کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۷۶۵۵
تاریخ خبر:

تله شیطانی مرد رمال برای فریب ۵ زن جوان

تله شیطانی مرد رمال برای فریب ۵ زن جوان

مرد رمال که پنج نفر از مشتریان ساده لوح خود را مورد آزار و اذیت قرار داده بود در دادگاه کیفری از خود دفاع کرد

هفت صبح| مرد رمال که با نقشه شیطانی پنج زن و دختر را به دام سیاه انداخته و آزار داده بود، در حالی پای میز محاکمه ایستاد که ادعای عجیبی را مطرح کرد.

 

رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل با شکایت زن جوانی به نام مریم آغاز شد. این زن با مراجعه به پلیس آگاهی تهران در طرح شکایت خود گفت: «سال‌ها است از بیماری ناشناخته‌ای رنج می‌برم و دچار ضعف عضلانی هستم و نمی‌توانم به خوبی راه بروم. از مدت‌ها قبل تحت درمان پزشکان بودم اما پس از مدتی دوباره بیماری باز می‌گشت و من توان حرکت را از دست می‌دادم. تا زمانی‌که داروها را مصرف می‌کردم، کمی بهبود پیدا می‌کردم اما دوباره روز از نو و روزی از نو! هر بار که بیماری‌ام عود می‌کرد، شدت درد و ضعف من نسبت به قبل بدتر می‌شد. تا حدی که دیگر از مراجعه به پزشک‌های مختلف خسته شده بودم.»

 

شاکی در ادامه گفت: «تا این‌که مدتی قبل یکی از بستگانم گفت مرد رمالی را می‌شناسد که می‌تواند با نسخه جادوی اش بیماری‌ام را درمان کند. می‌گفت این مرد دعانویس با اجنه در ارتباط است و برای همین برای هر مشکلی درمان دارد. از مشکلات مالی و عاطفی گرفته تا حتی مشکلات جسمانی. من هم که از پزشکان برای درمان بیماری‌ام ناامید شده بودم، پذیرفتم و به خانه مرد رمال در جنوب تهران رفتم.»

 

زن جوان بعد از اینکه آدرس خانه مرد رمال واقع در جنوب شهر را در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار داد، در ادامه تشریح ماجرا گفت: «مرد رمال که نعیم نام داشت، می‌گفت می‌تواند بیماری مرا درمان کند. او در ابتدا سوال‌های ساده‌ای درباره بیماری من پرسید اما کم‌کم کار به پرسیدن سوالات خصوصی درمورد آناتومی بدنم رسید. گفتم از پاسخ دادن به این سوالات خجالت می‌کشم اما او هر بار که جواب نمی‌دادم، قهر می‌کرد و می‌گفت خانم اگر نمی‌خواهی درمان شوی، من مشکلی ندارم که پیش من نیایی. می‌گفت باید سریع جوابش را بدهم و وقتش را نگیرم و مراجعین زیادش را بهانه می‌کرد. من هم که به شدت مستاصل بودم به ناچار جواب می‌دادم و او هر بار کاغذی می‌داد که در آن دعا نوشته بود یا راهکارهای مختلفی به من می‌داد؛ مثلا می‌گفت هر روز ناخن یک انگشت را بگیر و در خاک خشک دفن کن!»

 

شاکی ادامه داد: «من چند مرتبه به ملاقات او رفتم. اما آخرین بار گفت برای درمان نیاز است لباس‌هایم را از تنم در بیاورم تا به بدنم انرژی دهد. من هم فریبش را خوردم و این کار را کردم اما او مرا آزار داد. او با حرف‌هایش مرا قانع کرده بود که درمان من را بلد است. اما من را به تله شیطانی انداخت. به همین خاطر از او شکایت دارم.»

  

ثبت شکایت‌های مشابه

 

با این شکایت ماموران به تحقیق پرداختند و در این میان، دومین شکایت مشابه به پلیس رسید. این بار دختر جوانی به تله سیاه مرد رمال افتاده و موردآزار قرار گرفته بود. در حالی‌که ماموران به تحقیق برای ردیابی مرد شیاد پرداخته بودند شمار شکایت‌ها به ۵ فقره رسید و ماموران مرد افغان را بازداشت کردند. متهم مدعی بود پنج شاکی را نمی‌شناسد اما در مواجهه حضوری با شاکی‌ها سکوت کرد.

  

در دادگاه

 

مرد شیاد در شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه‌ ایستاد. در ابتدای جلسه ۵ شاکی درخواست اشد مجازات را مطرح کردند.

 

نخستین شاکی گفت: «این مرد به بهانه درمان بیماری مرا آزار داد. این ماجرا موجب شده به بیماری روحی هم مبتلا شوم و اوضاع خوبی ندارم».

 

دومین شاکی که دختر ۳۹ساله‌ای است، گفت: «سنم بالا رفته بود و هیچ خواستگاری نداشتم. از زخم زبان‌های اطرافیانم خسته شده بودم. به همین‌خاطر برای بخت‌گشایی پیش مرد رمال رفتم. او قول داد با نسخه جادویی به زودی ازدواج می‌کنم اما مرا به تله شیطانی انداخت و آزارم داد».

 

شاکی‌های دیگر نیز گفتند متهم به بهانه نسخه سحرآمیز، جلب مهر و محبت و رفع مشکلات مالی آن‌ها را به تله سیاه انداخته است. یکی از زنان که با مشکل مالی به این مرد رمال مراجعه کرده بود، در تشریح جزئیات ماجرا گفت: «این مرد به من گفت باید چشمانم را ببیندم و دستم را جلوی بدنم نگهدارم تا او کف دستم دعا بخواند اما در همین‌حال مچ دستانم را محکم گرفت و در حالی‌که مقاومت برایم سخت شده بود، من را مورد آزار و اذیت قرار داد.» پنج زن و دختر حاضر در دادگاه برای نعیم درخواست اعدام را مطرح کردند و گفتند حاضر به گذشت نیستند.

  

دفاع متهم چه بود؟

 

متهم ۴۸ ساله وقتی روبه‌روی قضات ایستاد، ادعای عجیبی را مطرح کرد. او در دفاع از خود گفت: «قبول دارم با پنج زن و دختر جوان رابطه برقرار کردم؛ اما آن‌ها خودشان برای گرفتن نسخه‌های جادویی پیشم می‌آمدند. بعد از چند جلسه ملاقات به آن‌ها پیشنهاد می‌دادم تا با هم رابطه دوستانه داشته باشیم و آن‌ها هم قبول می‌کردند. تجاوزی در کار نبوده و من با میل آن‌ها، رابطه برقرار کرده‌ام».

 

وی ادامه داد: «من دو همسر دارم که یکی از آن‌ها بیمار و دیگری در افغانستان است؛ دسترسی به همسرانم نداشتم و به همین‌خاطر، با زنان جوان رابطه برقرار می‌کردم».

 

با این ادعا، قضات دادگاه ادامه جلسه را به بعد موکول کردند تا با تکمیل تحقیقات درباره ادعای متهم، قضات حکم صادر کنند.

*عکس خبر، تزئینی است.

کدخبر: ۵۵۷۶۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر