کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۷۴۲
تاریخ خبر:

۱۰ مرکز خرید برتر تهران

10 مرکز خرید برتر تهران

مراکز خرید تهران فقط به بازارهای قدیمی نظیر بازار بزرگ تهران و بازار تجریش خلاصه نمی‌شوند و پاساژهای مدرنی در گوشه‌وکنار پایتخت فعال هستند

روزنامه هفت صبح| یک: اُپال. بزرگ و مفصل و پررونق. با تنوع چشمگیر در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها و ترکیبشان با مراکز تفریحی و سرگرمی. از بولینگ تا بازی‌های کامپیوتری و کارائوکی و ... به این‌ها مرغوبیت اجناس را هم اضافه کنید تا متوجه شوید که چرا اُپال از چنین رونق شگفت‌انگیزی برخوردار است.

 

د‌و: پالادیوم. مرکزخرید لوکس شمال شهر که شهرتش بیشتر به خاطر هایپرمارکت بزرگ و بی‌رقیب آن است که هر جنس و مورد لوکس خوراکی شما تصور کنید در آن پیدا می‌شود و البته یک فودکورت با صفا و بسیار بزرگ.

 

سه: ایران‌مال. مرکز خرید غول‌آسای انتهای اتوبان همت که زیر و زبر کردنش ساعت‌ها به طول می‌انجامد و اگر اتمام پروژه به اوج‌گیری تحریم‌ها گره نمی‌خورد می‌توانست آوازه‌ای جهانی پیدا کند اما در حال حاضر هم نشانه‌ای قاطع از بلندپروازی‌های بین‌المللی طراحان و معماران و سرمایه‌داران ایرانی است. 

 

چهار: کورش. تا قبل از اُپال، سلطان مراکز خرید و تفریحات غرب تهران بود و با این حال هنوز هم ترکیب متعادلی از سرگرمی و بیزینس در کورش جمع شده. از سینما و کتابفروشی تا محل بازی کودکان. کورش هنوز هم می‌تواند ترافیک اتوبان ستاری را مختل کند.

 

پنج: مگامال. مرکز خرید غول‌پیکر شهرک اکباتان که به شکلی فشرده خرده فرهنگ اهالی این شهرک را درون خود جای داده است. 

 

شش: ارگ تجریش. این مجتمع باشکوه چوب جای سخت و دسترسی صعب خودش به‌خصوص در ترافیک‌های شبانه تهران را می‌خورد و همین‌طور کوچ ناگهانی برندهای غربی از ایران. با این حال ارگ تجریش می‌تواند به مرکز بازی‌های کامپیوتری و تفریحات داخل سالنش بنازد که همچنان بی‌رقیب است. 

 

هفت: هدیش‌مال. یکی از چند مرکز خرید پررونق محله شرق پاسداران و حول‌وحوش میدان هروی. به سالن‌های سینمایش بسیار می‌نازد. 

 

هشت: سانا. برج زیبا و خوش آب و رنگ محله اندرزگو که به فودکورت دلباز و تراس قشنگ روبه شهر خود می‌بالد و بوتیک‌های باکلاسش.

 

9 : آواسنتر. مرکز خرید قشنگی در اقدسیه که به میعادگاه و محل ملاقات بیزینسمن‌ها و هنرمندها و دلباختگان تین‌ایجر بدل شده. با یک فودکورت انقلابی و عجیب و قالب شکن  در منفی دو و مجموعه‌ای از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های زیبا و دلباز در طبقه نهم. پارکینگ مارپیچش که بین طبقات قرار گرفته از مشخصات مثبت آواسنتر است به‌خصوص برای کسانی که از فرورفتن‌های ترسناک در مغاک‌های پارکینگ این مراکز خرید، می‌ترسند.

 

10: روشا. مرکز خرید نیاوران که به‌خاطر جای دادن برندهای متنوع لباس تولید داخل و همین‌طور جمع کردن نمونه‌های درخشان از مبلمان‌های آوانگارد در طبقه فوقانی خود مشهور شده است.

و البته چند مرکز خرید مهم دیگر مثل اطلس مال که نیاز فوری به یک متخصص روشنایی دارد و همه طبقاتش از نور سفید کم و افسرده‌کننده‌ای لطمه خورده‌اند. میلاد نور و گلستان که مرکز خریدهای کلاسیک شهرک غرب هستند، تندیس که زمانی نه چندان دور، ‌مرکز خرید لوکس تهران محسوب می‌شد به‌خصوص با تکیه بر آوازه اردک آبی و صبحانه‌هایش. مرکز خرید تیراژه در محله پونک و آریاشهر، ‌پارک سنتر در فرمانیه، آمیتیس،‌ جم سنتر در جماران که نتوانست به عنوان برند محصولات کودک و نوجوان خود را جا بیاندازد و به وضوح از کمبود تبلیغات رنج می‌برد.

 

کدخبر: ۵۵۱۷۴۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر