کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۱۴۳
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

بررسی جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر

هفت صبح| هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که شاید حتی اسم برخی از آنها را هم نشنیده باشید اما مخاطب‌های خاص خود را همراه دارند. هر هفته در بخش آتلیه سعی می‌کنیم به جدیدترین بازی‌های منتشرشده در یک هفته اخیر بپردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

 

 

Once Human

سازنده: Starry Studio

متوسط امتیاز: 73

Gallery 1

بازی‌های حاضر در ژانر بقا طی سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و به شکل مرتب شاهد انتشار آنها هستیم. یکی از جدیدترین این بازی‌ها Once Human است. اثری در ژانر بقا با چاشنی هیولاها و ساختاری کاملا آنلاین که عملا می‌توان حرفی تازه برای گفتن ندارد و همان فرمول همیشگی را پیاده‌سازی کرده.

 

KAKU: Ancient Seal

سازنده: BINGOBELL

متوسط امتیاز: 75

KAKU Ancient Seal

ساخت بازی‌های جهان‌باز برای توسعه‌دهندگان مستقل، چالش‌های بسیاری را به همراه دارد. با این‌حال، سازندگان KAKU این چالش را به جان خریده و سعی کرده‌اند اثری در ژانر اکشن اما حاضر در جهانی باز را در کانون توجه خود قرار داده‌اند. ایده‌ای که تا حدودی به شکل موفقیت‌آمیز پیاده‌سازی شده اما در بالاترین سطح کیفیت قرار نمی‌گیرد.

 

 

Car Jam

سازنده: Playful Bytes

متوسط امتیاز: 100 هزار

Car Jam

احتمالا شما هم هر روز با مسئله ترافیک سر و کار دارید. موضوعی که اینجا تبدیل به موضوع یک بازی شده و به شما این فرصت را می‌دهد که معادله پیچیده ترافیک را به شکل یک پازل حل کنید. بازی Car Jam نه تنها در زمینه ایده‌‌پردازی، خلاقیت داشته بلکه در بخش طراحی گیم‌پلی نیز حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد.

 

TMNT: Splintered Fate

سازنده: Super Evil Megacorp

متوسط امتیاز: 74

Gallery 4

هرچند طرفداران مجموعه TMNT در انتظار ساخت اثری جدی از لاکپشت‌های نینجا هستند اما فعلا این فرصت را در اختیار دارند که اثری در ژانر روگ‌لایت را با محوریت این قهرمان‌ها تجربه کنند. اثری که از زاویه دوربین ایزومتریک دنبال می‌شود و می‌توان آن را به شکل چند نفره تجربه کنید.

 

Hide and Seek: Cat Escape

سازنده: NoctuaLabs

متوسط امتیاز: 5 میلیون

Gallery 5

فقط قایم‌باشک تا به امروز تبدیل به ایده یک بازی موبایلی نشده بود که خوشبختانه با Cat Escape شاهد آن هستیم. در این بازی شما یک هدف ساده و فرار از دست گربه‌ای عظیم‌الجثه را برعهده دارید. بزرگ‌ترین تفاوت در این زمینه به اندازه شخصیت اصلی برمی‌گردد که انسانی کوچک در دنیایی بزرگ است و برای مخفی‌کردن او، باید از اشیا حاضر در جهت مخفی ماندن استفاده کنید.

 

کدخبر: ۵۶۳۱۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر