کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۵۲۰
تاریخ خبر:

اینستاگرافی| اسنپ‌-مژه، تعمیرکار-بلاگر، رومبلی-اینستاگرامر

اینستاگرافی| اسنپ‌-مژه، تعمیرکار-بلاگر، رومبلی-اینستاگرامر

تعمیرکاران‌ عاشق دنیای رپ و فوتبال، کاشت مژه در خودرو و پرشیای 450 میلیون تومانی در عراق

هفت صبح، آریا برازنده|  یک: ‌اسنپ مژه، اسنپ کراتین، اسنپ ژلیش. اخیرا چند زن آرایشگر با تخصص‌های متفاوت ویدئوهایی در پیج‌شان منتشر کردند که می‌گویند تصمیم گرفته‌اند واحدهای اجاره‌ای را پس دهند و به جایش داخل ماشین کار ‌کنند؛ اسم اولی اسنپ مژه است. در کمتر از یک ساعت خودش را به لوکیشنی که با هم قرار می‌گذارید می‌رساند. کراتین کار سیار هم در کپشن نوشته: فقط کافیه بهم پیام بدی. من همیشه کنارتم. 

 

دو: معروف‌ترین اینستاگرامر هفته را باید اتوسرویس پدال بنامیم. این پیج یک تعمیرگاه تخصصی در کاشان است که 100 هزار فالوئر دارد و ویدئوهایش به 80 میلیون بازدید هم رسیده. تعمیرکاران اینجا به نظر می‌رسد که عاشق دنیای رپ و فوتبال هستند و خلاقیت شگفت‌آوری برای یک پیج تعویض روغنی داشته‌اند. ماجرای معروف‌ترین ویدئوی این هفته اخیر او را نمی‌توانیم در روزنامه شرح دهیم و بهتر است خودتان pedaalauto  را سرچ کنید.

 

اما به جز آن مثلا چند ریلز دیگر هم ضبط کرده که با رپ درباره روغن موتور مناسب خودرو حرف می‌زند. یک ریلز 5 میلیون ویویی او الهام گرفته از «بالاباز بالاباز» پیشرو (رپر ایرانی) است که استعداد این تعمیرکار را در نوشتن ترانه و خواندن نشان همه می‌دهد. در ویدئویی که 80 میلیون ویو گرفته با یک بطری آب چند حرکت حرفه‌ای فوتبالی می‌زند. از کامنت‌ها پیداست که ویدئو وارد اکسپلور مردم کشورهای دیگر هم شده که همگی در حال تشویق آقای تعمیرکار هستند.  

 

سه: یک کافه رستوران درگیری روزهای اخیرش را با مسئولان دولتی تبدیل به سوژه جالبی کرده و بابت این ویدئو 6 میلیون بازدید گرفته. او و همکارانش مشغول کار هستند که مامور اداره دولتی وارد می‌شود. زن کافه‌چی سریع گلاب می‌پاشد تا به گفته خودش فضا را معنوی کند.

 

مامور یک بطری آمریکانو روی کانتر می‌بیند و می‌پرسد که چرا اسم آمریکا را در کافه استفاده کرده‌اید. پسر کافه‌چی جواب می‌دهد: این یعنی آمریکا، نو نو. بعد هم برای اینکه فضای کافه را طوری نشان دهند که مجوزشان باطل نشود، به جای آن همه خوراکی‌های مختلف با اسامی خارجی، یک چای نبات با خرما می‌آورد. البته در نهایت هم با رعایت همه این کارها باز کافه‌شان تذکر می‌گیرد.

 

چهار: یک صفحه اینستاگرامی عراقی که به نظر می‌رسد متعلق به یک نمایشگاه ماشین باشد ویدئویی از یک پژو پارس گذاشته و تبلیغ آن را می‌کرد. این ویدئو با یک میلیون بازدید هشت هزار کامنت داشته که اغلب آن ایرانی‌ها هستند. همه آنها یک «ال» اول کلماتشان گذاشته‌اند و به عرب‌زبان‌ها توصیه می‌کنند که پژو پارس نخرند. مثلا 120 هزار نفر این کامنت را لایک کرده‌اند: الانتقام هشت سال جنگ تحمیلی با این صادرات الگرفته الشد. شش هزار نفر این کامنت را لایک کرده‌اند: «المحسن اللرستانی البذارید.».«الما المجبوریم البخریم. الشما الچطور؟ «البته نکته دیگر این ویدئو این بود که قیمت این خودرو 13 میلیون دینار تعیین شده و همه محاسبه کرده‌اند که برای عراقی‌ها یک پرشیا 450 میلیون تومان درمی‌آید. 

 

پنج: یک پیج پرده و رومبلی فروشی با کلا 4 هزار فالوئر در آخرین محتوای خود با یک میلیون بازدید روبه‌رو شد. این پرده فروشی به نام گالری سیاح در مشهد برای ویدئوی پرطرفدار خود از ادیت سنگین و حرفه‌ای استفاده کرده. فروشنده زمین را طی می‌کشد و همان لحظه مشتری از راه می‌رسد. برای اینکه کسی پایش را روی زمین نگذارد و لکه روی سرامیک نیفتد با همدیگر جلوی ویترین و دکور مغازه پرواز می‌کنند و درباره جنس و رنگبندی کار حرف می‌زنند. تقریبا می‌شود حدس زد که برای ساختن این ویدئو باید حداقل 30 بار بالا پریده باشند که بتوانند صحنه‌ای بسازند که انگار در حال بال زدن هستند. 

 

کدخبر: ۵۶۴۵۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر