کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۲۷۹
تاریخ خبر:

راز پیروزی پزشکیان کشف شد!

راز پیروزی پزشکیان کشف شد!

زمان ارسال پیامک‌ها بر اساس حروف ابجد انتخاب و از تکنیک اعداد ماورایی استفاده شده

هفت صبح| یک: کارشناسان متافیزیک می‌گویند به راز پیروزی پزشکیان در انتخابات دست پیدا کرده‌اند. تاثیر حروف ابجد بر آراء افراد؛ موضوعی که فقط امکان دارد آن را از یک صفحه زرد خرافاتی بخوانید که محتوایش همان جادو و جمبل است.

 

آنها با این پست معروف شده‌اند: « با بررسی اس‌ام‌اس‌های این فرد (پزشکیان) در زمان انتخابات توسط کارشناسان متافیزیک متوجه می‌شویم که دلیل موفقیت ایشون در انتخابات این بوده که زمان ارسال پیامک‌ها بر اساس حروف ابجد انتخاب و از تکنیک اعداد ماورایی استفاده شده که تنها فردی که در ایران آن را آموزش می‌دهد دکتر کاظمی است. پیج او به خاطر افشاگری‌هایش چند بار بسته شده. این بار ایشون تصمیم گرفتند کاملا رایگان این موضوع را آموزش دهند. کافیه وارد پیجشون بشید و پست آخر ایشون را ببینید.»

 

این ویدئو یک میلیون و 700 هزار بار دیده شده و چهار هزار نفر هم آن را برای هم ارسال کرده‌اند. این آقای کاظمی که هیپنوتیزم بلد است و بنیانگذار نوعی بیداری در ایران و خاورمیانه بوده، 470 هزار فالوئر دارد. به عقیده او نام افراد می‌تواند آنها را کم رزق و روزی کند و سلامتی روابط و مسیر شغلی آنها را از بین ببرد. افرادی که این ویدئو را برای 10نفر بفرستند و اسکرین شات آن را برای این فرد ارسال کنند آموزش لازم را درباره ارتعاش اسم می‌بینند.

 

دو: در کنار همه زیر و بم مدیریت صفحات اینستاگرامی، هیچ چیزی به اندازه خلاقیت نمی‌تواند بازدید روزانه از یک پیج را بالاببرد.  این پیج دوم هم با همین روش جادو و جنبل فالوئر می‌گیرد و هم بازدیدهای بالایی دارد. ویدئوی او اینطور شروع می‌شود: « اینو خانم‌‌ها نبینند.» همین یک خط یعنی خانم محترم تشریف بیاورید داخل صفحه و ویدئوی ما را تا انتها ببینید.

 

«هیچ وقت لباس استفاده شده کسی را نپوشید. نه تنها نپوشید، لباس‌های خودتون رو هم به کسی ندید. ممکنه اون شخص دچار عوامل ماورایی، چشم زخم، طلسم و جادو شده باشه یا جن همزاد و جن عاشق داشته باشه که از این طریق به شما هم ممکنه سرایت کنه. اگه راهکار پاکسازی لباس رو می‌خوای بدونی، اول پیجم رو فالو کن و بعد کلمه لباس رو کامنت بگذار.»

 

تا الان این ویدئو 11 میلیون و 800 هزار ویو داشته. 53 هزار کامنت هم زیر این پیج گذاشته شده که شاید بتوان گفت 50 درصد از آنها کلمه «لباس» را زیر این پست کامنت گذاشته‌اند. یعنی می‌خواستند این فرد راه پاکسازی لباس‌های جادو و طلسم شده را اعلام کند. البته اینطور که یکی از آنها نوشته هیچ توضیحاتی برای آنها ارسال نشده. این یعنی احتمالا این روش حقه‌ای برای بالا آوردن بازدید پیج بوده و بس.

 

این ویدئو را 534 هزار نفر تا امروز به افرادی دیگر دایرکت کرده‌اند. کاربری با تگ کردن خواهر خود در کامنت‌ها نوشته است: «این آخرین راه من برای اینه که تو دیگه لباس‌هام رو نپوشی» این پیج 90 هزار فالوئر دارد. یکی دیگر از محصولاتی که این آقا می‌فروشد حلال چشم شور است. یکی دیگر از مبانی اعتقادی که همین ارتعاش اسم و تاثیرگذاری آن در بخت و اقبال افراد است.

 

مثلا اسامی اشرافی عالی جاذبه ثروت و مال دارند. اشرافی معمولی درصد انرژی کمتری دارند و پیشرفتشان کمتر از قبلی است. اشرافی‌های متضرر هم داریم که اسمشان جذب مال و ثروت دارند اما این مال برایشان ماندگار نیست. اسامی کم درآمد جزو افرادی است که نسبت به کارشان دریافتی کمتری دارند.

 

حادثه‌سازها آنهایی هستند که هرچه زودتر باید اسمشان را عوض کنند. آنها مشکل سلامتی دارند، گره در کارشان می‌افتد و روی افراد اطراف هم تاثیر منفی دارند. خلاصه این تقسیم بندی چندین دسته بندی دیگر هم دارد و این افراد با همین روش‌ها مغازه کلاهبرداری خود را خیلی پر آب و تاب می‌چرخانند. 

 

کدخبر: ۵۶۳۲۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر