کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۳۷۰
تاریخ خبر:

قتل مجتبی در پاتایا | کتک زدن کارگر میانماری کار دست رستوران‌دار ایرانی‌ داد

قتل مجتبی در پاتایا | کتک زدن کارگر میانماری کار دست رستوران‌دار ایرانی‌ داد

قتل هولناک رستوران‌دار ایرانی و همسرش در تایلند

هفت صبح| ‌این هفته رسانه‌های تایلند از قتل هولناک یک رستوران‌دار ایرانی و همسرش در محل کار خود خبر دادند. مجتبی قنبری‌آزاد مردی 64 ساله بود که به همراه همسر 49 ساله تایلندی‌اش این رستوران ایرانی به نام بانو را در طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه در پاتایا اداره می‌کرد. یک کارگر جوان اهل میانمار هم استخدام کرده بودند که کمکشان کند. آنطور که پلیس پاتایا گزارش کرده، جسد آن‌ها در وضعیت نامناسبی در یکی از اتاق‌های طبقه دوم این ساختمان پیدا شده است.

 

جسد آقای قنبری‌آزاد به صورت برهنه در وسط اتاق پیدا شد و همسرش هم روی تخت با یک ملافه پوشانده شده بود. علت دقیق مرگ آن‌ها مشخص نشده و معلوم نیست با چه وسیله‌ای به قتل رسیده‌اند اما در آن نزدیکی یک چکش پیدا شده است. با توجه به بوی تعفنی که فضا را پر کرده بود، پلیس حدس می‌زند که این زوج حداقل سه روز قبل از پیدا شدن جسدشان جان خود را از دست داده‌ بودند.

 

مظنون اصلی این پرونده، همان کارگر 21 ساله میانماری آن‌هاست که در حال حاضر متواری شده است. یکی از دوستان آقای قنبری‌آزاد به رسانه‌ها گفته است که پیش از اینکه کارگر آن‌ها با موتورسیکلت مقتول ایرانی فرار کند، صدای دعوای شدید آن‌ها را از داخل ساختمان شنیده است. خواهر مقتول تایلندی به پلیس گفته است که آقای قنبری‌آزاد چندین بار کارگر میانماری را به خاطر درست انجام ندادن کارها کتک زده است و ممکن است این قتل انتقام همین رفتار او باشد.

 

ماجرای پیدا شدن جسد این زوج هم جالب است. مثل اینکه خواهر زن آقای قنبری‌آ‌زاد خواب خواهرش را می‌بیند که می‌گوید نمی‌تواند از رستوران خارج شود. او با دیدن این خواب نگران می‌شود و چندین بار با خواهرش و همسر او تماس می‌گیرد. وقتی پاسخی دریافت نمی‌کند به رستوران می‌رود اما با در بسته مواجه می‌شود.

 

بعد از خبر کردن پلیس، ماموران در رستوران را باز کرده و با جسد این زوج مواجه می‌شوند. به گفته یکی از همسایه‌ها پیش از آمدن خواهر مقتول تایلندی، سه روز بود که در رستوران قفل بود. همچنین دوربین‌های مدار بسته نشان می‌دهد که کارگر میانماری از رستوران خارج شده، در را قفل کرده و با موتورسیکلت آقای قنبری‌آزاد فرار کرده است. تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.   

 

ماجرای مرگ رایان، موزیسین 18 ساله ساکن وست ونکوور 

بعدازظهر روز شنبه، یک پسر 18 ساله ایرانی به نام رایان ثابت، ساکن وست ونکوور بر اثر تصادف با کامیون آتش‌نشانی ونکوور در پارک استنلی جان خود را از دست داد.  آنطور که پلیس گزارش کرده این حادثه حدود ساعت 12 و 45 دقیقه ظهر در نزدیکی تالاب «لاست» اتفاق افتاده است.  این نوجوان با موتور در بزرگراه در حال حرکت بوده که با یک ماشین سواری برخورد کرده و بعد با کامیون آتش‌نشانی که از رو‌به‌رو در حال حرکت بوده تصادف شدیدی کرده است.

 

آتش‌نشانان در صحنه برای نجات او تلاش کردند اما او جان خود را از دست داد.  رایان به تازگی و کمتر از یک ماه پیش از مدرسه فارغ‌التحصیل شده بود و قصد داشت در دانشگاه تجارت بخواند.  او همچنین در کنار تحصیلات در یک رستوران به عنوان کمک آشپز کار می‌کرد و قصد داشت در ادامه به درجه سرآشپز دوم برسد.  مادر او تصاویری از پسرش در صفحه مجازی خود منتشر کرده که نشان می‌دهد او به مدت چهار سال در ارکستر سمفونیک وست ونکوور فعالیت داشته است. 


 

کدخبر: ۵۶۳۳۷۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر