کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۵۶۴
تاریخ خبر:

چهار تا هفت میلیون تومان پول دارم؛ کدام موبایل را بخرم؟

چهار تا هفت میلیون تومان پول دارم؛ کدام موبایل را بخرم؟

از گلکسی A05 ‌برند سامسونگ تا ردمی A3 ‌ شیائومی

هفت صبح| در بین برندهای محبوب در ایران با پول چهار تا هفت میلیون تومان تنها می‌توانید سراغ شیائومی و سامسونگ بروید. مثلا یکی از نمونه‌های پرفروش برای چنین قیمت‌هایی، ردمی A3 از برند شیائومی است که با ظرفیت داخلی 128 گیگابایت و حافظه موقت چهار گیگابایت به قیمت پنج‌ میلیون و 50 هزار تومان فروش می‌رود. این گوشی نسبتا جدید است و از اندروید 14 برخوردار شده و صفحه نمایش 6/6 اینچ دارد. دوربین اصلی ردمی A3 رزولوشنی برابر با هشت مگاپیکسل دارد.

 

طراحی این گوشی خیلی ساده نیست و همین موضوع باعث شده تا طرفداران خودش را پیدا کند. در بخش نمایشگر، این مدل دارای پنل IPS با تراکم 268پیکسل بر اینچ است و کیفیت متناسبی را ارائه می‌دهد. گوشی می‌تواند عکس‌ها را به صورت خودکار با ویژگی HDR ثبت کند و از آن مهم‌تر از قابلیت‌های هوش مصنوعی هم استفاده می‌کند که اتفاقا برایش تبلیغات زیادی هم انجام داده است. همه این‌ها کمک می‌کنند حداقل در نور طبیعی روز بتوانید عکس‌های قابل قبولی را ثبت کنید. دوربین سلفی گوشی A3 دارای رزولوشن پنج مگاپیکسل است.

 

گلکسی A05 از برند سامسونگ با ظرفیت داخلی 64 گیگابایت و حافظه موقت چهار گیگابایت، پنج میلیون و 560 هزار تومان فروخته می‌شود. البته این قیمت مربوط به رنگ طوسی است. اگر بخواهید موبایل را با رنگ مشکی تهیه کنید به پنج‌ میلیون و 768 هزار تومان نیاز خواهید داشت و برای خرید رنگ سبز همین گوشی باید پنج میلیون و 720 هزار تومان پول داشته باشید. در قسمت پشتی شاهد قرار‌گیری یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل در کنار سنسور دو مگاپیکسل سنجش عمق هستیم که دوربین اصلی این گوشی، به‌خوبی توقعات شما را در عکاسی نور روز و در جایگاه یک گوشی میان‌رده، بر‌آورده می‌کند. دوربین سلفی هشت مگاپیکسل هم در نور روز عملکرد خوبی دارد.

 

گلکسی A05 به باتری مناسب با میزان ظرفیت پنج هزار میلی‌آمپر‌ساعت مجهز شده است. باتری که می‌تواند به ازای هر بار شارژ 100درصدی، زمان آماده به‌کار یک و نیم روز را در حالت استفاده معمولی ارائه کند. نمایشگر این موبایل 6/7 اینچ است.

 

گوشی گلکسی M14 با ظرفیت داخلی 64 گیگابایت و ظرفیت موقت چهارگیگابایت، هفت میلیون تومان فروخته می‌شود. اندازه صفحه نمایش آن 6/7 اینچ بوده و دوربین اصلی 50 مگاپیکسل است. وزن این موبایل 194 گرم عنوان شده که اگر در مچ دست خود احساس درد داشته باشید، ممکن است برایتان چندان خوشایند نباشد. این مدل که سال قبل تولید شده در نور روز عکس‌های خوبی می‌گیرد و البته ادعای سازنده این است که در نور کم هم در مقایسه با قیمتی که دارد، خوب ظاهر می‌شود. قابلیت استفاده از فست شارژ با توان 25 وات از دیگر امکاناتی است که گوشی گلکسی M14 دارد.

 

کدخبر: ۵۶۵۵۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر