کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۰۹۱
تاریخ خبر:

آشنایی با برندهای تزریق ژل

آشنایی با برندهای تزریق ژل

رپورتاژ آگهی| افرادی که به دنبال روش‌های زیبایی یا درمان‌های پوستی هستند، باید با برترین برندهای تزریق ژل آشنایی داشته باشند. با انبوهی از گزینه‌های موجود در بازار، شناخت برندهای مختلف تزریق ژل، به افراد امکان می‌دهد تا تصمیم‌گیری بهتری داشته باشند. ضمنا نوع برند در هزینه تزریق ژل هم تاثیر مستقیم دارد.

انواع برندهای تزریق ژل

برندهای تزریق ژل با توجه به نیازها و ترجیحات خاص افراد می‌توانند بسیار متفاوت باشند. برخی از انواع محبوب برندهای تزریق ژل در ایران عبارت از تئوسیال، رستیلن، استایلج و بلترو هستند. این برندها طیف وسیعی از محصولات با ترکیب‌های مختلف دارند؛ محصولاتی که نواحی مختلف صورت مانند گونه، لب و خطوط بینی را هدف قرار می‌دهند.

هزینه تزریق ژل در انواع برندها متفاوت است؛ چرا که ترکیبات و فرمول‌های متفاوتی با یکدیگر دارند. در ادامه، به معرفی برترین برندهای تزریق ژل موجود در بازار ایران می‌پردازیم.

۱. ژل لب تئوسیال (Teosyal)

ژل لب تئوسیال در سال‌های اخیر محبوبیت قابل توجهی به دست آورده است. این ژل پرکننده پوستی توسط آزمایشگاه‌های Teoxane ساخته می‌شود. ژل لب تئوسیال به طور خاص برای تقویت و مشخص کردن لب‌ها طراحی شده است و لب‌هایی پرتر، حجیم‌تر و جوان‌تر را برای افراد به ارمغان می‌آورد.

ترکیب ژل لب Teosyal است که آن را منحصربه‌فرد می‌کند. این ماده با فرمول ثبت شده از اسید هیالورونیک متقابل ساخته شده است. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن یافت می‌شود و به حفظ هیدراتاسیون و خاصیت ارتجاعی پوست کمک می‌کند.

ژل لب تئوسیال باید بادقت به لب‌ها تزریق شود تا خطوط و چین و چروک‌های ظریف را پر کند و در عین حال، حجم و شکل خوبی را هم به لب ببخشد. این روش کاملا سریع و ایمن است و نتایج خوبی را برای چندین ماه به همراه دارد.

شهرت تئوسیال به‌عنوان یک برند قابل‌اعتماد، جذابیت آن را بیشتر می‌کند. ژل لب تئوسیال با فناوری نوآورانه و اثرات طولانی‌مدت خود به انتخابی محبوب در بازار ایران تبدیل شده است. پس افرادی که به دنبال تقویت و شادابی لب‌های خود، افزایش اعتماد به نفس و ظاهری جوان‌تر هستند، باید ژل لب Teosyal را انتخاب کنند.

۲. ژل لب رستیلن (Restylane)

ژل لب رستیلن برای بهبود ظاهر و پر شدن لب‌ها استفاده می‌شود. این ژل از اسید هیالورونیک ساخته شده است، ماده‌ای که به طور طبیعی در بدن وجود دارد. این ژل باید به لب‌ها تزریق شود تا حجم‌دهی و ظاهری برجسته‌تر ایجاد کند. ژل لب رستیلن به دلیل اثرات طولانی‌مدت و توانایی خود در ایجاد نتایج طبیعی، شهرت دارد.

یکی از مزایای کلیدی ژل لب Restylane توانایی آن در ارائه نتایج فوری و هزینه تزریق ژل مناسب است. پس از درمان، بیماران متوجه تفاوت قابل توجهی در پری و فرم لب‌های خود می‌شوند. این ژل بافتی صاف و یکنواخت ایجاد می‌کند و حس طبیعی را هنگام لمس لب‌ها به وجود می‌آورد.

از طرف دیگر، ژل لب Restylane یک محصول کاملا ایمن و مورد تایید FDA است. چرا که خطر عوارض جانبی نامطلوب را به حداقل می‌رساند. استفاده از این محصول یک راه‌حل غیردائمی است؛ بنابراین افراد انتخاب می‌کنند که آیا در آینده به استفاده از آن ادامه دهند یا خیر.

E:\نعمتی\pics\1.png

۳. ژل لب استایلج (Stylage)

برند استایلج یک محصول ژل لب منحصربه‌فرد و نوآورانه دارد که نتایج بی‌نظیری در بزرگ کردن لب‌ها ایجاد می‌کند. این ژل لب به طور ویژه برای افزایش زیبایی طبیعی لب‌ها و در عین حال، نتایج طولانی‌مدت فرموله شده است. ژل لب Stylage با فرمول پیشرفته مبتنی بر اسید هیالورونیک، جلوه‌ای حجیم و قوی ایجاد می‌کند تا لب‌های شما پرتر و مشخص‌تر به نظر برسند.

چیزی که هزینه تزریق ژل لب استایلج را متمایز و معقول می‌کند، دوام و ایمنی استثنایی آن است. این ژل به‌گونه‌ای طراحی شده است که در فعالیت‌های روزانه مقاومت کند. علاوه بر این، ژل لب استایلج با استفاده از مواد با کیفیت بالا و تحقیقات پزشکی گسترده تولید می‌شود. افراد با استفاده از ژل لب استایلج می‌توانند با اطمینان به لب‌های پرتر و ظاهری زیباتر برسند.

۴. ژل لب بلترو (Belotero)

بلترو یک برند شناخته شده در صنعت زیبایی و متخصص در تولید ژل لب است. ژل لب Belotero یک محصول محبوب است که به طور گسترده در بازار ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ژل به طور خاص برای افزودن حجم و فرم به لب‌ها طراحی شده است تا ظاهری طبیعی و ظریف را ارائه کند.

ژل لب Belotero می‌تواند حجم از دست رفته لب‌های شما را بازگرداند. حتی می‌تواند لب‌های شما را کانتور کند و درخشندگی و اعتمادبه‌نفس بیشتری به شما بدهد. ژل لب بلترو یک فیلر مبتنی بر اسید هیالورونیک است. اگر گوشه‌های دهان شما آویزان یا بسیار باریک باشد، یا اگر لب‌های شما فرم نامتقارن داشته باشند، این محصول برای شما بسیار ایده‌آل است.

توجه داشته باشید که انتخاب برند ژل تزریقی، تنها نصف کار است. نصف دیگر کار، انتخاب یک کلینیک معتبر برای انجام تزریق است. دکترتو کلینیک با برترین متخصصان و ارائه منصفانه‌ترین هزینه تزریق ژل در خدمت شما عزیزان است.

جمع‌بندی

برندهای تزریق ژل موجود در بازار ایران بسیار گسترده و متفاوت هستند؛ بنابراین در این مطلب سعی کردیم بهترین برندها را به شما معرفی کنیم. با این حال، انتخاب ژل مناسب شما باید پس از مشورت با پزشک زیبایی و معاینه شما صورت گیرد. انتخاب برند در هزینه تزریق ژل نیز موثر است و قیمت نهایی کار را رقم خواهد زد. اما انتخاب برند باید بر اساس کیفیت و نه قیمت آن انجام شود.

منابع

  1. https://jolifill.de/en/products/belotero-lips-shape-1x-0-6-ml#:~:text=Belotero%20Lips%20Shape%20can%20restore,lips%20have%20an%20asymmetrical%20shape.
  2. https://saeeclinic.com/blog/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%98%D9%84/
  3. https://www.medsupplysolutions.com/blog/dermal-fillers/most-popular-brands-of-hyaluronic-acid-injection/

 

کدخبر: ۵۵۲۰۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر