کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۳۷۰
تاریخ خبر:

۷ هتل ارزان کیش نزدیک دریا + آدرس و امکانات

7 هتل ارزان کیش نزدیک دریا + آدرس و امکانات

کیش از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در کشور است و به دلیل مکان‌های دیدنی متعددش پتانسیل فراوانی برای جذب مسافران دارد. با اقامت در هتل ارزان کیش نزدیک دریا شما فرصتی پیدا خواهید کرد که سفری اقتصادی به این جزیره داشته باشید و از اقامت در همسایگی خلیج همیشه فارس لذت ببرید. رزرو هتل کیش اقامتی چندروزه در این شهر جنوبی را به شما هدیه می‌دهد و استراحتگاهی دنج برایتان فراهم می‌کند. برای آشنایی با هتل‌های ارزان کیش تا پایان همراه ما باشید.

ارزان ترین هتل های 5 ستاره کیش

جزیره کیش به لطف جاذبه‌های طبیعی و امکانات تفریحی پیشرفته‌اش، دارای اقامتگاه‌های متنوعی است که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. در این میان، هتل‌های 5 ستاره کیش با ارائه امکانات و خدمات مناسب اقامتی لاکچری را برایتان به ارمغان می‌آورند که خاطرات آن تا همیشه در ذهنتان ماندگار می‌شود. در ادامه چند هتل ارزان کیش که با وجود پنج ستاره بودن قیمت خوبی نیز دارند را به شما معرفی خواهیم کرد.

1- هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش هتلی 5 ستاره و نوساز است که فعالیت خود را در سال 1397 در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع آغاز کرده است. این هتل نزدیک دریا کیش در بلوار دریا واقع شده و تا ساحل تنها 800 متر فاصله دارد.

هتل میراژ در میان سایر هتل‌های 5 ستاره کیش قیمت مناسب‌تری دارد و امکانی برایتان فراهم می‌کند تا با قیمتی منصفانه در هتلی لاکچری اقامت داشته باشید. این هتل ارزان کیش دارای 177 واحد اقامتی مجهز به‌صورت اتاق، سوئیت‌های جونیور و VIP و ویلاهایی پراکنده در محوطه است.

از امکانات هتل میراژ می‌توان به رستوران‌ها و کافه‌های دنج، استخر، پارکینگ، اجاره دوچرخه و ماشین و سالن آمفی‌تئاتر اشاره کرد. نزدیکی به ساحل، اسکله و کلوپ‌های تفریحی و مراکز تجاری از دیگر مزایای اقامت در این هتل مجلل است.

لیست هتل های ارزان کیش

  • آدرس: کیش، بلوار دریا

2- هتل پانوراما کیش

هتل 5 ستاره پانوراما در سال 1398 با زیربنای تقریبی 30 هزار متر مربع به بهره‌برداری رسیده است. این هتل ساختمانی شیک و مجلل دارد که معماری خاص آن در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب می‌کند.

فاصله هتل پانوراما تا دریا حدود یک کیلومتر و 700 متر است و دسترسی آسانی به مراکز تفریحی و اماکن گردشگری کیش دارد. این هتل نزدیک دریا کیش در نزدیکی ساحل نیلگون خلیج‌فارس واقع شده و فاصله کمی تا اسکله بزرگ تفریحی، پارک هنگام، مرکز تجاری کیش، مرکز خرید زیتون و شهربازی هایلند دارد.

هتل پانوراما کیش دارای 13 طبقه و 270 واحد اقامتی است که هر کدام با دکوراسیون لوکس چیدمان شده‌اند و از امکانات خوبی برخوردارند. این هتل 5 ستاره نیز نسبت به سایر هتل‌های لاکچری کیش خرج کمتری روی دستتان می‌گذارد و به خوبی نیازهای شما را برآورده می‌کند.

  • آدرس: کیش، بلوار ساحل، خیابان رودکی، روبه‌روی برج دیپلمات

3- هتل امیرکبیر کیش

هتل امیرکبیر کیش هتلی جدیدالاحداث است که به سبک و سیاق سنتی طراحی و ساخته شده است. این هتل معماری جذابی دارد و بر روی در و دیوار آن از گچ‌کاری‌های هنرمندانه و منبت‌کاری‌های ظریف استفاده شده است.

هتل امیرکبیر ساختمانی 6 طبقه دارد که 154 واحد اقامتی را در خود جای داده است. این هتل نزدیک دریا کیش در چند قدمی ساحل واقع شده و از امکانات پیشرفته و مدرنی برخوردار است. استخر سرپوشیده، رستوران با اجرای موسیقی زنده، سالن بدنسازی، اینترنت، کافی‌شاپ، روم سرویس و ترانسفر استقبال تعدادی از امکانات هتل امیرکبیر کیش است.

هتل های کیش نزدیک دریا

  • آدرس: کیش، بلوار میرمهنا، مقابل شمس تبریزی

ارزان ترین هتل های 4 ستاره کیش

می‌خواهید در هتل ارزان کیش اقامت داشته باشید و در عین حال از امکانات متعدد و کاملی بهره‌مند شوید؟ گزینه دیگر برای شما هتل‌های 4 ستاره کیش هستند که ضمن برخورداری از امکانات کافی، قیمت مناسب‌تری نیز نسبت به هتل‌های 5 ستاره دارند. تعدادی از هتل ارزان کیش در حوالی ساحل که چهار ستاره دارند را در ادامه آورده‌ایم.

1- هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش در سال 1388 در حوالی میدان پردیس افتتاح شده است. این هتل مجلل دارای ساختمانی 4 طبقه است و 64 واحد اقامتی مجهز با امکاناتی قابل‌قبول دارد.

هتل آرامیس کیش تا دریا حدود یک کیلومتر فاصله دارد و با حدود یک ربع پیاده‌روی از آنجا به ساحل خواهید رسید. این هتل نزدیک دریا کیش فضایی آرام و دلنشین برای اقامتی خاطره‌انگیز در اختیارتان قرار می‌دهد و با امکاناتی پیشرفته از شما پذیرایی می‌کند.

هتل آرامیس کیش از ارزان ترین هتل های کیش

  • آدرس: کیش، میدان پردیس

2- هتل صدف کیش

هتل صدف کیش یکی از هتل‌های باسابقه این جزیره است که زمان ساخت آن به‌صورت حدودی به سال 1375 برمی‌گردد. این هتل مجلل ساختمانی سفید رنگ و دو طبقه دارد که 55 واحد اقامتی در طبقات آن پراکنده شده‌اند. فاصله هتل صدف کیش تا دریا با ماشین حدود 5 دقیقه است و جزو هتل نزدیک دریا کیش به شمار می‌رود.

هتل 4 ستاره صدف به واسطه ارائه امکانات کافی و خدمات‌دهی مناسب توانسته رضایت مهمانان خود را جلب کند و تجربه خوبی از اقامت در کیش برایشان رقم بزند. این هتل ارزان کیش نزدیک دریا انتخابی مناسب برایتان است و دسترسی خوبی نیز به جاهای دیدنی جزیره دارد.

  • آدرس: کیش، میدان امیرکبیر

3- هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم در سال 1397 به عنوان هتلی 4 ستاره در قلب جزیره کیش افتتاح شد. این هتل ارزان کیش نزدیک دریا موقعیت مکان ویژه‌ای دارد، به طوری که از یک سو مشرف به دریاست و از سوی دیگر چشم‌اندازی تماشایی رو به پارک بزرگ شهر دارد.

هتل لیلیوم کیش تا ساحل حدود یک کیلومتر و 200 متر فاصله دارد و به مراکز تجاری و تفریحی شهر نیز دسترسی خوبی دارد.این هتل 4 ستاره دارای ساختمانی 8 طبقه است که 154 واحد اقامتی در آن‌ها قرار گرفته‌اند.

در هتل لیلیوم با امکاناتی به‌روز و مدرن از شما پذیرایی می‌شود تا در طول اقامت خود در این هتل هیچ کمبودی احساس نکنید. در این هتل امکانات و خدمات خوبی به نسبت قیمت در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد که جای هیچ نارضایتی باقی نمی‌گذارد.

ارزان ترین هتل کیش

  • آدرس: کیش، میدان پردیس، بلوار رودکی

4- هتل فلامینگو کیش

وقتی صحبت از هتل ارزان کیش می‌شود که دسترسی خوبی نیز به دریا داشته باشد، هتل فلامینگو یکی دیگر از گزینه‌هایی است که می‌توان روی آن حساب کرد. این هتل در ضلع غربی بلوار دریا ساخته شده و محوطه‌ای زیبا و چشم‌نواز دارد.

هتل فلامینگو کیش از دو فاز تشکیل شده که شامل ساختمانی 4 طبقه و ویلاهایی در محوطه می‌شود. این هتل 4 ستاره جمعاً 202 واحد اقامتی دارد که با امکاناتی مناسب پر شده‌اند.

هتل فلامینگو موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای دارد و در نزدیکی پلاژ آقایان، بازار پردیس، اسکله تفریحی، بولینگ مریم و کیبل اسکی واقع شده است. این هتل نزدیک دریا کیش تا ساحل جزیره تنها 600 متر فاصله دارد که در زمان کوتاهی می‌توان آن را طی کرد.

ارزان ترین هتل های 3 ستاره کیش

نوبتی هم باشد به هتل‌های 3 ستاره کیش می‌رسیم که در مقایسه با هتل‌های 5 ستاره و 4 ستاره قیمت کمتری دارند. این هتل‌ها امکانات قابل‌قبولی دارند و امکانی به شما می‌دهند تا با بودجه کم اقامتی راحت را تجربه کنید. در ادامه چند هتل ارزان کیش که گزینه خوبی برای سفری اقتصادی به این جزیره هستند را لیست کرده‌ایم.

  • هتل شایلی کیش
  • هتل گامبرون کیش
  • هتل سارا کیش

اگرچه سفر به کیش نیاز به بودجه نسبتاً زیادی دارد، اما با مدیریت مخارج می‌توان سفری اقتصادی به این جزیره داشت. انتخاب هتل یکی از فاکتورهای تأثیرگذار بر هزینه سفر است. برای مثال رزرو هتل داریوش کیش هزینه‌های شما را افزایش می‌دهد، در حالی که رزرو هتل ارزان کیش نزدیک دریا تا حد زیادی به کنترل هزینه‌های‌ سفرتان کمک می‌کند.

 

کدخبر: ۵۶۵۳۷۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر