کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۸۷۶
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

بررسی جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر

هفت صبح| هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که حتی شاید اسم برخی از آنها را هم نشنوید اما مخاطبین خاص خود را به همراه دارند. هر هفته در بخش آتلیه‌به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

 

Monster Hunter Stories

سازنده: Capcom

متوسط امتیاز: 81

Gallery 1

سریال انتشار بازی‌های مختلف از مجموعه Monster Hunter پایانی ندارد و کمپانی ژاپنی کپکام نسخه جدید آن را برای پلتفرم‌های مختلف منتشر کرده که شامل دو قسمت از Monster Hunter Stories می‌شود. در این عنوان همچنان شما یک هدف ساده یعنی شکار هیولاهای مختلف را دنبال می‌کنید و می‌توانید این کار را به شکل چند‌نفره انجام دهید.

 

Elden Ring: Shadow of the Erdtree

سازنده: FromSoftware

متوسط امتیاز: 95

Gallery 2

بسته قابل‌دانلود مورد انتظار Elden Ring بالاخره بعد از دو سال انتظار منتشر شد و مشخصا توانسته نظر منتقدها و گیمرها را به خود جلب کند. در Shadow of the Erdtree شاهد اضافه شدن محیطی کاملا جدید به بازی اصلی هستیم که جدای از پیش‌برد داستان، قابلیت‌ها و دشمن‌های جدیدی را در مقابل شما قرار می‌دهد.

 

Sticker Town Puzzle

سازنده: ACTIONFIT

متوسط امتیاز: 100 هزار

Gallery 3

در کنار بازی‌های رنگ‌آمیزی و پازل که به خصوص در میان مخاطب‌های کم سن و سال طرفداران زیادی دارند، باید Sticker Town هم قرار دهیم. در این بازی مجموعه‌ای از استیکرها در اختیار شما قرار می‌گیرید که بایستی با استفاده از آنها تصویری را با اضافه کردن جزئیات مختلف، کامل کنید.

 

Luigi's Mansion 2 HD

سازنده: Nintendo

متوسط امتیاز: 78

Gallery 4

هرچند مدت زیادی از انتشار دومین نسخه از مجموعه بازی Luigi’s Mansion می‌گذرد اما حالا فرصتی دوباره برای طرفداران آن به وجود آمده تا این بازی را به شکل ریمستر شده و با جلوه‌های بصری بهتر روی کنسول نینتندو سوییچ تجربه کنند که آخرین روزهای فعالیت خود را سپری می‌کند. اکشن ماجراجویی که لوییجی (برادر ماریو) در محوریت آن قرار دارد.

 

Clutch Hero

سازنده: Furtle Game

متوسط امتیاز: 100 هزار

Gallery 5

بازی‌های مسابقه‌ای زیادی برای تلفن‌های هوشمند منتشر شده که هرکدام سعی کرده‌اند به نوعی فرمول گیم‌پلی خود را برای تجربه روی صفحه‌های لمسی ساده کند. با این‌حال، اینجا شاهد رویکردی کاملا متفاوت هستیم که طی آن باید با جزئیات بیشتری به سراغ رانندگی رفته و تمرکز اصلی خود را روی استفاده از کلاچ قرار دهید.

 

کدخبر: ۵۶۱۸۷۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر