کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۱۳۵
تاریخ خبر:

تلویزیون‌های مناسب برای خانه‌های ۱۰۰ تا ۱۵۰متری| از ۳۵ تا ۳۸ میلیون تومان

تلویزیون‌های مناسب برای خانه‌های 100 تا 150متری| از 35 تا 38 میلیون تومان

بررسی و مقایسه تلویزیون‌های پرفروش 65اینچ

هفت صبح|  گران‌ترین تلویزیون موجود در بازار یک مدل ضدآب غول‌پیکر با قیمت 720 میلیون تومان است که البته بیشتر به درد کسانی می‌خورد که قصد دارند در استخرها و ... یک تلویزیون داشته باشند. ارزان‌ترین گزینه یک مدل 24اینچ به قیمت پنج میلیون و 150 هزار تومان به حساب می‌آید.

 

مدل‌های 65اینچ برای خانه‌های نسبتا بزرگ مناسب هستند و خانواده‌های پرجمعیت از خرید آن‌ها چشم‌پوشی نمی‌کنند. برندهایی چون ایکس‌ویژن، جی‌پلاس و اسنوا تولیدکننده تلویزیون‌های 65اینچ پرفروش هستند. این گزینه‌ها حداقل 35 میلیون و حداکثر 38 میلیون تومان قیمت دارند. از نظر ظاهر، تفاوت آنها چندان زیاد نیست. همه این مدل‌ها هوشمند هستند و نیازهای شما را برای اتصال انواع دستگاه به تلویزیون، رفع خواهند کرد.

 

 ایکس‌ویژن مدل XCU655 

تلویزیون  4kایکس‌ویژن مدل XCU655 یک محصول پیشرفته و مدرن است. یکی از ویژگی‌های این محصول، بهره‌مندی از تکنولوژی UHD 4K است. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا محتوای ویدئویی را با وضوح و کیفیت تصویری بالایی تماشا کنید. تصاویر بسیار دقیق و شفاف این تلویزیون، تجربه مناسبی از تماشای تلویزیون را برای شما خلق می‌کنند. همچنین این محصول مجهز به سیستم عامل هوشمند است که به شما اجازه می‌دهد به راحتی به برنامه‌های پخش ویدئو آنلاین، اپلیکیشن‌ها و محتوای آنلاین دسترسی داشته باشید.

 

می‌توانید با استفاده از این قابلیت‌ها، محتوای موردعلاقه خود را به راحتی تماشا کنید. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون، می‌توان به تنوع درگاه‌های ارتباطی آن اشاره کرد. این محصول مجهز به HDMI، USB، وای‌فای و ... است که امکان اتصال انواع دستگاه‌ها را فراهم می‌کند. پنل جلویی آن از جنس شیشه با پوشش براق است. سیستم عامل اندروید ۱۱ موجود روی این محصول، شما را قادر می‌سازد تا به راحتی به برنامه‌های پخش ویدئو آنلاین، اپلیکیشن‌ها و محتوای آنلاین دسترسی داشته باشید.

قیمت: 36 میلیون و 835هزار تومان

 

 اسنوا مدل 65SK700UD

تلویزیون ال‌ای‌دی هوشمند 65SK700UD از مدل‌های پرطرفدار برند اسنوا است. این تلویزیون با ابعاد 65اینچ و همچنین پنل IPS مورد توجه خریداران قرار گرفته. این پنل بالاترین سطح کیفی (+A مگاکنتراست) را داراست؛ در نتیجه، می‌توانید تصاویر را با کیفیت بالا تماشا کنید. طبق ادعای سازنده پنل IPS این تلویزیون هم از زاویه دید بالایی برخوردار است و از این نظر، شرایط بهتری نسبت به پنل‌های دیگر دارد. از امکانات دیگر این تلویزیون می‌توان به سیستم عامل اندروید 9 و پردازنده چهار هسته‌ای اشاره کرد.

 

همچنین هشت گیگابایت حافظه داخلی آن باعث می‌شود تا برنامه‌هایی که از اینترنت دانلود کرده‌اید را به‌ راحتی در آن ذخیره کنید. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift) و پشتیبانی از ویژگی HBB TV اشاره کرد. این تلویزیون دارای دو بلندگوی 15واتی است و از این تلویزیون در سالن‌های بزرگ می‌توانید استفاده کنید. تلویزیون ال‌ای‌دی هوشمند اسنوا مدل 65SK700UD با اتصال به درگاه LAN، قادر است اتصال شبکه پایدار و ثابت قابل اطمینانی را برایتان فراهم آورد.

قیمت: 35 میلیون و 400هزار تومان

 

‌جی‌پلاس مدل GTV-65RQ754N

تلویزیون ال‌ای‌دی هوشمند جی‌پلاس مدل GTV-65RQ754N سایز 65اینچ با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های به‌روز، امکانات هوشمند، کیفیت بالای تصویر و صدا، تجربه‌ نسبتا قابل قبولی برای کاربران به‌جا می‌گذارد. این تلویزیون ۶۵اینچ با استفاده از فناوری DLED و رزولوشن 4K ULTRA HD، تصاویری با جزئیات و وضوح بالا را به‌نمایش می‌گذارد. همچنین با پشتیبانی از استانداردهای HDR10 و Dolby Vision، کنتراست، طیف رنگی و میزان روشنایی تصاویر افزایش یافته‌اند.

 

قاب باریک دور صفحه‌نمایش و پایه‌هایی با طرح هندسی، ظاهری معقول به تلویزیون بخشیده. طبق ادعایی که سازنده مطرح کرده، استفاده از مواد با کیفیت بالا در ساخت بدنه و قطعات داخلی، دوام و مقاومت این محصول را تضمین می‌کند. سیستم صوتی قدرتمند این تلویزیون نیز با بهره‌گیری از تکنولوژی Dolby Audio، تجربه شنیداری غنی و پویایی را فراهم می‌آورد. علاوه‌بر این، GTV-65RQ754N جی‌پلاس از سیستم عامل هوشمند اندروید بهره می‌برد که به‌کاربران اجازه می‌دهد تا به هزاران برنامه و اپلیکیشن متنوع دسترسی داشته باشند. اتصال به دستگاه‌های خانگی، وب‌گردی و پخش محتوای آنلاین این محصول را به یک سرگرمی هوشمند تبدیل کرده‌اند. 

قیمت: 38 میلیون و 380هزار تومان

 

کدخبر: ۵۶۵۱۳۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر