کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۹۱۱
تاریخ خبر:

تیراندازی مرگبار آقای خواننده به سمت خانواده همسرش در جنت‌آباد

تیراندازی مرگبار آقای خواننده به سمت خانواده همسرش در جنت‌آباد

مرد جوان که بعد از قتل پدرزن و تیراندازی سمت همسر و مادرزنش، به همراه فرزند خردسالش پا به فرار گذاشته بود به دام افتاد

هفت صبح| شامگاه پنجشنبه 24 خرداد ماه امسال ساکنین کوچه‌ای واقع در محله جنت‌آباد با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس گرفته و خبر از شنیدن صدای تیراندازی در یک واحد مسکونی در همسایگی‌شان دادند. زمانی که ماموران پلیس به محل رسیدند تعدادی از همسایه‌ها اظهار داشتند که بعد از شنیدن صدای تیراندازی از خانه یکی از همسایه‌ها داماد خانواده را در حال فرار دیدند.

 

به این ترتیب با دستور قضایی ماموران پلیس وارد خانه مورد نظر شده و مشاهده کردند که مرد میانسال، همسر و دختر جوانش غرق در خون روی زمین افتاده‌اند.در همان بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که مرد میانسال جان خود را از دست داده است اما دختر او و همسرش زنده بودند که امدادگران اورژانس خیلی سریع این دو نفر را با حال وخیم در حالی برای مداوا به بیمارستان انتقال دادند که مشخص بود به ضرب گلوله مجروح شده‌اند.

 

با تائید مرگ مرد میانسال به این ترتیب رسیدگی به موضوع وارد فاز جنایی شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران به همراه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران در محل وقوع جنایت حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

  

قتل با 6 گلوله

 

در اولین بررسی‌های تیم تشخیص هویت مشخص شد که مرد میانسال به نام فرامرز به ضرب شلیک 6 گلوله جان خود را از دست داده است.همچنین بررسی‌های تیم کارآگاهان حکایت از آن داشت که داماد فرامرز بعد از شنیده شدن صدای تیراندازی از محل حادثه متواری شده است.

 

یکی از همسایه‌ها که شاهد فرار داماد فرامرز بود به ماموران گفت:«از چند سال قبل دختر فرامرز از همسر خود جدا شد و به همراه پسر خردسالش در خانه پدرش زندگی می‌کرد.بعد از جدایی این زن جوان، گاهی همسر او را می‌دیدم که برای دیدن فرزندش می‌آمد.امروز وقتی صدای مهیب شلیک گلوله‌های پی در پی باعث وحشت اهالی محله شد من به همراه چند نفر دیگر از همسایه‌ها از خانه بیرون آمدیم و من با چشم خودم دیدم که داماد مقتول با سرعت از محل دور شد.»

 

در حالی که چند نفر دیگر نیز اظهارات این مرد همسایه را تائید کرده و اظهار داشتند که داماد خانواده را حین فرار دیده‌اند به این ترتیب نوک پیکان اتهام سمت داماد خانواده چرخید و مرد جوان تحت تعقیب قرار گرفت.

  

دستگیری متهم در حوالی کرج

 

در حالی که کمتر از 24 ساعت از وقوع جنایت می‌گذشت، داماد خانواده که شواهد حکایت از متواری شدن او داشت در حوالی کرج ردزنی شد.به این ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران با ردزنی تنها مظنون پرونده او را در یک خانه باغ حوالی کرج پیدا کرده و در یک اقدام ضربتی دستگیرش کردند.متهم بعد از اینکه توسط ماموران به دام افتاد اظهار داشت خانه باغ متعلق به یکی از آشنایان او بوده که بعد از جنایت به همراه پسر خردسال او در آنجا مخفی شده بود.همچنین متهم به ارتکاب تیراندازی مرگبار به خانواده همسر سابق خود اعتراف کرد.در ادامه این گزارش گفت‌وگوی خبرنگار ما با متهم پرونده را بخوانید.

  

گفت‌وگو با متهم

 

چند سال داری؟

39 سال.

 

شغلت چیست؟

خواننده هستم و همراه با گروه‌های موسیقی در جشن عروسی‌ها و مراسم دیگر برنامه اجرا می‌کنم.

 

چند سال با همسرت زندگی مشترک داشتی؟

6 سال قبل با او ازدواج کردم اما از حدود 4 سال پیش به همراه فرزند خردسالم از خانه‌ام رفت و تصمیم گرفت طلاق بگیرد.بالاخره حدود 5 ماه پیش بود که رسما از یکدیگر جدا شدیم.

 

علت اختلاف شما چه بود؟

همسرم به من شک کرده بود و گمان می‌کرد من اعتیاد دارم اما این فکرش درست نبود. من تلاشم را کردم تا به او نشان دهم اشتباه می‌کند اما او به خانه پدرش رفت.

 

چه شد تصمیم به قتل گرفتی؟

به خاطر اینکه زندگی‌ام از هم پاشیده بود. خیلی ناراحت بودم اما وقتی می‌دیدم که همسر سابقم اجازه نمی‌دهد با فرزندم دیدار داشته باشم بیشتر عصبانی شده بودم.هر وقت می‌خواستم فرزندم را ببینم همسرم بهانه می‌آورد و امروز و فردا می‌کرد.بالاخره روز حادثه با سماجت به بهانه دیدن پسرم به آنجا رفتم.

 

از روز حادثه بگو.

آن روز به همسرم گفتم هرطور شده می‌خواهم فرزندم را ببینم.چند وقت قبل اسلحه‌ای خریده بودم که آن را همراه خودم بردم. می‌خواستم انتقام زندگی متلاشی شده‌ام را بگیرم.برای همین وقتی پدرزنم در را باز کرد به سمت او شلیک کردم.همان موقع مادرزنم وحشت‌زده از اتاق بیرون آمد که اسلحه را سمت او گرفتم و به او شلیک کردم.بعد اسلحه را سمت همسرم گرفتم و به او نیز گلوله‌ای شلیک کردم.همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد.

 

بعد چه کردی؟

همه انگیزه و هدف من از این کار این بود که بتوانم فرزندم را ببینم و در کنارش زندگی کنم.برای همین پسرم را بغل کردم و با سرعت از آنجا دور شدم.

 

می‌خواستی در همان خانه باغ بمانی؟

به هیچ چیز فکر نکرده بودم.

 

بنابراین گزارش رسیدگی به این پرونده تا تکمیل تحقیقات در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

کدخبر: ۵۶۰۹۱۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر