هفت صبح  اختصاص دارد به آخرین اخبار و حواشی سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. خواندن این سه بخش را از دست ندهید.

 

یک: چندی پیش به یک نکته جالب از سریال تلویزیونی «طوبی» اشاره کردیم و نوشتیم آنیه (سودابه بیضایی) دختری عراقی است که شالِ بافته‌شده روی سر او، به گونه‌‌ای است که گویی تازه از حمام بیرون آمده! حتی گفتیم این تلاش برای باورپذیری خاستگاه شخصیت بوده که احتمالا در واقعیت حجاب کامل نداشته. حالا چند قسمتی است که با یک شمایل تازه از آنیه مواجه هستیم.

 

همزمان با بالا رفتن سن این کاراکتر و البته هجوم غم و اتفاقات بد، پوشش او تغییری اساسی داشته و دیگر مثل دوران جوانی، خبری از شال‌های متنوع و متعدد نیست. آنیه شالی ساده و سیاه بر‌سر دارد. راستی، بازی خوب سودابه بیضایی را فراموش نکنیم که عشق و مهربانی و خشم و دلتنگی آنیه را ملموس و اصولی به تصویر کشیده است. سریال «طوبی» به روزهای پایانی پخش در شبکه یک نزدیک می‌شود.

 

دو: «گل یا پوچ» تبدیل به مسابقه‌‌ای محبوب برای مخاطبان شده. یکی از دلایل اصلی به حضور مهران مدیری در مقام مجری برمی‌گردد. او آداب مواجهه با مسابقه را می‌‌داند و همراهی خوب برای شرکت‌‌کنندگان است. مدیری صاحب تجربه‌‌ای گرانسنگ در اجراست و برای هر برنامه، مدلی متناسب پیش می‌‌گیرد. بارها روایت‌هایی درباره فعالیت‌‌های انسان‌دوستانه مدیری شنیده شده که در قسمت قبلی «گل یا پوچ» بخشی از آن عینیت یافت:

 

اهدای مبلغ 500 میلیونی به عمو‌رجب؛ همان شرکت‌‌کننده محبوبی که پس از باخت، اشک او خیلی‌‌ها را متاثر کرد. عمو رجب می‌‌خواست هزینه مسابقه را صرف جهیزیه دخترش کند و آن اشک‌‌ها به دلیل عدم توفیق در این هدف بود. مدیری از جیب خود 500‌میلیون به این پدر دوست‌داشتنی هدیه داد و همچنان سیل تحسین به سمت او روان است.

 

 

کدخبر: ۵۶۷۲۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر