کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۴۵۵
تاریخ خبر:

شماره‌گذاری کی‌ام‌سی‌ T۹ ‌کرمان موتور آغاز شد

شماره‌گذاری کی‌ام‌سی‌ T9 ‌کرمان موتور آغاز شد

پیکاپ غول‌پیکر کرمان‌موتور همزمان با نمایشگاه خودروهای آفرودی تحویل داده می‌شود

هفت صبح| این روزها که بازار استقبال از خودروهای پیکاپ‌ گرم است، خودروساز بخش خصوصی هم پیکاپ T9 برادر بزرگتر T8 را تحویل مشتریان خواهد داد. اگرچه ‌ مدتی پلاک‌گذاری و تحویل این پیکاپ غول‌پیکر به تاخیر افتاده بود اما باید پای حرف خودروسازان بخش خصوصی هم نشست تا از اتفاقاتی که تخصیص ارز و تحریم و هزار توی اتفاقات بر‌سرشان می‌آورد بگویند تا مشخص شود چرا تحویل‌ها ممکن است گاهی با تاخیر صورت پذیرد. 

داخل کی‌ام‌سی  T9

کرمان موتور، دارنده پرفروش‌ترین پیکاپ بازار ایران، در آستانه سومین نمایشگاه آفرود که در مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، ضمن حضور در نمایشگاه، خبر از شروع شماره‌گذاری خودروی KMC T9 داد.شرکت کرمان موتور در سومین دوره از نمایشگاه آفرود که از ۲۲ الی ۲۶ مرداد در ایران مال برگزار می‌شود، با خودروهای آفرودی خود، KMC T8 و KMC T9 حضور خواهد داشت.

 

بزرگترین خودروساز خصوصی کشور در دومین نمایشگاه آفرود که مرداد ۱۴۰۲ برگزار شد، با حضور خودروی KMC T8 که پرفروش‌ترین پیکاپ بازار است، حضور موفقی را تجربه کرد.کرمان موتور امیدوار است با حضور پیکاپ محبوب خود کی‌ام‌سی T8 در کنار جدیدترین عضو خانواده پیکاپ‌های خود، کی‌ام‌سی T9 بتواند حضور موفق خود در نمایشگاه آفرود را تکرار کند. به دلیل حضور این دو پیکاپ از دو نسل متفاوت خودروساز چینی، حضور کرمان موتور در نمایشگاه آفرود ۱۴۰۳ حال و هوای متفاوتی خواهد داشت.

 

انتظار خریداران تی۹ به اتمام می‎رسد؟

کرمان موتور در آستانه حضور در نمایشگاه آفرود، از شروع فرآیند شماره‌گذاری خودروهای KMC T9 خبر داد. خودروی کی‌ام‌سی تی۹ که فروش آن انجام شده، وارد مرحله شماره‌گذاری شده و انتظار می‌رود به‌زودی تحویل خریداران و وارد خیابان‌ها شود.خودروی KMC T9 یا همان JAC T9 که نسل بعدی خودروی T8 است، خودرویی است که نسبت به نسل قبلی خود طراحی عضلانی‌تر و امکانات بیشتری دارد.

کی‌ام‌سی  T9

با توجه به شرایط و فروش خوبی که KMC T8 در بازار از خود ثبت کرده است، انتظار می‌رود ‌ KMC T9، با پیشرفت در طراحی و امکانات، میزان فروش خوبی را برای کرمان موتور به ارمغان بیاورد. کی‌ام‌سی تی۹ را می‌توان بلوغ جک در طراحی و مهندسی پیکاپ دانست. این خودرو از نظر فنی کاملا از T8 قوی‌تر عمل می‌کند و طراحی آن هم با هرآنچه در دیگر پیکاپ‌ها دیده‌ایم، متفاوت است.

 

پیش‌بینی می‌شود خودروی T9 با امکانات به‌روز و طراحی جذابی که دارد، بتواند موفقیت نسل قبلی خود در بازار پیکاپ‌های ایران را تکرار کند و به خودروهای پرفروش و محبوب بازار تبدیل شود.

 

 مشخصات کی‌ام‌سی T9

KMC T9 نسخه ارتقا یافته و به روز شده کی‌ام‌سی T8 به حساب می‌آید، از این رو به طور همزمان اشتراکات و تفاوت‌هایی میان این دو پیکاپ وجود دارد. نخستین بخش مشترک این دو پیکاپ، پیشرانه آن‌ها است. کی‌ام‌سی T9 به موتور دولیتری توربوشارژری مجهز است که هم‌اکنون روی KMC T8 مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پیشرانه علاوه بر توربوشارژر، از سیستم تزریق مستقیم سوخت یا GDi نیز بهره می‌برد و نسبت به جک T8 بهبودهایی را تجربه کرده است.

 

حداکثر راندمان این پیشرانه 221 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور است. در بخش انتقال قدرت، گیربکس دستی جای خود را به گیربکس اتوماتیک داده است که هشت دنده را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این گیربکس به جعبه انتقال یا ترنسفر کیس مجهز است که از طریق آن قدرت و گشتاور را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. همانند اکثر پیکاپ‌ها، KMC T9 در حالت عادی دیفرانسیل عقب است و تنها هنگام عبور از مسیرهای آفرودی باید سیستم دو دیفرانسیل سبک یا سنگین آن را فعال کنید.

 

این پیکاپ به قفل دیفرانسیل نیز مجهز است که برای گذر از مسیرهای دشوار، راهگشا خواهد بود. مصرف سوخت ترکیبی جک T9 برابر با 9/5 لیتر در 100 کیلومتر عنوان شده است. البته باید توجه داشته باشید که پیشرانه مدرن و کارآمد این پیکاپ از استاندارد عدم آلایندگی یورو 6 پیروی می‌کند و به سوخت باکیفیت نیاز دارد.

 

 

کدخبر: ۵۶۴۴۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر