کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۹۰۴
تاریخ خبر:

رصدخانه| گاف سریال غریبه، دست و پا زدن آقای ‌قاضی برای دیده شدن و هشت‌پا و تانک‌خورها

رصدخانه| گاف سریال غریبه، دست و پا زدن آقای ‌قاضی برای دیده شدن و هشت‌پا و تانک‌خورها

ماجرا اما خیلی دم‌دستی و عجیب لو رفت؛ جایی که راحله ...

هفت صبح | ستون رصدخانه روزنامه هفت صبح  اختصاص دارد به آخرین اخبار و حواشی سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. خواندن این سه بخش را از دست ندهید.

 

یک: هفته گذشته شاهد انتشار آمار سریال‌ها بودیم که تناقضاتی آشکار با هم دارند. ابتدا پایگاه اطلاع‌رسانی سیما اعلام کرد: «طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات، «طوبی» بعد از 29 قسمت، حدود 32 درصد مخاطب داشته.» یک روز بعد چند رسانه بدون استناد به منابع نوشتند: «فصل دوم «آقای قاضی» با 23/8درصد بیننده در صدر پربیننده‌ترین سریال‌های در حال پخش قرار گرفته.

 

همچنین 88/4درصد مخاطبان اعلام کرده‌اند که از این سریال رضایت زیاد دارند. سریال «طوبی» با 21/5درصد بیننده و رضایت 77/4درصدی در رده دوم قرار دارد.» کاش روابط عمومی صدا و سیما دست به شفاف‌سازی می‌زد. فعلا اینطور به نظر می‌رسد که «آقای قاضی» برای دیده شدن در رسانه دست و پا می‌زند! البته فارغ از اینکه کدام سریال در صدر است، همین آمارها حکایت از شکست هر دو اثر دارد.

 

دو: سریال «غریبه» روزهای پایانی پخش از شبکه سه را سپری می‌کند. این سریال نتوانست جای خود را باز کند که دلیل آن به داستان و بازی‌های ضعیف برمی‌گردد. «غریبه» گاف هم کم نداشته. مثلا در یکی از قسمت‌های اخیر، مامور امنیتی رفتاری غیر‌قابل باور داشت. سینا شاهمیری (پژمان بازغی) در این سریال یک مامور امنیتی است و خیلی تلاش کرد تا رازش از دیگران، حتی نامزدش‌ پنهان بماند.

 

ماجرا اما خیلی دم‌دستی و عجیب لو رفت؛ جایی که راحله (محیا دهقانی) کلید ماشین را برداشت و وقتی کار فوری‌‌اش تمام شد، اسلحه را آن گوشه دید. در دنیای درام، برخی اتفاقاتِ غیرمنطقی، مجاز است؛ اما نکته مذکور برای «غریبه» یک ضعف محسوب می‌شود. به‌ویژه آنکه سینا ماموری باهوش معرفی شده بود. نویسنده و کارگردان این بار هم کم آوردند و دست به دامن گره‌گشایی ساده دیگری شدند.

 

سه: دو سریال جدید «هشت‌پا» و «تانک‌خورها» از شبکه‌‌های یک و سه پخش می‌‌شوند. به گزارش روابط عمومی معاونت سیما، با توجه به جابه‌جایی جدول زمانی مجموعه‌‌های نمایشی تلویزیون، در نهایت «تانک‌خورها» که به مناسبت هفته دفاع ‌مقدس در سیمافیلم تولید شده است، پس از سریال «غریبه» از شبکه سه پخش خواهد شد. سریال «تانک‌خورها» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی با موضوع شکل‌گیری گردان زرهی ۷۷ خراسان ساخته شده.

 

در این سریال بازیگرانی از جمله آرش مجیدی، سروش جمشیدی، بهراد خرازی، احمد نجفی، ثریا قاسمی، علیرضا استادی، شیوا خسرومهر و ... بازی کرده‌اند. همچنین، پس از سریال «طوبی» سریال «هشت‌پا» ویژه هفته فراجا از آنتن شبکه یک پخش خواهد شد. این سریال به کارگردانی احمد معظمی با موضوع مبارزه با مواد مخدر و با بازی سعید چنگیزیان، محمد صادقی، نادر سلیمانی، افسانه چهره‌آزاد، علی اوسیوند و احمد نجفی ساخته شده است.

 

کدخبر: ۵۶۶۹۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر