کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۳۸۸
تاریخ خبر:

قتل زن جوان نظافتچی توسط شوهر معتاد

قتل زن جوان نظافتچی توسط شوهر معتاد

مرد جوان در درگیری با همسرش او را با ضربات چاقو به قتل رساند و دستگیر شد

هفت صبح| ساعت 10 شب چهارشنبه 16 خرداد، رسیدگی به قتل زن جوان در منزل مسکونی او واقع در یکی از محله‌های جنوب شهر در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. به این ترتیب افسر ویژه رسیدگی به قتل و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی به همراه تیم بررسی صحنه جرم دادسرای جنایی تهران و بازپرس کشیک قتل پایتخت برای رسیدگی به موضوع راهی محل حادثه شده و تحقیقات جنایی آغاز شد.

  

صدای درگیری

 

در تحقیقات ابتدایی مشخص شد ساعتی قبل از کشف جسد همسایه‌های ساختمان محل وقوع جنایت در جنوب تهران، متوجه صدای مشاجره و درگیری ساکنان یکی از واحدها شده بودند.

 

کم‌کم صدای مشاجره و درگیری فیزیکی از واحد ساختمانی مورد نظر به حدی زیاد شد که ساکنین دیگر نگران شده و همسایه‌ها به‌دنبال صدای درگیری، از منازل بیرون آمده و پرسان پرسان به جستجوی علت وقوع درگیری پرداختند.درست در همان موقع بود که مرد همسایه را دیدند که هراسان و سراسیمه از خانه‌اش خارج شده و از محله پا به فرار گذاشت. زمانی که آنها پای در خانه همسایه گذاشتند با جسد خونین زن جوان مواجه شدند. بدین ترتیب با پلیس تماس گرفته و لحظاتی بعد بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

 

یکی از همسایه‌ها در تشریح جزئیات جنایت به ماموران پلیس گفت:«از ساعتی قبل صدای دعوا از خانه همسایه‌مان می‌شنیدیم.

 

این اولین بار نبود که زن و شوهر جوان با هم بحث‌شان می‌شد و دعوا می‌کردند برای همین گمان کردم مثل همیشه چند دقیقه بعد سر و صدایشان کم می‌شود. اما ظاهرا این بار خیلی فرق داشت و هر لحظه صدای زد و خورد و درگیری فیزیکی بالا می‌رفت‌. اصلا فکرش را هم نمی‌کردم که با ورود به خانه آنها با چنین صحنه هولناکی روبه‌رو شوم. هنوز شوکه هستم.» این فرد در ادامه گفت:«صدای درگیری نگران کننده بود و من ترسیدم زوج جوان در جریان زد و خورد بلایی سر همدیگر بیاورند.برای همین از خانه‌مان خارج شده و دیدم تعدادی دیگر از همسایه‌ها نیز از خانه‌هایشان خارج شده بودند.  همان موقع مرد جوان که سر و صدای دعوای او با زنش محله را برداشته بود از خانه‌اش خارج شد و مقابل چشم ما پا به فرار گذاشت.اما در خانه‌اش هنوز باز بود که من و چند نفر دیگر از همسایه‌ها وارد خانه شدیم تا ببینیم که چه بلایی بر سر زن جوان آمده است.

 

یکدفعه چشممان به جسد غرق در خون زن افتاد که به طرز فجیعی به قتل رسیده بود و خون همه جای خانه‌اش را پر کرده بود.»

  

دستگیری متهم

 

ماموران جنایی با حضور در محل جنایت با جسد زن 25 ساله در حالی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود مواجه شدند.بعد از بررسی محل وقوع قتل جسد با دستور بازپرس جنایی به سردخانه پزشکی قانونی منتقل شد تا معاینات و آزمایش‌های لازم انجام شود.

 

در همین حال تحقیقات از شاهدان نشان می‌داد که عامل این جنایت، همسر مقتول به نام مجید است. با به‌دست آمدن هویت قاتل، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بررسی میدانی در اطراف محل جنایت پرداختند. آنها احتمال می‌دادند که متهم فراری هنوز زیاد از محل وقوع جنایت دور نشده باشد و برای بررسی موضوع به اطراف محل جنایت برگردد.

 

با این فرضیه به بررسی میدانی ادامه دادند و  ساعاتی از جنایت نگذشته بود که کارآگاهان موفق به شناسایی دستگیری همسر جنایتکار که در همان حوالی در حال پرسه زدن بود، شدند. مرد 29 ساله در تحقیقات به قتل ناخواسته همسرش اعتراف کرد.در ادامه این گزارش گفت‌وگوی خبرنگار ما با متهم پرونده را بخوانید.

  

گفت‌وگو با متهم

 

چند سال داری؟

۲۹ سال

 

اعتیاد داری؟

بله چندین سال است که اعتیاد دارم و در سال‌های اخیر اعتیادم شدید شد.وقتی مصرف مواد مخدر بالا رفت کم کم کارم را هم رها کردم و دیگر فقط درگیر مواد شده بودم.به مرور مصرف مواد مخدر باعث شد که خانه‌ام را هم ترک کنم.

 

یعنی با همسرت زندگی نمی‌کردی؟

نه فقط هر چند روز یکبار به سراغ همسرم می‌آمدم تا پولی از او بگیرم و بتوانم هزینه موادم را تامین کنم چون کارتن خواب شده بودم و بیشتر اوقات در خیابان‌ها پرسه زنی می‌کردم.

 

از شب حادثه بگو.

شب حادثه به سراغ همسرم رفتم تا بار دیگر از او پول بگیرم.همسرم نظافتچی بود و در خانه‌ها کار می‌کرد تا بتواند امرار معاش کند. برایش سخت بود که پول زحمت‌هایش را به من بدهد و دود کنم. سر همین مسئله باهم دعوایمان شد و ناخواسته دست به چاقو شدم.اصلا نمی‌دانم چه شد که به او ضرباتی زدم.

 

با اعتراف مرد جوان به قتل، به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

کدخبر: ۵۶۰۳۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر