کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۳۴۵
تاریخ خبر:

دعوای همیشگی بین خریداران موبایل‌های آیفون و سامسونگ بالا گرفت

دعوای همیشگی بین خریداران موبایل‌های آیفون و سامسونگ بالا گرفت

قدرت زوم پرچمدارها؛ زوم موبایل‌های آیفون بهتر است یا سامسونگ؟

هفت صبح| یک کاربر شبکه ایکس اخیرا با انتشار عکسی از خود که با استفاده از گوشی پرچمدار سامسونگ گرفته شده بود، نوشت: به لطف قدرت زوم سامسونگ، سلفی خوبی شد. درواقع او در این عکس مقابل یک ساختمان غول‌پیکر شیشه‌ای ایستاده بود و به‌کمک زوم موبایل توانسته بود، تصویری واضح از خود ثبت کند. همین عکس باعث شد تا دعوای همیشگی بین خریداران موبایل‌های آیفون و سامسونگ بالا بگیرد.

 

امین که خودش هم گوشی S23 سامسونگ دارد، نوشت: من از ته کلاس معمولا نوشته‌های روی تخته را با استفاده از زوم دوربین چک کرده و از آنها عکس می‌گیرم. بهناز گفت: من وقتی نمی‌توانم تخته یا تابلویی را به دلیل فاصله دورم با آن به‌خوبی ببینم، با سامسونگ  S24روی آن زوم می‌کنم و مشکلم حل می‌شود. یاسمن که S22 اولترا دارد که کمی قدیمی به‌حساب می‌آید، تاکید کرده من هم در گرفتن تصاویر از راه دور با موبایلی که دیگر حتی جدید هم نیست؛ موفق بوده‌ام.

 

مانی گفته مسئله فقط زوم خوب نیست. این موبایل احتمالا لرزشگیر دست قوی هم دارد که موقع زوم کردن عکس با کیفیت بالایی ثبت شده است. محمدرضا اولین کسی است که دعوای آیفون و سامسونگ را زیر این توئیت استارت زد. او نوشت هرچه زوم گوشی سامسونگ قوی باشد، رنگ‌ها خوب در نمی‌آیند و رنگ‌های موبایل‌های آیفون زنده‌تر و بهتر هستند.

 

آیناز هم گفته من بین آیفون و سامسونگ با وجود اینکه مسئله زوم برایم مهم است، باز هم گوشی آیفون را انتخاب می‌کنم. محمد به یک شوخی قدیمی نقب زده و نوشته است: سامسونگ موقع گرفتن عکس در حالت زوم، تصاویر شما را از گوگل دانلود می‌کند و بعد آنقدر ادیت می‌کند تا شبیه شما شود. اشاره او به‌نرم‌افزارهای مرتبط با هوش‌مصنوعی و اثر آن بر کیفیت عکس‌های موبایل‌های پرچمدار سامسونگ است.

 

پویا نوشت: من خودم آیفون 15 دارم اما کدامیک از گوشی‌های اپل قدرت چنین زومی را دارند؟ احسان که گوشی شیائومی دارد، نوشته از زوم آن راضی است و با زوم گوشی‌های سامسونگ برابری می‌کند اما در عوض با آیفون هیچ‌وقت نتوانسته از راه دور عکس‌های خوبی بگیرد. کاوه ماجرای عکس گرفتن از ماه را پیش کشیده است. بسیاری از کاربران حرفه‌ای معتقدند این برند در هنگام گرفتن عکس از ماه، آن را ادیت می‌کند و تصویری که در نهایت تحویل می‌دهد، واقعی نیست. 

 

درحال‌حاضر، گران‌ترین گوشی برند سامسونگ گلکسی زد فولد 6 است که با حافظه داخلی 512گیگابایت به قیمت نزدیک به 110میلیون تومان فروخته می‌شود. در خانواده گوشی‌های  Sسامسونگ، مدل  S24اولترا با حافظه داخلی 256گیگابایت، 60میلیون و 500هزار تومان قیمت دارد. مدل S24پلاس را می‌شود با نزدیک به 56میلیون و 500هزار تومان خرید. اگر با خرید مدل‌های کمی قدیمی‌تر مشکل نداشته باشید، گلکسی S23 اولترا هم در بازار وجود دارد که 53میلیون و 500هزار تومان است.

 

کدخبر: ۵۶۵۳۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر