کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۶۱۸۵
تاریخ خبر:

ادعای اسرائیل درباره خسارات و تلفات حمله دیشب سپاه

ادعای اسرائیل درباره خسارات و تلفات حمله دیشب سپاه

نخست‌وزیر اسراییل برای اولین بار مقابل دوربین رسانه‌ها از میزان تلفات و خسارات حمله شب گذشته سخن گفت

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است پدافند هوایی ارتش اسراییل، عملیات ایران را دفع‌کرده‌ است.

«بنیامین نتانیاهو» طی پیامی در صفحه شخصی خود در ایکس(توئیتر سابق) نوشت: ما (عملیات موشکی و پهپادی ایران) را رهگیری و دفع کردیم. ما پیروز خواهیم شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد ایران شب گذشته بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد و موشک کروز شلیک کرد. «دانیل هاگاری» می‌گوید کابینه جنگ جلسه گرفت و در حال تهیه طرح‌های نظامی برای پاسخ به تهدیدهای ایران است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شنبه شب با صدور بیانیه ای اعلام کرد: با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل؛ جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین و تامین مطالبه ی به حق ایران و به منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

 

منبع: ایرنا
کدخبر: ۵۵۶۱۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر