کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۷۳۹
تاریخ خبر:

رصدخانه| سقوط سرگیجه، اسم عجیب کانال شبکه تهران و صدر‌نشینی طوبی

رصدخانه|  سقوط سرگیجه،  اسم عجیب کانال شبکه تهران و صدر‌نشینی طوبی

آخرین اخبار و حواشی سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی

هفت صبح| ستون رصدخانه روزنامه هفت صبح  اختصاص دارد به آخرین اخبار و حواشی سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. خواندن این سه بخش را از دست ندهید.

 

یک: روز گذشته فصل چهارم مسابقه «سرگیجه» به پایان رسید. در این فصل شهرام شکیبا، علیرضا مهران، سیاوش مفیدی و جواد خواجوی با هم به رقابت پرداختند. نتیجه به دست آمده اما پایین‌تر از حد انتظار بود و هیچ کدام از قسمت‌ها رضایت مخاطبان را به همراه نداشتند. دلیل اصلی این شکست به ترکیب ضعیف شرکت‌کننده‌ها برمی‌گردد.

 

مهمتر اینکه برخلاف شرکت‌کنندگان فصل قبل، آنها فاقد ویژگی کافی برای ایجاد لحظات خاص و مفرح بودند. البته وزن مهمانان «سرگیجه» در سه فصل ابتدایی نیز بالا نبود اما مقابل دوربین و در چالش‌ها کاری کردند که مسابقه جذاب ‌ و موقعیت‌های‌ قابل‌توجهی خلق شود. شکیبا، مهران، مفیدی و خواجوی اما بدترین ترکیبی بود که می‌شد برای یک مسابقه کنار هم چید. چرا سازندگان از ابتدا متوجه این ایراد بزرگ نبودند؟ 

 

دو: برخی شبکه‌های تلویزیونی، از ظرفیت تلگرام برای ارتباط با مخاطبان و معرفی محصولات خود بهره می‌برند؛ از جمله شبکه تهران. این شبکه چندی پیش نام کانال تلگرامی خود را تغییر داد و حالا عنوانش این است: «هواداران شبکه تهران سیما». با این اتفاق یک پرسش اساسی در ذهن شکل می‌گیرد: یعنی عده‌‌ای به طور خود‌جوش اقدام و از سر عشق و علاقه به تاسیس یک رسانه خبری برای شبکه کرده‌‌اند؟!

 

چیزی شبیه کاری که هواداران پرسپولیس، استقلال و... انجام می‌دهند. البته که شبکه تهران در این تعریف نمی‌‌گنجد؛ چون این شبکه و دیگر شبکه‌های تلویزیون فاقد قدرت کامل برای جذب طرفدار فراوان هستند. ضمنا ما که این کانال را دنبال کرده‌ایم می‌دانیم اضافه کردن پیشوند هواداران، کار مردم نبوده. امیدواریم ادمین محترم کانال تلگرامی شبکه تهران محبت کند و واژه هواداران را بردارد.

 

سه:چند روز پیش تلوبیون، 10 محتوای پربازدید این اپلیکیشن در شهریور ماه را منتشر کرد. قسمت سی و چهارم سریال «طوبی» با 251/313بازدید در صدر است. قسمت بیستم سریال «غریبه» هم با 152/246بازدید در رتبه سوم ایستاده. قسمت سی و دوم سریال «از سرنوشت» که از آی‌فیلم بازپخش می‌شود، رتبه چهارم را دارد.

 

ویدئوی «حرکت زشت فیروزپور بعد از شکست مقابل قاسمپور» در رقابت‌های کشتی در جایگاه دوم قرار گرفته است. جایگاه پنجم تا دهم پربازدید‌های تلویزیون از این قرار است: مقدماتی جام‌جهانی آسیا 2026 ‌گل اول ایران به امارات، سریال کره‌ای افسانه خورشید (قسمت آخر)، خوش‌نمک؛ کاری کرد که همه سالن از خنده منفجر شدند، سریال آقای قاضی (قسمت 29)‌، لیگ نخبگان آسیا - گل اول الاهلی به پرسپولیس (فرانک کسیه) و لیگ نخبگان آسیا - گل اول استقلال به الغرافه.

 

کدخبر: ۵۶۶۷۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر