کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۶۳۰
تاریخ خبر:

سه گوشی پرفروش بازار را بشناسید| از قیمت ‌۸۶۰ هزار تومان تا ۱۰میلیون تومان

سه گوشی پرفروش بازار را بشناسید| از قیمت ‌860 هزار تومان تا 10میلیون تومان

شیائومی مدل Redmi Note 13 4G و سامسونگ مدل Galaxy A05 و نوکیا مدل 106

هفت صبح| سه گوشی پرفروش بازار بین 860هزار تومان تا 10میلیون تومان قیمت دارند. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 4G با دو سیم‌کارت و ظرفیت 256گیگابایت و رم هشت گیگابایت در صدر گوشی‌های پرفروش بازار قرار دارد. این گوشی میان‌رده شیائومی، به دلیل مشخصات فنی قابل‌قبولی که دارد، در حد و اندازه یک پرچمدار عمل می‌کند. صفحه‌نمایش این گوشی با ابعاد 6/76اینچ و رزولوشن 1080×2400 پیکسل از نوع امولد با نمایش 395پیکسل در هر اینچ مجهز شده است.

 

دوربین اصلی این گوشی 108مگاپیکسل در کنار سنسور هشت مگاپیکسل فوق‌عریض و سنسور دو مگاپیکسل ماکرو به خوبی از پس عکاسی در نور روز و شب بر می‌آید. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای رزولوشن ۱۶مگاپیکسل و دیافراگم f/2.4 است. پردازنده شش نانومتری Qualcomm SM6225 Snapdragon 685 هم باعث شده تا این گوشی در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی، سربلند باشد. باتری با ظرفیت پنج‌هزار میلی‌آمپر‌ساعت در کنار فناوری شارژ سریع 33وات نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی است که با قیمت 9میلیون و 800هزار تومان تا 10میلیون تومان فروخته می‌شود.

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A05 با دو سیم‌کارت و ظرفیت 64گیگابایت و رم چهارگیگابایت دومین گوشی پرفروش بازار است که با قیمت پنج میلیون و 880هزار تومان به فروش می‌رسد. این گوشی اقتصادی سامسونگ صفحه‌نمایش 6/7اینچ با رزولوشن 720×1600 پیکسل دارد که با توجه به نمایش 262پیکسل، وضوح تصویر مناسب و قابل قبولی ارائه می‌کند.

 

دوربین اصلی این گوشی با رزولوشن 50مگاپیکسل در کنار سنسور دو مگاپیکسل سنجش عمق، توقعات کاربر را در عکاسی نور روز بر‌آورده می‌کند. دوربین سلفی هشت مگاپیکسل این گوشی نیز در نور روز عملکرد مناسبی دارد. این مدل از گوشی‌های سامسونگ به پردازنده هلیو G85 شرکت مدیاتک مجهز شده که با حضور این پردازنده، به راحتی از پس اجرای بازی‌های محبوب برنامه‌های کاربردی روزمره، برمی‌آید. باتری این گوشی پنج‌هزار میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد که می‌تواند به ازای هر بار شارژ 100درصدی، دو روز در حالت استفاده معمولی فعالیت کند.

 

گوشی موبایل نوکیا مدل 106، 2023 با دو سیم‌‌کارت سومین گوشی پرفروش این روزهاست که با قیمت 840هزار تومان تا 860هزار تومان فروخته می‌شود. این گوشی کلاسیک نوکیا مونتاژ ایران به صفحه‌نمایش با ابعاد 8/1اینچ و رزولوشن 120×160پیکسل رنگی مجهز شده است. این گوشی دوربین ندارد. باتری هزار میلی‌آمپر‌ساعتی آن نیز به ازای هر بار شارژ 100درصدی، نزدیک سه روز دوام می‌آورد. این گوشی کلاسیک از حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند که فضای ذخیره‌سازی بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از این گوشی نباید توقع بازی و نرم افزار داشته باشید، در واقع با این گوشی فقط می‌توانید تماس بگیرید و پیامک ارسال کنید.

 

کدخبر: ۵۶۵۶۳۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر