کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۳۵۷
تاریخ خبر:

آنالیز | جام با ابوطالب حسینی

آنالیز | جام با ابوطالب حسینی

درباره برنامه گیتی اسپورت‌ با اجرای ابوطالب حسینی

روزنامه هفت صبح| ویژه‌‌برنامه‌‌های جام ملت‌‌های آسیا در شبکه سه و ورزش چنگی به دل نمی‌‌زنند. در عوض ویژه‌‌برنامه اینترنتی «فوتبال 360» عادل فردوسی‌‌پور همچنان جذاب پیش می‌‌رود. یک برنامه خوب دیگر هم هست به اسم «گیتی اسپورت» که آن‌ هم در فضای وب منتشر می‌شود؛ با اجرای ابوطالب حسینی.


منظر اول| عملکرد 
برنامه‌‌های فوتبالی با نگاه رسمی و جدی به جذابیت‌‌های این ورزش می‌‌پر‌دازند؛ اما ابوطالب حسینی شیوه‌‌ای متفاوت پیش گرفته است. او هایلایت (اتفاقات مهم) هر بازی را با زبان طنز مرور می‌‌کند که نتیجه جذاب است.

 

حسینی سراغ مواردی مثل پیشگویی مسابقات و مسائلی از این دست هم می‌‌رود و همین تنوع، عامل دیگر موفقیت او در «گیتی اسپورت» است. خود برنامه هم آیتم‌های دیگری دارد که مثل نمونه‌های معمول برنامه‌های فوتبالی است. با این حساب برگ برنده را باید خود ابوطالب حسینی دانست که بلد است مخاطب را بخنداند و گاه به فکر وا دارد.

 

این دو ویژگی مهم برای یک استندآپ کمدین محسوب می‌‌شوند که او حتی در پست‌‌ها و استوری‌‌های اینستاگرامی به آنها پایبند است. حسینی در «گیتی اسپورت» به اقتضای شرایط متفاوت برنامه‌سازی، از اختیار عمل برخوردار است و نتیجه‌ای که کسب کرده، بهتر از تجربیات تلویزیونی اوست.

 

منظر دوم|سابقه 
حسینی، کمدین محبوب سال‌های اخیر است که در «خنداننده‌ شو» به شهرت رسید. همان مسابقه‌ای که به عنوان زیر مجموعه «خندوانه» تولید شد و توانست چهره‌های زیادی از کمدین‌های جوان را به جامعه معرفی کند. حسینی به‌ عنوان نویسنده و مجری با عادل فردوسی‌پور در «فوتبال 120» نیز همکاری داشت و آیتم «فان» را تبدیل به بخش پرطرفدار این برنامه کرد.

 

همزمان با پایان همکاری فردوسی‌پور با شبکه ورزش، حسینی هم دیگر در تلویزیون حضور ندارد. ابوطالب  حسینی، ذاتا «شیرین» است اما آنچه موفقیت او در استندآپ کمدی را باعث شده، تسلط بر شوخی‌‌نویسی و ارائه ظریف آن از طریق لحن منحصر به‌ فرد و ابزار چهره است.

 

کاری که حالا در «گیتی اسپورت» با پختگی از او شاهد هستیم. در کارنامه حسینی اجرای برنامه اینترنتی «آنساید» هم دیده می‌شود. این برنامه وجه دیگری از توانایی او مقابل دوربین را نشان داد و ثابت کرد در موقعیت‌‌های جدی هم می‌‌تواند موفق باشد.

 

کدخبر: ۵۵۳۳۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر