کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۵۱۴
تاریخ خبر:

بامزه‌های خارجی در تایم‌لاین فارسی| از گربه سلیمان تا ریمیکسی از آهنگ ماهسون

بامزه‌های خارجی در تایم‌لاین فارسی| از گربه سلیمان تا ریمیکسی از آهنگ ماهسون

پارکور کردن چند جوان افغانستانی جلوی چند سرباز طالبان

هفت صبح| یک: احتمالا الان معروف‌ترین دامپزشک این کره زمین کسی نیست جز آقای سلیمان که همین جا در همسایگی ما در ترکیه مشغول به کار است. او کمتر از نیم میلیون نفر فالوئر دارد اما یک ماه پیش ویدئویی منتشر کرد که تقریبا روزی 5 میلیون بازدید می‌گیرد و تا امروز میزان ویوی آن به 57 میلیون بار در اینستاگرام رسیده. ویدئوی او از حملات وحشیانه اما بامزه گربه بسیار بسیار بداخلاقی است که او را آورده‌اند تا ناخن‌هایش را کوتاه کند.

 

این گربه آنقدر به سلیمان حمله می‌کند و در مقابل سلیمان قربان صدقه‌اش می‌رود که اوضاع را دیدنی‌تر کرده. با دست‌ها و صورتی خونی مدام سعی می‌کند او را بغل کند، نوازش کند و خلاصه به طریقی رامش کند. دست آخر هم وقتی همکارانش او را با دستکش می‌گیرند گربه به کمر برگردانده شده و روی لباس سلیمان قضای حاجت می‌کند.  یک نفر به انگلیسی برای او کامنت گذاشته که: داداش برای این گربه کوچولو تو نیاز به آتش‌نشان داری.

 

این کامنت 25 هزار بار لایک شده. یک کاربر خارجی دیگر نوشته: «این گربه را بدهید به یک مادر هندی. خود گربه شروع می‌کنه ناخون‌های خودش رو می‌گیره» از این دست گربه‌های بداخلاق که احتمالا به خاطر ناشناخته بودن محیط عصبانی شده‌اند زیاد به این دامپزشکی مراجعه کرده‌اند. ویدئوی آنها هم بین دو تا 8 میلیون بار بازدید داشته.

 

دو: یکی دیگر از ویدئوهای اینستاگرام مردم کشورهای همسایه که به خاطر بازدید زیاد وارد اکسپلورر ایرانی‌ها شده، پارکور کردن چند جوان افغانستانی جلوی چند سرباز طالبان است. احمد ویدئوهای زیادی از پارکور و بریک دنس خود در کابل دارد ولی این بازدید از این یکی به حدود سه میلیون و 500 هزار ویو رسیده. حالا چرا؟ چون این حرکات را جلوی چند نفر پلیس حکومت اسلامی (طالبان) انجام می‌دهد و خندیدن و تعجب این ماموران باعث شده بازدید از ویدئو هم بالا برود.

 

البته برخلاف همیشه در کامنت‌ها منتظر اظهار نظر بامزه و جالبی نباشید. زیر پست‌های افغانستانی‌ها، حتی وقتی داخل کشورشان باشند، حتما ایرانی‌هایی هستند که دارند با کنایه و نگاه تحقیرآمیز درباره آنها کامنت می‌گذارند. تنها اظهار نظر بامزه‌ای که یک ایرانی آن زیر داشته کامنت زنی به نام افسانه است که نوشته: «طالبان موقع دیدن این حرکات: جلیقه انتحاری هم بهش میادا.»

 

سه: یک فرد خارجی دیگر که ویدئوهای او بین ایرانی‌ها طرفدار زیادی دارد عکاسی اهل عربستان سعودیست. اولین ویدئوی پربازدید او مربوط به یک عروسی در همین کشور است. مردی احتمالا از دوستان داماد به شکل خنده‌داری دارد می‌رقصد و این عکاس مات و مبهوت رقصیدن این مرد شده. وقتی این دو نفر چشمشان توی چشم هم می‌افتد عکاس ادای رقصیدن این مرد را در می‌آورد.

 

اولین بار ویدئوی او با این زیرنویس بین ایرانی‌ها پخش شد: «من وقتی دیگه قول می‌دم که کسی رو مسخره نکنم.» این مرد از آن روز به بعد به همین اخلاقش معروف شد. به اینکه یک نفر را با رقص عجیب وسط پیست‌های رقص گیر بیاورد و چند ثانیه با شوخی مدل او برقصد. از قضا با همین کار فالوئر زیادی هم گرفته و پروژه‌های عکاسی عروسی پر آب و تابی هم دارد. 

 

چهار: ماهسون کرمیزی گل را می‌شناسید؟ همان خواننده قدیمی ترکیه. چند ماه پیش یک رپر 23 ساله ترکیه‌ای به نام Lvbel C5 ریمیکسی از آهنگ ماهسون و آهنگ خودش درست کرده بود که مدت زیادی آهنگ اول ریلزهای اینستاگرام ترکیه و حتی ایران بود. یکی از همین روزها فواد که خواننده‌ای معمولی اهل کشور آذربایجان است به همراه ربیم علی‌اف که او هم ترکیه‌ای- آذربایجانی است این آهنگ را کنار خیابان با همدیگر می‌خوانند و بین مردم این دو کشور این ویدئو بازدید زیادی می‌گیرد.

 

همین موضوع باعث شد ویدئوی اول این دو خواننده ترک هم بین ایرانی‌های زیادی شنیده شود. بعضی از ایرانی‌ها رپر ترک را پیدا کرده برای او نوشته‌اند که متن آهنگش را ترجمه کند. تعداد بازدید از آهنگ این دو خواننده خیابانی حدود 6 میلیون بار بوده اما در صفحه فقط یک اینستاگرامر ایرانی نزدیک به 10 میلیون بار این موزیک ویدئو دیده شده. نکته جالب دیگر اینکه آهنگ «دینله» از ماهسون را بعدا یک ایرانی با  آهنگ رپر ایرانی محلمون داداشی(از ویناک) ریمیکس کردند و بعد از آن دوباره به ترند یک آهنگ‌های بک گراند ریلزهای اینستاگرام تبدیل شد.

 

کدخبر: ۵۶۳۵۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
پربازدیدترین گوناگون