کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۴۶۴۰
تاریخ خبر:

یک مصاحبه امیدوارکننده از فرمانده پلیس راهور تهران

بین این همه خبر بد و عجیب که می‌شنویم،‌ بیایید این یکی را به‌فال نیک بگیریم. سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ امروز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرده پلیس مخالفتی با اپلیکیشن‌های مسیریابی، حتی آنهایی که محل وجود دوربین‌های ثبت تخلف را اطلاع‌رسانی می‌کنند ندارد.

سردار حمیدی گفته: یکی از اتفاقات خوب که می‌تواند به مردم در مسیریابی کمک کند، استفاده از سیستم‌هایی که به صورت بلد، نشان، ویز است. این سیستم‌های مسیریابی می‌تواند اطلاعات خوب و مناسبی را در اختیار مردم قرار دهد. محل‌های حادثه‌خیز را به این برنامه‌ها دادیم که بتواند به مردم هشدار دهد و محدودیت‌هایی که ما می‌گذاریم هم به این برنامه داده می‌شود که در سیستم خود بارگذاری کنند و در اختیار مردم قرار دهند تا مردم بتوانند انتخاب مسیر و زمان مناسبی داشته باشند که این امر یکی از خواسته‌های ما است.

حمیدی در پاسخ به این سوال که این سیستم‌ها جای دوربین‌ها را نشان می‌دهد یا تیم‌های گشتی را نشان می‌دهد گفت: ما می‌خواهیم مرد بدانند که تیم‌های ما مستقر هستند و دوربین‌ها در چه جاهایی تعبیه شده است، این امر سبب می‌شود تخلف نکنند. ما نمی‌خواهیم کمین بگذاریم و جریمه کنیم. دنبال این هستیم که نشان دهیم، دوربین‌های ما وجود دارد و فعال است و جریمه می‌کند، قبل از این که به دوربین رسیدند رفتارشان را اصلاح کنند.

کدخبر: ۴۰۴۶۴۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560792541

    خوب گشتیهای پلیس چرا در شهر وجاده باز هم در نقاط کور جاده کمین می کنند