کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۰۴۶
تاریخ خبر:

شوهر سابق کیم کارداشیان‌ در مسکو چه می‌کند؟

 شوهر سابق کیم کارداشیان‌ در مسکو چه می‌کند؟

ماه گذشته میلادی شایعه شده بود که کانیه وست قصد دارد در مسکو کنسرت اجرا کند

هفت صبح| از زمان تهاجم گسترده روسیه به اوکراین در فوریه سال ۲۰۲۲ میلادی که منجر به وضع تحریم‌های گسترده ایالات متحده و اروپا علیه مسکو و همچنین ایجاد محدودیت‌های سفر به این کشور شد، هنرمندان غربی نیز به طور عمده، اجراهای موسیقی خود را در روسیه متوقف کردند. خبرگزاری‌های روسیه روز یکشنبه ۳۰ ژوئن (۱۰ تیر ۱۴۰۳) گزارش دادند که کانیه وست خواننده رپ آمریکایی برای جشن تولد یکی از مشهورترین طراحان مد روسیه به نام «گوشا روبچینسکی» وارد مسکو شده است.

 

این خبر در حالی مطرح می‌شود که ماه گذشته میلادی شایعه شده بود که کانیه وست قصد دارد در مسکو کنسرت اجرا کند. کانیه وست که همسر سابق کیم کارداشیان است، تا کنون با اظهارات سیاسی خود در آمریکا جنجال‌های زیادی را برانگیخته ‌ و در ماه‌های اخیر نیز متهم به تمجید از آدولف هیتلر شده است. کانیه وست که یکی از ثروتمندترین هنرمندان جهان نیز به حساب می‌آید و به عنوان فردی مذهبی و محافظه‌کار نیز از او یاد می‌شود، در گذشته ‌ ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه را تحسین کرده بود.

 

خبرگزاری دولتی تاس به نقل از یانا رودکوفسکایا، مجری تلویزیون روسیه در شبکه‌های اجتماعی گزارش داد که «کانیه وست در حال حاضر در مسکو است! این خبر بسیار خوبی است، او در قلب پایتخت اقامت دارد.» اما استادیوم لوژنیکی، جایی که شایعه شده بود کانیه وست در آنجا اجرا خواهد کرد، به رسانه‌های دولتی گفت ‌ اطلاعاتی در مورد کنسرت‌های احتمالی این خواننده رپ معروف ندارد.

 

اعلام نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا که گفته می‌شد در عین حال فردی است نزدیک به دونالد ترامپ، بسیاری را حیرت‌زده کرد. او در انتخابات ۲۰۲۴ هم دست‌کم در ۱۲ ایالت از حد نصاب لازم برای ورود به کارزار انتخاباتی با عنوان نامزد مستقل برخوردار شده است. گفته می‌شود این خواننده رپ مشهور از بیماری دو قطبی در رنج است و در بهترین حالت در شرایط فعلی می‌تواند حائز 4/0دهم درصد آرای مناطق بیشتر روستایی در ۱۲ ایالتی شود که در آنها اجازه رقابت دارد.

 

وست تنها فرد مشهوری به شمار می‌رفت که در انتخابات ۲۰۱۶ از دونالد ترامپ حمایت کرد. رابطه او با رئیس‌جمهور سابق آمریکا، رابطه‌ای نزدیک و صمیمانه است. همین امر سبب شده تا او به اندرونی عمارت ترامپ رفت و آمد داشته باشد. در یکی از این دید و بازدیدها در سال گذشته، او یک مهمان ناخوانده را هم نزد ترامپ برد و آن مهمان توانست دل ترامپ را به دست آورد و تحسین او را برانگیزد.

 

اما چندی بعد مشخص شد که این فرد، رئیس یک فرقه فاشیست و نژادپرست است و از این رو ترامپ مجبور شد به دلیل میزبانی از او معذرت‌خواهی کند. به علاوه، وست در دور گذشته انتخابات نیز بنا داشت در رقابت‌ها شرکت کند و ایلان ماسک، کارآفرین و سرمایه‌دار مشهور محافظه‌کار و راستگرا نیز از نامزدی او حمایت کرد و وست اعلام کرد که ماسک معاون او در کاخ سفید خواهد بود. پیوند میان وست، ترامپ، ماسک و پوتین، همواره مورد بحث بوده و انتقاد بسیاری از آمریکایی‌ها را به دنبال داشته است. ‌

 

منبع: یورونیوز
کدخبر: ۵۶۲۰۴۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر