کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۰۰۵
تاریخ خبر:

هدیه برای پدر و مادر چی بخریم+ ۸ پیشنهاد

هدیه برای پدر و مادر چی بخریم+ 8 پیشنهاد

رپورتاژ آگهی|پدر و مادر با ارزش ترین افراد در زندگی هر کسی هستند، افراد در روزهای مختلف و به مناسبت های گوناگون مانند روز مادر و روز پدر، برای والدین شان هدیه می خرند.

اما بیشتر آن ها در زمان هدیه خریدن به این فکر می کنند که چه کادویی برای آن ها بهترین گزینه است و چطور می توانند یک هدیه مناسب برای پدر و مادرشان تهیه کنند این را هم بدانید بهترین هدیه برای پدر و مادر سلامتی فرزندان هست.

در این مقاله به نقل از دکومبل به شما بهترین پیشنهادات را درمورد هدایای پدر و مادر می دهیم پس با ما همراه شوید.

خرید میز تلویزیون جدید یا جاکفشی

خرید لوازم چوبی منزل مانند میز تلویزیون یا جاکفشی و حتی یک کمد لباس از از فروشگاه های آنلاین مانند دکومبل و دیجی کالا که تنوع بالایی دارند می تواند انتخاب خیلی خوب و مناسبی برای پدر و مادر باشد.

این فروشگاه ها با داشتن مدل های گوناگون و با قیمت مناسب و حتی ارسال رایگان این امکان را به شما میدهند با خیال اسوده انتخاب درست و راحتی داشته باشد.

عطر و ادکلن

عطر و ادکلن همیشه یکی از بهترین هدایا به مناسبت های مختلف است. عطر و ادکلن نه تنها فرد را خوشبو می کند، بلکه یاد شما را در ذهن او تداعی می کند. شکل ظاهری زیبای عطرهای امروزی و همین طور ماهیت لوکس بودن عطر، آن را به گزینه مناسب برای هدیه روز پدر و مادر تبدیل کرده است. شما می توانید با توجه به سلیقه ای که پدر و مادرتان دارد، از بین عطرهای زنانه و مردانه یکی از آن ها را انتخاب کنید و کادو دهید.

کیف و کفش چرم

کیف و کفش زنانه و مردانه جزء لوازمی است که همیشه افراد به آن ها نیاز دارند. کیف های پول مردانه چرم، کیفیت و طول عمر زیادی دارند و زمانی که شما آن را برای پدرتان تهیه کنید، همیشه از آن به خوبی برای قرار دادن پول و کارت های خود استفاده خواهد کرد.

از طرفی کیف های دوشی زنانه هم برای خانم ها همیشه کاربردی هستند، آن ها در کیف ها وسایل مختلفی را قرار می دهند. کیف های چرم جزء لوازم با کیفیت و مقاوم هستند و سال های طولانی قابلیت استفاده را دارند. در کنار آن ها شما می توانید ست کفش های چرم هم برای آن ها تهیه نمایید.

گوشی موبایل

اگر می خواهید هزینه های بیشتری را برای پدر و مادرتان پرداخت کنید، می توانید گوشی موبایل را هم در لیست هدایای خود در نظر بگیرید. گوشی موبایل یکی از کاربردی ترین وسایل امروزی است. اگر مدل گوشی پدر یا مادرتان قدیمی شده و یا این که می خواهید آن را تعویض کنید، می توانید یک مدل گوشی موبایل با کیفیت برای آن ها را تهیه کرده تا همیشه از آن استفاده کنند. مدل های مختلفی از موبایل در حال حاضر هستند که با بودجه های متنوع می توانید آن ها را بخرید.

ساعت هوشمند

امروزه افراد زیادی از ساعت های هوشمند استفاده می کنند، بستن ساعت هوشمند نه تنها از نظر اطلاع از زمان اهمیت دارد، بلکه از لحاظ سلامتی هم تاثیر زیادی می گذارد. ساعت های هوشمند امروزی حاوی شمارش ضربان قلب هستند و برای پدر و مادرها بهترین گزینه می باشند تا بتوانند وضعیت سلامتی خودشان را هم چک کنند.

علاوه برقابل موارد گفته شده ساعت هوشمند امکانات دیگری هم دارد که از جمله آن ها می توان به مسیریابی، حسگرهای سلامتی، زنگ هشدار، دریافت هشدارهای موبایل، امکان اتصال به دستیار صوتی و...اشاره کرد.

کتاب

به جرات می توان گفت هدیه ای که هر پدر و مادری از گرفتن آن خوشحال می شود، کتاب است. کتاب ها می توانند در حوزه ها و در زمینه های مختلف باشند، شما می توانید با توجه به سلیقه، روحیه و نیاز پدر و مادرتان یک کتاب خوب برای آن ها بخرید تا در زمان اوقات فراغت هایتان این کتاب ها را مطالعه کنند تا بتوانند از مطالب آن ها استفاده کرد و همین طور ذهن شان را تقویت کنند.

کارت هدیه

اگر دوست دارید تا پدر و مادرتان خودشان به سلیقه خود یک هدیه تهیه کنند؛ می توانید از کارت هدیه بهره بگیرید. اگر نمی دانید دقیقا چه چیزی بهترین هدیه برای پدر و مادرتان می باشد، گزینه دیگری که در لیست ما قرار دارد، کارت هدیه به مبالغ مختلف است که می توانید آن ها را تهیه کرده و به پدر و مادر خود هدیه دهید. کارت های هدیه در حال حاضر با توجه به روزهای مختلف، طراحی های منحصر به فردی دارند که می توانید متناسب با روز به عنوان مثال روز مادر و یا روز پدر طرح مخصوص آن ها را بخرید.

لباس

اگر به دنبال یک هدیه ساده اما کاربردی هستید می توانید به سراغ لباس ها بروید. در واقع لباس جزء متداول ترین هدایای امروزی است که افراد می توانند در روزهای مختلف به دیگران هدیه دهند، شما می توانید برای روزهای پدر و مادر هم پیراهن و یا لباس هدیه بدهید، امروزه مدل های مختلفی از لباس های مردانه و زنانه وجود دارد که می توانید به مناسبت روز مادر یا پدر برای والدین خود تهیه کنید.

جمع بندی

موارد مختلفی برای هدیه وجود دارد که شما می توانید آن ها را تهیه کنید. برای خرید کادو باید به یک سری موارد توجه نمایید تا بهترین گزینه را انتخاب نمایید، به عنوان مثال روحیه و سلیقه پدر و مادر شما در اولویت انتخاب هایتان قرار دارد، اگر والدین شما به گل و گیاه علاقه دارند می توانید گل و گیاه های طبیعی را به عنوان هدیه انتخاب کنید. گل و گیاهان آپارتمانی مختلفی وجود دارند که در هر فضایی می توان از آن ها بهره گرفت.

علاوه بر آن شما می توانید با توجه به بودجه ای که در نظر می گیرید که هدیه انتخاب کنید. اگر پدر و مادرتان در جایی دور از محل شما زندگی می کنند، می توانید کادویی که تهیه می کنید را برای آن ها ارسال نمایید. 

 

کدخبر: ۵۵۲۰۰۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر