کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۸۰۷۱
تاریخ خبر:

یک‌ اصفهانی ‌در‌ سرزمین‌ هیتلر

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | اطلاعات ۲۲ اسفند ۱۳۵۵٫ صفحه اول تیتر بسیار بزرگی درباره کشتن یک «تروریست » در محله سرچشمه در زدو خورد با پلیس است. علی اکبر قائمی که به گزارش اطلاعات عضو گروه مارکسیست‌های اسلامی بوده. در جریان این زدوخورد یک پلیس و یک عابر پیاده به نام قربانعلی الله‌وردی زخمی می‌شوند.

ایران سوپر در خیابان تخت‌جمشید (طالقانی‌) هم برای همیشه تعطیل شده است. به خاطر گرانفروشی. در صفحه دو خدیجه خالص همسر یکی از رهبران مسلمانان آمریکا هشدار داده که ادامه اکران فیلم محمدرسول‌الله در آمریکا موجب شورش مسلمانان خواهد شد. در ذیل همین گزارش آمده که ادامه اکران این فیلم در نیویورک در محیطی آکنده از ترس از سرگرفته شده است.

صفحه ۳ دربست در اختیار فرح دیبا است. حضور بی‌خبر او در اهواز که به خرید آجیل در یک قنادی و خرید میوه سپری شده و شنیدن این موضوع که در محله باغ شیخ، آب و فاضلاب بالا می‌آیند و در خیابان احمدی هم زباله‌ها جمع‌آوری نمی‌شوند. فرمانده گارد جاویدان و رئیس دفتر فرح و البته گروه پرشماری محافظ او را همراهی می‌کرده‌اند.

او ساعت یازده شب به محل اقامتش در هتل آستوریا باز می‌گردد. خبر بازدید او به همراه محمدرضا از نیروگاه برق در جنوب هم کار شده و در کنارش خبر اهدای مدال به ۱۷ استاد مدرسه عالی شمیران. نفهمیدیم اول اهواز بوده بعدش شمیران یا برعکس. در صفحه ۴ خبر کشته شدن دو دانشجوی دزفولی در شهر بنگلور هند بر اثر سانحه رانندگی به چشم می‌خورد.

اسم این دو دانشجو عبدالامیر حاجی‌شاه و شاپور قلمبر بوده‌. در صفحه ۵ آمده که حداقل هزینه عروسی گرفتن در تالارهای تهران ۲۰هزار تومان است. در صفحه هفت پیشگویی‌های یک مرد شیرازی درج شده که از قرار قبلا هم کراماتی در زمینه پیشگویی داشته. اسم ایشان اصغر قبادکار است.

حاجی برخوردار سرمایه‌دار ایرانی سومین جشن پنجاهمین سالگرد سلطنت پهلوی را در کارخانه ری او واک (پارس استوریج ) برگزار می‌کند. و باز هم خودش سخنرانی می‌کند و کیک می‌برد‌. کیک ۵ طبقه. برخوردار قبلا دو تا جشن دیگر در دو کارخانه دیگرش برگزار کرده بود. در پارس الکتریک و پارس توشیبا.

در صفحه ۳۰ خبرآمده که دو کودک در« باطلاق‌» غرق شده‌اند. خب غلط املایی تقصیر اصل روزنامه است و ما بی‌تقصیریم. از قرار در مسیل سیلگاه نهاوند دو کودک ۹ و ۵ ساله غرق شده‌اند. به نام‌های مهری قنطوری و لیلا قنطوری. در خرم‌آباد حجت عباسی ورزشکار مشهور شهر که مغازه میوه‌فروشی هم داشته در محله لب آب در خیابان کوروش به دیدار خانمی به نام فرشته رضایی رفته بود که جسدش را با ۱۲ ضربه چاقو در بدنش پیدا می‌کنند.

قتل او به شکل فجیعی اتفاق افتاده و پلیس هنوز در مرحله تحقیقات است. خبری هم آمده از دستگیری محمد صادق مستقیمی که بازرس اخراج شده اتاق اصناف بوده اما با کارت جعلی همچنان خودش را بازرس جا می‌زده و از مغازه‌دارهای لاله زار تهران رشوه می‌گرفته است. فیلم‌های یک اصفهانی در سرزمین هیتلر (وحدت)، ‌آشپزباشی(لویی دوفونس)، ‌لبریز از عشق، ‌نورمن در فضا (نورمن ویزدم ) و سافاری و یک فیلم حادثه‌ای به نام حریف (چارلز برونسون و ژاکلین بیسه ) فیلم‌های جدید اکران سینماها هستند. در بخش آگهی‌ها هم این آگهی را انتخاب کرده‌ایم:‌ ویلای طبقه اول با حیاط و استخر روباز در شمال تهران برای سکونت یک خانواده انگلیسی مورد احتیاج است. با اجاره بین ۶ تا ۲۵ هزار تومان در ماه‌!

کدخبر: ۳۷۸۰۷۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر