کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۳۳۵۷
تاریخ خبر:

پیشنهاد احمدی‌نژاد به فائزه‌هاشمی: ائتلاف و معاون‌اولی!

فائزه هاشمی دختر کوچک آیت الله هاشمی در گفتگویی با سایت انتخاب اظهاراتی جالب را مطرح کرد. او گفت محمود احمدی‌نژاد به او برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پیشنهاد معاون اولی داده ولی او به خاطر عملکردش در سال ۸۸ و توهین‌هایی که به پدرش کرده نپذیرفته است. هاشمی گفت: درخواست ائتلاف داد، اما قبول نکردم. او در ادامه گفت ممکن است آدم‌ها عوض شوند ولی اگر آقای احمدی‌نژاد عوض شده باید ابتدا از گذشته خود معذرت می‌خواست که این کار را نکرده است. فائزه هاشمی گفت احمدی‌نژاد به او پیشنهاد مناظره هم داده اما او این مناظره را هم نپذیرفته است او گفت: ایشان را سلامت نمی دانم؛ حرف اقای میرحسین درمورد ایشان درست بود؛ ایشان توی دوربین زل می زند و دروغ می گوید. فائزه هاشمی گفت که احمدی‌نژاد ابتدا به او پیشنهاد مناظره را داده و چند ماه بعد به او پیشنهاد معاون اولی داده است. گزیده سخنان خانم فائزه هاشمی رفسنجانی در زیر می آید:

در انتخابات به عنوان کاندیدا ثبت نام نمی کنم.

اینکه منتظر نسل جدید اصولگرایان در شورای نگهبان و تغییر نظرشان در مورد حضور زنان در انتخابات باشیم، بعید می دانم به سن ما قد بدهد؛ اما تغییر نسلی در شورای نگهبان باعث می شود که فضا بهتر شود.

قای هاشمی نسبت به اقای روحانی انعطاف پذیری بیشتری داشت و همینطور بهای بیشتری به کار کارشناسی می داد. سوم اینکه اقای هاشمی دنیا دیده تر بود، به خصوص سفرهای قبل از انقلاب ایشان.

روحانی ضد زن نیست؛ می خواست وزیر زن بگذارد، اما نگذاشتند.

احمدی نژاد مادر چاوز را بغل کرد و خیلی کارها را کرد، اما با او کاری نداشتند، اما خاتمی یک ادعایی درموردش مطرح شد و کلی بلوا به پا کردند.

اقای هاشمی سعی می کرد در صورتیکه روحانی مشورت بخواهد، به او مشورت بدهد. من البته گله مند بودم که روحانی از ایشان مشورت نمی گرفت. نشنیدم یک بار روحانی درمورد عربستان از اقای هاشمی مشورت بخواهد.

پدرم می گفت چرا تو هر جایی هستی، جنجال ایجاد می شود؟ او البته در بعضی جاها حامی من بود.

اقای یزدی در نمازجمعه به من حمله کرد و روزنامه زن را مرتد اعلام کرد؛ پدر به من گفت جواب بده. قبل از آن، پدر گفت بیانیه ات را برای من بیاور، پدر که دید گفت «همین؟ اینکه چیزی ندارد؟»؛ بعد آمد خودش آن را پربارتر کرد.

جاهایی که تحت فشار بودم، آیت الله هاشمی از من حمایت کرد.

آیت الله هاشمی از دستگیری فرج سرکوهی خبر نداشت، حتی وقتی از ایت الله هاشمی می پرسند، بی اطلاع بود و می گفت ایشان در آلمان است.

به ما گفتند رادیو اکتیو علت فوت آیت الله هاشمی نبوده، چون باعث سرطان می شود نه ایست قلبی اما….. روحانی هم نوشت روی گزارش باید عمیق تر بررسی شود.

کدخبر: ۳۸۳۳۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر