کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۴۱۱
تاریخ خبر:

با هشت میلیون تومان بودجه چه گوشی‌هایی بخریم؟

با هشت میلیون تومان بودجه چه گوشی‌هایی بخریم؟

از گوشی تی سی ال و شیائومی مدل Poco C65 تا سامسونگ مدل Galaxy A15

هفت صبح| بیشتر فروشنده‌های موبایل وقتی به آنها بگویید هشت میلیون تومان بودجه دارید، می‌گویند، پس باید موبایل پایین رده بخرید. اما در این مطلب سه گوشی معرفی می‌کنیم که جزو مدل‌های میان رده بازار هستند و اتفاقا عملکرد قابل قبولی هم داشته‌اند. یکی از آنها گوشی تی سی ال مدل 40 NxtPaper با دو سیم کارت و ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت و با قیمت هفت میلیون و 500 هزار تومان فروخته می‌شود.

 

صفحه‌نمایش این گوشی  با ابعاد 6.78 اینچ و رزولوشن 1080×2460 پیکسل از نوع IPS مجهز شده است و دوربین اصلی آن با رزولوشن 50 مگاپیکسل در کنار سنسور 5 مگاپیکسل فوق‌عریض سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو عکاسی می‌کند. برای دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن 32 مگاپیکسل در نظر گرفته شده که در حد گوشی‌های پرچمدار است.  پردازنده این گوشی هلیو G88 مدیاتک است و باعث می‌شود این گوشی در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی عملکرد مناسبی داشته باشد.

 

باتری این گوشی نیز با ظرفیت 5010 میلی‌آمپرساعت در 30 دقیقه 50 درصد شارژ می‌شود. موبایل شیائومی مدل Poco C65 با دو سیم کارت و ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت را هم می‌توانید با بودجه هشت میلیون تومانی خریداری کنید. این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد 6.74 اینچ و رزولوشن 720×1600 پیکسل از نوع IPS مجهز شده که توانایی نمایش 260 پیکسل در هر اینچ را دارد.

 

دوربین اصلی این محصول با رزولوشن 50 مگاپیکسل در کنار سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو برای عکاسی در نور روز توقعات کاربران را تا میزان بسیار زیادی بر‌آورده می‌کند. دوربین سلفی 8 مگاپیکسل هم برای برقراری تماس‌های تصویری عملکرد قابل قبولی دارد. این گوشی با پردازنده هلیو G85 شرکت مدیاتک از پس بازی‌های نه‌چندان سنگین و فعالیت‌های روزمره به خوبی بر می‌آید.

 

باتری این مدل گوشی از برند شیائومی پنج هزار میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و به ازای هر بار شارژ صددرصدی، توانایی ارائه زمان آماده به‌کار یک و نیم روز را برای حالت استفاده معمولی دارد. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15  با دو سیم کارت و ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت را هم می‌توانید با هشت میلیون تومان بخرید. این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد 6.5 اینچ و رزولوشن 1080×2340 پیکسل از نوع سوپرامولد مجهز شده و توانایی نمایش 396 پیکسل در هر اینچ را هم دارد.

 

پردازنده هلیو G99 شرکت مدیاتک هم باعث شده تا این گوشی در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی کم نیاورد. دوربین اصلی این محصول 50 مگاپیکسل در کنار سنسور 5 مگاپیکسل فوق‌عریض و سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو  قرارگرفته. دوربین سلفی نیز 13 مگاپیکسل است. باتری این گوشی هم پنج هزار میلی‌آمپر‌ساعت ظرفیت دارد که به ازای هر بار شارژ صددرصدی، نزدیک دو روز فعالیت می‌کند. 

 

کدخبر: ۵۶۵۴۱۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر