کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۸۴۰
تاریخ خبر:

خانم کیدمن را کوبیده‌اند از نو ساخته‌اند | راز تلالوی هنرپیشه ۵۷ ساله

خانم کیدمن را کوبیده‌اند از نو ساخته‌اند | راز  تلالوی هنرپیشه 57 ساله

اظهار نظر یک متخصص زیبایی درباره تغییرات ظاهری خانم کیدمن

هفت صبح| حضور نیکول کیدمن در جشنواره فیلم ونیز آن هم در سن 57 سالگی و نمایش فیلمی با بازی او که حاوی فصل های ملتهب است استانداردهای میانسالی را در صنایع زیبایی و پلاستیک به شدت تکان داده است. این که صنعت پرهزینه و پرسود زیبایی چگونه توانسته یک زن 57 ساله را برای چنین فیلم هایی آماده کند شگفتی کارشناسان را برانگیخته و البته گروهی نیز آن را نشانه بهره کشی هرچه بیشتر هالیوود از ستاره های  زن خود می دانند.
 

نیکول کیدمن در سال 2007 گفته بود که چهره و ظاهرش کاملا طبیعی هستند  او در آن موقع 40 ساله بود.  او در سال 2013  در یک مصاحبه به استفاده ناگزیر از مقداری بوتاکس اعتراف کرد و این که هرگز زیر عمل جراحی نرفته است .

حالا دکتر دارا لیوتا که یک جراح زیبایی مشهور درآمریکاست این احتمال را ارائه داده که در سه چهار سال اخیر به جز تزریق ماهرانه  ژل و بوتاکس در چشم و ابروها و استفاده از فیلر و بوتاکس در گونه ها و لب ها ،‌خانم کیدمن زیر تیغ جراحی هم رفته باشد و عمل کشیدن پوست صورت و کشیدن پوست گردن را نیز تجربه کرده باشد.

نیکول کیدمن از سال 1989 و از سن 22 سالگی وارد عرصه سینما شده و حالا 34 سال است که به عنوان ستاره مهم سینما حضور دارد و 5 نامزدی اسکار در کارنامه دارد و یک بار هم این مجسمه را در دست گرفته استو

او به یمن حفظ تلالوی ظاهری خود و البته تسلطش بر هنر بازیگری هرسال حداقل یک مینی سریال (یا سریال ) و دو فیلم را در کارنامه خود دارد و به زودی فیلم بیبی گرل با شرکت او و آنتونیو باندراس اکران خواهد شد که از قرار پهلو به پهلوی فصل های

Nicole-Kidman-is-in-The-Perfect-Couple-on-Netflix-Trailer-768x402

مشهور بازیگری اش در فیلم چشمان کاملا بسته خواهد زد. با این تفاوت که در فیلم کوبریک او 32 ساله بود و حالا 57 ساله ! از او سریال زوج های بی نقص هم به زودی عرضه خواهد شد.

همسر او ، کیت اوربان یک خواننده مشهور موسیقی کانتری است که 18سال است در کنار کیدمن حضور دارد

 

کدخبر: ۵۶۵۸۴۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر