کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۵۰۶
تاریخ خبر:

دو قتل در گیم نت در جریان درگیری به خاطر قلیان

دو قتل در گیم نت در جریان درگیری به خاطر قلیان

مرد جوان بعد از کشتن رفیق خود در گیم نت در همان محل توسط هوادار مقتول به قتل رسید

هفت صبح|  غروب جمعه 18 خرداد ماه امسال رسیدگی به دو فقره قتل در یک گیم نت واقع در محله نازی‌آباد تهران در دستور کار سالار صنعتگر بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

 

به این ترتیب تیم جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم و همچنین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران به همراه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی برای رسیدگی به موضوع بالای سر اجساد حاضر شدند که یکی از آنها به سردخانه بیمارستان امیرالمومنین و دیگری به سردخانه بیمارستان رجایی منتقل شده بود.

 

اولین بررسی‌ها حکایت از آن داشت بعد از درگیری خونین دو نفر به شدت مجروح شدند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند اما شدت جراحات وارد شده به آنها به حدی زیاد بوده و شدت خونریزی اینقدر زیاد بود که هر دو نفر جان خود را از دست دادند.

 

به این ترتیب رسیدگی به موضوع در حالی وارد فاز جنایی شد که مشخص شد یکی از مقتولین، قاتل مقتول دیگر بوده و دقایقی قبل از اینکه به قتل برسد دست به جنایت زده بود.سپس دوست اولین مقتول در هواخواهی از دوستش به قاتل حمله ور شده و با ضربات چاقو او را به قتل رسانده بود.متهم بعد از ارتکاب به جنایت از مهلکه گریخت.

 

  

اظهارات شهود

 

در اولین قدم از تحقیقات تیم جنایی در محل وقوع جنایت یعنی همان گیم نت واقع در نازی‌آباد حاضر شده و تحقیقات خود را از حاضرین در صحنه قتل و شاهدین ماجرا آغاز کردند.

 

اولین فردی که هدف تحقیقات جنایی قرار گرفت در تشریح جزئیات ماجرا گفت:«مدتی قبل فرید 23 ساله مبلغی پول از میلاد 29 ساله قرض کرده بود. آنها هر دو از بچه محل‌هایمان بودند و سال‌های زیادی بود که همدیگر را می‌شناختند.میلاد چند بار به فرید زنگ زده و از او خواسته بود که بدهی‌اش را پرداخت کند اما ظاهرا فرید امروز و فردا می‌کرد و هر بار برای اینکه پول را پرداخت نکند بهانه‌ای می‌آورد.»

 

این فرد در ادامه گفت: «بالاخره  یک روز میلاد سراغ فرید رفته و یک قلیان قیمتی از او قرض گرفته بود.تا اینکه روز حادثه آنها دوباره در گیم نت اتفاقی همدیگر را دیدند.میلاد به همراه دوستش به گیم نت آمده بود،‌فرید هم در کنار دوستش به نام آریا نشسته بود. وقتی آنها چشمشان به همدیگر افتاد خیلی سریع دوباره بحثشان شد و موضوع بدهکاری فرید وسط کشیده شد.فرید می‌گفت چرا قلیان من را پس نمی‌دهی؟ ظاهرا قرار بود فقط یک روز دست میلاد امانت باشد اما چند روزی از قرض گرفتن قلیان می‌گذشت و میلاد آن را پس نداده بود. میلاد هم در جوابش می‌گفت تا زمانی که پولم را نیاوری خبری از قلیان نیست و آن را به تو نمی‌دهم.»

 

در ادامه مشخص شد که با همین مشاجره درگیری بین میلاد و فرید به نزاع فیزیکی کشیده شده و در این میان میلاد چاقویی از جیبش درآورده و با آن به فرید ضربه‌ای می‌زند.

 

در همان حین شاهدان ماجرا خیلی سریع اقدام به انتقال فرید به بیمارستان کردند اما هم زمان درگیری بین میلاد و آریا شروع شد.

 

آریا که از رفقای صمیمی فرید بود در حمایت و هواخواهی از فرید به سمت میلاد حمله کرد و این بار آریا 27 ساله به روی میلاد چاقو کشید و در جریان درگیری او را باضربات چاقو مجروح کرد.

  

دستگیری شرکت کنندگان در نزاع

 

شدت ضربات وارد شده به میلاد در حدی بود که او تنها دقایقی بعد از ارتکاب جنایت جان خود را از دست داد.

 

به این ترتیب قاتل فرید یعنی میلاد در کمتر از یک ساعت به کام مرگ فرو رفت اما آریا که حالا متهم به قتل میلاد است بعد از ارتکاب جنایت پا به فرار گذاشت.

 

تعدادی از شرکت کنندگان در نزاع در جریان تحقیقات جنایی شناسایی و دستگیر شده و همگی تحت بازجویی قرار گرفتند. یکی از آنها روز گذشته در جریان بازجویی در شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران مدعی شد:«بعد از اینکه متوجه وقوع درگیری در گیم نت شدیم،‌با دوستانم از روی کنجکاوی وارد آنجا شدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است.اما به محض اینکه پایمان را از گیم نت بیرون گذاشتیم ماموران کلانتری سر رسیدند و ما را بازداشت کردند.ما در درگیری حضور نداشتیم.»

تحقیقات در حالی ادامه پیدا کرد که عده‌ای از شرکت کنندگان در نزاع آریا را به عنوان قاتل میلاد و میلاد را به عنوان قاتل فرید اعلام کردند.

به این ترتیب رسیدگی به این پرونده در جریان تحقیقات در شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران انجام خواهد شد.همچنین تلاش کارآگاهان برای یافتن ردی از آریا و دستگیری این متهم ادامه دارد.

 

کدخبر: ۵۶۰۵۰۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر