کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۹۸۶
تاریخ خبر:

این خودرو‌‌های پرطرفدار را اقساطی بخرید

این  خودرو‌‌های پرطرفدار را اقساطی بخرید

فروش نقد و اقساطی دو مدل پیکاپ، یک مدل برقی، جک J4 و کی‌ام‌سی A5 آغاز شد

هفت صبح| ‌به تازگی شرایط فروش نقد و اقساطی کرمان‌موتور اعلام شده است و مشتریان می‌توانند برای خرید از طریق نمایندگی‌ها اقدام کنند.شرکت کرمان‌موتور به تازگی شرایط فروش محصولات کی‌ام‌سی T8، کی‌ام‌سی T9، کی‌ام‌سی A5، کی‌ام‌سی EJ7 و جک J4 را اعلام کرده است. در این شرایط فروش خودروهای EJ7، جک J4 و T8 به‌صورت نقد و اقساط به فروش می‌رسند و عرضه T9 فقط به صورت نقدی و عرضه A5 فقط به صورت اقساطی خواهد بود.

 

از صبح یکشنبه 14 مرداد تا شنبه 20 مرداد این شرایط برای متقاضیان از طریق کرمان‌موتور ادامه دارد. این روزهایی که قیمت خودرو سر به فلک می‌کشد، خرید قسطی از مهم‌ترین گزینه‌ها به شمار می‌آید که بتوان صاحب خودرو شد‌ اما این خودروهایی که کرمان‌موتور برای فروش گذاشته، چه مشخصاتی دارند:

 

‌کی‌ام‌سی T9

کی‌ام‌سی T9 یا همان جک T9 یک موتور بنزینی ۲ لیتری توربوشارژ را در زیر کاپوت خود دارد که می‌تواند نهایت قدرت ۲۲۵ اسب بخار و گشتاور نهایی ۳۸۰ نیوتن متر را از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT به تمامی چرخ‌ها منتقل کند. کی‌ام‌سی T9 در محور جلو از سیستم تعلیق دابل ویشبون و در محور عقب از سیستم تعلیق فنر تخت بهره می‌برد. این نوع سیستم تعلیق ممکن است سواری این خودرو را تا حدی خشک کند اما میزان تحمل بار این خودرو را افزایش می‌دهد. قیمت این خودرو یک میلیارد و 979 میلیون تومان است. 

‌کی‌ام‌سی T9

جک جی 4

قوای محرکه جک J4 از یک موتور 1/5 لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ‌ها (VVT-i) تشکیل شده ‌ و از سری موتور‌های گرین‌جت کمپانی جک بوده که نهایت قدرت ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۴۶ نیوتن متر را از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این پیشرانه استاندارد آلایندگی یورو ۵ را در کارنامه خود دارد و مصرف سوخت این خودرو در کاربری شهری به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۸لیتر و برای کاربری بیرون شهری ‌ یا در جاده‌ها به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر به طور میانگین ۶ لیتر است.قیمت این خودرو 791 میلیون تومان است.

جک جی 4

کی‌ام‌سی A5

این خودروی مونتاژی به پیشرانه 1/5 لیتری توربو‌شارژ مجهز است. این پیشرانه ۱۳۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۱۲ نیوتن متر تولید می‌کند. کرمان‌موتور برای هماهنگی بیشتر پیشرانه A5 با بنزین ایران، نسبت به نمونه‌های قبلی SWM G01 F توان این پیشرانه کاهش داده است. این اقدام برای کاهش استهلاک موتور بوده است. همچنین جعبه‌دنده این کراس‌اوور چینی از شش سرعته اتوماتیک AT به ۷ سرعته اتوماتیک دو‌کلاچه تبدیل شده است.قیمت این خودرو یک میلیارد و 286 میلیون تومان است.

کی‌ام‌سی A5

کی‌ام‌سی T8

پیکاپ KMC T8 ‌  به دلیل مجهز بودن به سیستم دو دیفرانسیل سه حالته و موتور توربو با قدرت ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر ‌ و قابلیت حرکت در سربالایی ۳۰ درجه می‌تواند نظر آفرودبازها را جلب کند. طراحی ظاهری KMC T8 ‌ به جز قسمت جلو که به واسطه جلوپنجره بزرگ کرومی حالتی خشن و تهاجمی به سبک برخی محصولات چینی پیدا کرده است، در دیگر قسمت‌ها از طراحی پخته و جذابی بهره می‌برد‌.قیمت این خودرو یک میلیارد و 697 میلیون تومان است. 

کی‌ام‌سی T8

کی‌ام‌سی EJ7

کی‌ام‌سی EJ7 سدان برقی و وارداتی کرمان‌موتور است که در واقع همان نمونه برقی‌سازی شده از J7 به حساب می‌آید. طراحی بدنه کی‌ام‌سی ای‌جی ۷ برقی نسبت به نسخه بنزینی تفاوت زیادی ندارد و به رسم خودروهای برقی، جلوپنجره آن به حالت یک پنل یکپارچه درآمده است. البته باید بدانید که چهره مدل برقی مطابق با نسخه قبل از فیس‌لیفت کی‌ام‌سی جی ۷ موجود در ایران طراحی شده و بنابراین طرح چراغ‌ها و نمای جلوی آن کمی قدیمی‌تر به نظر می‌رسد.

 

ماشین کی‌ام‌سی J7 برقی یک موتور الکتریکی سنکرون مغناطیس دائم به قدرت ۱۹۰ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر را به عنوان منبع تامین نیروی خود به کار گرفته است. قیمت این خودرو یک میلیارد و 325 میلیون تومان است.

کی‌ام‌سی EJ7

 

 

کدخبر: ۵۶۳۹۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر