کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۷۲۵
تاریخ خبر:

سریال زندگی محمدعلی کلی در دست ساخت

سریال زندگی محمدعلی کلی در دست ساخت

سریالی با عنوان «بزرگترین» در آمازون پرایم ویدیو با همکاری همسر این بوکسور افسانه‌ای در دست ساخت است

سریال «بزرگترین» به عنوان اولین سریال با فیلمنامه تأیید شده درباره زندگی محمدعلی برای آمازون پرایم ویدئو ساخته می‌شود. در این سریال جیلن بست که در سریال «تمام آمریکایی: بازگشت به خانه» و «داستان‌های ترسناک آمریکایی» نقش آفرینی کرده، در نقش کِلِی بوکسور افسانه‌ای ایفای نقش خواهد کرد و بن واتکینز سازنده آن خواهد بود.

 

ببینید:
مسابقه نمایشی محمد علی کلی در ورزشگاه شیرودی سال ۱۳۷۲

 

«بزرگترین» با همکاری بنیاد محمدعلی تولید می‌شود و همسر او لونی علی به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه فعالیت می‌کند.

در توضیح آن آمده است: در این سریال پیروزی‌ها و شکست‌های شگفت‌انگیزی که علی را به یک اسطوره بدل کرد، چه در داخل رینگ و چه بیرون از آن، به خوبی مستند شده و آن رویدادها ضربان قلب این داستان است. دنیا یک نماد را به یاد دارد، اما «بزرگترین» درباره یک مرد، یک شوهر، یک پدر، یک برادر و یک فرزند است.

ورنون سندرز، رئیس بخش تلویزیون آمازون با اشاره به اینکه محمدعلی تعهد و اشتیاق را برای چندین نسل از آمریکایی‌ها تعریف کرد، افزود: سفر او در زندگی به بهترین وجه و توسط تیمی عالی به طور کامل تصویر خواهد شد. علی، داستانی الهام‌بخش از یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های جهانی قرن بیستم است.

محمدعلی کلی تابستان سال ۲۰۱۶ پس از سی و دو سال مبارزه با بیماری پارکینسون از دنیا رفت.

 

منبع: مهر
کدخبر: ۵۶۲۷۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر