کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۶۴۱
تاریخ خبر:

جاذبه فراوان منطقه شش| محلاتی که طبقه متوسط، مشتاق اجاره‌ کردن خانه در آنها هستند

جاذبه فراوان منطقه شش| محلاتی که طبقه متوسط، مشتاق اجاره‌ کردن خانه در آنها هستند

‌بهار و سهروردی حداقل اجاره 13 میلیون؛ محله مشاهیر‌ حداقل اجاره 30 میلیون

هفت صبح| ‌ منطقه شش، بخشی از مهم‌ترین ساختمان‌های اداری پایتخت را در خود جای داده است. تعدادی از محله‌های این منطقه در سه سال گذشته، موردتوجه طبقه متوسط قرار گرفته است. توجه به مرکز شهر تهران، دلایل متفاوتی دارد. یکی از آنها دسترسی راحت به محل کار است. در کنار آن وجود بی‌آر‌تی، مترو و اتوبوس و ...، باعث شده تا ساکنان بتوانند بدون نیاز به داشتن خودروی شخصی، خود را به اکثر نقاط شهر برسانند. از طرف دیگر، وجود کافه‌ها، رستوران‌ها و گالری‌ها که این روزها به تعداد زیادی در این منطقه یافت می‌شوند، باعث محبوبیت بیشتر این منطقه شده است. معماری محله‌ها و خانه‌ها، شما را یاد دهه 50 می‌اندازد و هنوز بافت قدیمی منطقه، حفظ شده است.

 

‌بهار و سهروردی؛ حداقل اجاره 13 میلیون

محله بهار کمی شلوغ است و امکان دارد که عصرها با ترافیک در کوچه‌ها و خیابان‌های باریک آن روبه‌رو شوید. در عوض شما در این محله، تقریبا به هر آنچه می‌خواهید، دسترسی دارید. نزدیکی به ایستگاه مترو و تاکسی هم از دیگر دلایل محبوبیت محله بهار به شمار‌ می‌رود. اگر شما بخواهید واحدی 67 متری و دو‌خوابه را در بهارشمالی رهن کنید که سال 1378 ساخته شده و مورد بازسازی قرار گرفته است، باید 750 میلیون تومان پول خرج کنید.

 

این واحد در طبقه اول ساختمانی پنج طبقه قرار گرفته و فاقد آسانسور و پارکینگ است اما انباری دارد و در دهه 80 بازسازی شده. با 500 میلیون تومان ودیعه و ماهی 13 میلیون تومان، می‌توانید سراغ اجاره خانه 57 متری بروید که پنج سال قبل ساخته شده و یک‌خوابه است. این خانه در طبقه سوم قرار گرفته و دارای آسانسور، انباری و پارکینگ است. واحدی 86 متری و دوخوابه که سال 1400 ساخته شده، با 15 میلیون تومان ماهیانه و ودیعه 300 میلیون تومان اجاره داده می‌شود.

 

خانه در طبقه چهارم قرار گرفته و دارای امکاناتی مانند آسانسور، انباری و پارکینگ است و نور خوبی دارد. برای اجاره خانه 115 متری و دوخوابه و نوساز، باید یک میلیارد و 800 میلیون تومان پول داشته باشید تا برای رهن هزینه کنید. همین واحد را می‌شود با یک میلیارد ودیعه و ماهی 22 میلیون تومان اجاره کنید. این خانه دارای آسانسور، انباری و پارکینگ بوده، پاسیوی اختصاصی دارد و نورش خوب است.

 

مشاهیر؛ حداقل اجاره 30 میلیون

محله مشاهیر در کریمخان یکی از محبوب‌ترین نقاط منطقه شش است که خانه‌های آن چندان هم ارزان نیست. تجمع گالری‌ها و کافه‌ها و...، در این نقطه از شهر به اضافه معماری خانه‌ها، باعث محبوبیت آن شده. اغلب خانه‌های این محله بالای 100 متر وسعت دارند؛ مثلا اگر بخواهید خانه‌ای 120 متری و سه‌خوابه‌ را در مشاهیر اجاره کنید، باید یک میلیارد تومان ودیعه بپردازید و ماهیانه 33 میلیون تومان هم به حساب صاحب ملک واریز کنید.

 

واحدی که ما آگهی آن را دیده‌ایم، دارای آسانسور، انباری و پارکینگ است و در طبقه دوم از ساختمانی پنج طبقه قرار گرفته و سال 1396 ساخته شده است. نور زیاد و بالکن بزرگ از دیگر امکانات چنین واحدی به‌حساب می‌آیند. در همین محله می‌توانید سراغ واحدی 85 متری و دوخوابه بروید که سال 1397 ساخته شده و فول امکانات است و در طبقه چهارم ساختمانی پنج طبقه قرار گرفته.

 

خانه نور چندان زیادی ندارد اما معماری داخلی آن جذاب است و برای رهن آن، به یک میلیارد و 470 میلیون تومان پول نیاز دارید. برای اینکه بتوانید واحدی 200 متری و پرنور و سه‌خوابه را در خیابان مشاهیر رهن کنید، باید دو میلیارد و 400 میلیون تومان پول در جیبتان داشته باشید. خانه موردنظر ما سال 1375 ساخته شده و معماری داخلی جذابی دارد و در طبقه دوم قرار گرفته و آسانسور ندارد اما از پارکینگ و انباری برخوردار است. خانه بازسازی شده و بالکن سراسری است و نور زیادی دارد و پنجره‌هایش قدی است. 

 

ایرانشهر؛ حداقل اجاره 17 میلیون

وجود پارک هنرمندان و تعداد زیادی کافه و رستوران و فضای صمیمی محله ایرانشهر، باعث محبوبیت این محله در منطقه شش شده است. تعداد واحدهای قدیمی و خانه‌هایی که حداقل 50 سال از عمرشان گذشته، در این محله پررنگ است. در خیابان ایرانشهر واحدی 132 متری و دوخوابه که سال 1378 ساخته شده، برای اجاره وجود دارد که در طبقه همکف قرار گرفته و از پارکینگ و انباری برخوردار است.

 

این خانه مدت‌ها قبل بازسازی شده و نور خوبی دارد و به مترو نزدیک است. برای اینکه بتوانید ساکن چنین واحدی شوید، باید 600 میلیون تومان ودیعه بپردازید و ماهی 22 میلیون تومان هم اجاره بدهید. گزینه بعدی 84 متری و دوخوابه و هشت سال ساخت است و در طبقه دوم ساختمانی پنج طبقه قرار گرفته و امکانات کاملی دارد. این خانه به پارک هنرمندان و تره‌بار نزدیک بوده و تراس دارد.

 

گزینه بعدی 110 متری و دوخوابه و هشت سال ساخت است و در طبقه دوم ساختمانی چهارطبقه قرار گرفته و آسانسور، انباری و پارکینگ دارد. برای سکونت در چنین واحدی باید 300 میلیون تومان ودیعه بپردازید و ماهی 27 میلیون تومان به حساب صاحب خانه واریز کنید. خانه‌ای 54 متری که سال 1379 ساخته شده و دارای یک اتاق‌خواب است، با 200 میلیون تومان پول‌پیش و ماهی 17 میلیون تومان انتظار مستاجران را می‌کشد.

 

این خانه در طبقه ششم قرار گرفته وآسانسور دارد اما فاقد انباری و پارکینگ است. برای خانه 80 متری و پنج سال ساخت در خیابان رامسر ایرانشهر، باید 350 میلیون تومان ودیعه بپردازید و 22 میلیون تومان هم اجاره بدهید. این خانه دوخوابه بوده و آسانسور، انباری و پارکینگ دارد و در طبقه پنجم قرار گرفته است. نور این خانه خوب است و معماری آن، جالب به‌نظر می‌رسد.

 

سنایی؛ حداقل اجاره 15 میلیون

محله سنایی هم جزو گزینه‌های پرطرفدار به‌حساب می‌آید. رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌ها، این محله را تبدیل به گزینه‌ای جالب کرده است. نزدیکی به مترو از دیگر امکانات سنایی به حساب می‌آید. در خیابان سنایی با 500 میلیون تومان ودیعه و ماهی 30 میلیون تومان می‌توانید خانه‌ای 100 متری و شش سال ساخت را اجاره کنید. این واحد در طبقه سوم ساختمانی پنج طبقه قرار گرفته و آسانسور و انباری دارد. خانه دو قطعه پارکینگ داشته و نور خوب و بالکن بزرگ آن می‌تواند نظر مستاجران را جلب کند.

 

با یک‌ میلیارد و 500 میلیون تومان ودیعه و ماهی 35 میلیون تومان می‌شود واحدی 185 متری و 32 سال ساخت را اجاره کرد که بازسازی شده و پرنور و جذاب است. این خانه در طبقه سوم قرار گرفته و دارای امکاناتی مانند آسانسور، انباری و پارکینگ است. در همین خیابان برای اینکه بتوانید ساکن خانه 185متری و نوساز شوید که سه‌خوابه و فول‌امکانات است، باید سه میلیارد و 500 میلیون تومان پول داشته باشید.

 

این واحد پرنور با معماری داخلی قابل‌توجه در طبقه سوم ساختمان پنج طبقه قرار گرفته است. با 800 میلیون تومان در همان حوالی می‌توانید یک خانه 60 متری و یک‌خوابه رهن کنید. این خانه در طبقه سوم قرار گرفته و سال 1381 ساخته شده و فاقد آسانسور است اما از انباری و پارکینگ بهره برده. اگر ماهی 15 میلیون تومان پول داشته باشید و از پس ودیعه یک میلیارد تومانی بربیایید، خانه‌ای 85 متری که سال 1390 ساخته شده و دوخوابه است انتظارتان را می‌کشد. این خانه امکانات کاملی دارد.

 

یوسف‌آباد؛ حداقل اجاره 9 میلیون

محله یوسف‌آباد با وجود ترافیکی که اغلب ممکن است شما را گیر بیندازد، یکی از محبوب‌ترین محله‌های مرکز تهران به‌حساب می‌آید. با دو میلیارد ودیعه و ماهی 60 میلیون تومان می‌توانید خانه‌ای 184 متری و سه‌خوابه را اجاره کنید که در طبقه پنجم قرار گرفته و سال 1390 ساخته شده است. این خانه دارای آسانسور، انباری و پارکینگ و نور فراوان و بالکن نسبتا جادار است.

 

در خیابان جهان‌آرا، واحدی 115 متری و دوخوابه وجود دارد که سال 1397 ساخته شده و در طبقه سوم ساختمان پنج طبقه قرار گرفته. واحدی که حرفش را می‌زنیم، فاقد نور زیاد است اما دو میلیارد و 100 میلیون تومان رهن داده می‌شود. با یک‌ میلیارد و 500 میلیون تومان ودیعه و ماهی 9 میلیون در یوسف‌آباد می‌توانید سراغ واحدی 101 متری و دوخوابه بروید. ساختمان سال 1393 ساخته شده و آسانسور، انباری و پارکینگ دارد و دسترسی آن خوب به‌حساب می‌آید و پرنور است.

 

با ماهی 21 میلیون تومان در یوسف‌آباد می‌شود خانه‌ای 80 متری را اجاره کرد. البته به‌شرطی که بتوانید همان اول کار 600 میلیون تومان هم ودیعه بپردازید. این خانه سال 1392 ساخته شده و امکاناتش کامل است. گزینه بعدی واحدی 85 متری و دوخوابه و 18 سال ساخت است که با 400 میلیون تومان ودیعه اجاره داده می‌شود. برای سکونت در چنین خانه‌ای باید ماهی 20 میلیون تومان پول بدهید. واحدی که آگهی شده در طبقه دوم قرار گرفته و آسانسور ندارد اما دارای پارکینگ و انباری است.

 

کریمخان؛ حداقل اجاره هشت میلیون

اگر بخواهید خانه‌ای 60 متری در خیابان کریمخان اجاره کنید که سال 1398 ساخته شده باشد، به 23 میلیون اجاره و ودیعه 300 میلیون تومانی نیاز دارید. این واحد مسکونی یک‌خوابه بوده و در طبقه اول قرار گرفته و دارای آسانسور، انباری و پارکینگ است و معماری داخلی شیکی دارد و پرنور به‌حساب می‌آید. با 700 میلیون تومان ودیعه و ماهی هشت میلیون تومان می‌توانید سراغ واحدی 90 متری در این خیابان بروید که سال 1380 ساخته شده و دوخوابه است و آسانسور و پارکینگ ندارد و تنها از انباری بهره برده است.

 

واحدی که حرفش را می‌زنیم در اواخر دهه 90 مورد بازسازی قرار گرفته. در بهجت‌آباد برای رهن خانه 106 متری که سال 1381 ساخته شده و دوخوابه است به یک میلیارد و 200 میلیون تومان پول نیاز خواهید داشت. این خانه در طبقه هفتم ساختمانی 10 طبقه قرار گرفته و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است و دسترسی آسانی به ایستگاه مترو دارد. گزینه دیگر در همان حوالی 100 متری و دوخوابه و هفت سال ساخت است و با 300 میلیون تومان ودیعه و ماهی 38 میلیون تومان می‌توانید آن را اجاره کنید. خانه‌ای که حرفش را می‌زنیم،‌ در طبقه چهارم ساختمانی پنج طبقه قرار گرفته و دارای آسانسور، انباری و پارکینگ و نور خوب و بالکن است.

 

ولیعصر؛ حداقل اجاره هشت میلیون

محله ولیعصر و بلوار کشاورز، محبوبیت خود را از شهرتش می‌گیرد. در این محله هم شما درگیر شلوغی خواهید بود اما به هر حال، دسترسی آسانش باعث شده تا محبوبیت آن بالا باشد. برای اجاره خانه 70 متری که سال 1380 ساخته شده و دوخوابه است، باید 700 میلیون تومان ودیعه بپردازید و ماهی شش میلیون تومان هم اجاره پرداخت کنید. این خانه در طبقه سوم ساختمانی سه طبقه قرار گرفته و فاقد آسانسور و انباری است اما پارکینگ دارد.

 

با 400 میلیون تومان ودیعه و ماهی هشت میلیون تومان می‌توانید سراغ واحدی 80 متری بروید که سال 1371 ساخته شده و دوخوابه است. این خانه در طبقه چهارم ساختمانی چهارطبقه قرار گرفته و فاقد آسانسور، انباری و پارکینگ است. خانه بازسازی نشده و چندان تمیز نیست. اگر ماهی 18 میلیون تومان داشته باشید و بتوانید 200 میلیون تومان هم ودیعه بپردازید، می‌توانید سراغ خانه‌ای بروید که 70 متری و یک‌خوابه است و 22 سال قبل ساخته شده. این خانه در طبقه دوم ساختمانی چهارطبقه قرار گرفته و پارکینگ دارد اما فاقد آسانسور و انباری است.

 

کدخبر: ۵۶۵۶۴۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر