کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۳۹۳
تاریخ خبر:

روزنامه‌خوانی در شصت سال پیش - ۶۹ ‌| پیرمردی که ازدواج با دختران جوان را دوست داشت

 روزنامه‌خوانی در شصت سال پیش - 69 ‌| پیرمردی که ازدواج با دختران جوان را دوست داشت

حکم اعدام هوشنگ امینی قاتل مشهور راننده‌های کامیون و نوجوانان و کودکان تایید شد

هفت صبح|  25 شهریور 1343. در صفحه اول کیهان‌، شهرداری تهران اعلام کرده که مهلت مغازه‌دارها برای آسفالت کردن پیاده رو جلوی مغازه‌ها تمام شده و شهرداری خودش این کار را  با بلوک‌های سیمانی انجام می‌دهد و مبلغ هزینه‌ها را با ده درصد جریمه از مغازه‌دارها اخذ خواهد کرد. رسما قلدری! صفحه 3 یکی از همان جوک‌های بی‌مزه چاپ شده. راهنما به شکارچی می‌گوید عجله کنید در شمال جنگل شیرهای زیادی برای شکار هست و شکارچی می‌گوید پس به سرعت به سمت جنوب حرکت می‌کنیم! 

 

در صفحه 5 گزارشی کار شده از اهمیت تکمیل پروژه اتوبان کرج تهران و این که این پروژه از فروردین42  کلید خورده است. مهین رفیع زاده دختر جوانی است که پس از مردود شدن در امتحانات آخر سال از فرط ناامیدی  اقدام به خودکشی کرده است و بدن نیمه جانش در کنار نمایشگاه بین‌المللی در ونک کشف شده است و خب باکمک ماموران ژاندارمری از مرگ نجات پیدا کرده است‌. حکم اعدام هوشنگ امینی قاتل مشهور راننده‌های کامیون و نوجوانان و کودکان تایید شده است‌. اولاف پادشاه نروژ  هم قرار است دی ماه به ایران بیاید و تعطیلات کریسمس را به همراه محمدرضا و فرح در سفر به اصفهان و شیراز بگذراند. 

 

  26 شهریور 1343. وزیر فرهنگ اعلام کرده به خاطر کمبود معلم خود او و همه معاونین و مدیرکل‌ها هفته‌ای 2تا 6 ساعت به تدریس در مدارس دولتی تهران مشغول خواهند بود. یک مهندس اهل ارومیه با نام نخجوانی تلفن بیسیمی اختراع کرده که می‌تواند از داخل اتومبیل در حال حرکت با تلفن‌های ثابت ارتباط برقرار کند. فیلم جیمزباندی دکتر نو هم در سینماهای تهران اکران شده است. 5 کارگر که در حال کشیدن کانالی برای انتقال فاضلاب کارخانه چیت سازی بودند هنگام عبور کانال از کنار خط آهن و با عبور یک قطار با ریزش دیواره‌های کانال روبه‌رو شدند و زیر خروارها خاک مدفون شدند که یک تن ازآنها کشته شده و 4 نفر دیگر به بیمارستان منتقل شده‌اند. خبر مهم‌تر اما اعلام حکم اعدام برای شش تن از رهبران شورش عشایری است. داستان این شورش‌ها را یک بار نوشتم و باز هم خواهم نوشت. 

 

 28 شهریور 1343‌.  64ورزشکار شامل 5 ورزشکار دختر برای شرکت در المپیک توکیو انتخاب شده‌اند‌. سندیکای رانندگان تاکسی تهران جلسه‌ای برگزار کرده‌اند و در مورد وفور خبر تجاوز رانندگان تاکسی به زنان و دختران مسافر اعلام انزجار کرده و گفته‌اند این متجاوزان را از صنف خود اخراج خواهند کرد.

 

 غلامرضا پهلوی هم رفته و باشگاه دیهیم را در وحیدیه افتتاح کرده است.  در صفحه 11 گزارش جالبی کار شده است درباره سرو ابرقو. عادل کوتوالی همان دون ژوان 18 ساله تهرانی که ادعا کرده با 45 دختر رابطه داشته و به جرم قتل نسرین در آپارتمان 419 خیابان تخت‌جمشید دستگیر شده بود دست آخر اعتراف کرد که نسرین را از طبقه پنجم به پایین پرت کرده و او را کشته است. داستان کاظم بخشی هم جالب است.

 

پیرمرد 60 ساله که سه تا زن داشت با زن چهارم خود نیز که دختر جوانی به نام اشرف  بوده ازدواج می‌کند و پنهانی خواهر او را هم به شاه عبدالعظیم برده و او راهم به عقد خود درآورده است! در شکایت اشرف مشخص می‌شود که آقا کاظم دوتا زن هم در گلپایگان دارد و یک زن دیگر هم در شهرکی اطراف تهران به عقد خود دارد. پیرمرد هم گفته دلم زن جوان می‌خواهد چه کار کنم! آگهی تشویق دخترکی به نام سهیلا ستاری در پایین صفحه 11 کار شده که در بروجرد شاگرد اول دبستان دوشیزگان بوده. اسمشان را جست‌وجو کردیم و دیدیم از اپوزیسیون خارج از کشور هستند در حال حاضر. 

 

کدخبر: ۵۶۶۳۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر