کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۰۳۳۱
تاریخ خبر:

پاسخ به آمریکا در اشکال مختلف ادامه خواهد یافت

خبرگزاری مهر: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در گفتگوی اختصاصی با شبکه خبری المیادین با بیان اینکه پاسخ ایران به آمریکا کاملاً نظامی و مشروع و قانونی بود و حقی بود که باید از آن استفاده می‌کردیم، افزود: سپهبد سلیمانی با دعوت مقامات عراق و به صورت علنی و رسمی وارد این کشور شده بود و آنچه روی داد یک ظلم آشکار بود. پاسخ ما نیز کاملاً نظامی و راهبردی بود چرا که لازم بود پاسخی واضح و قابل فهم باشد و تمام جهان آن را مشاهده کند.

وی تصریح کرد: باید آمریکایی‌ها را در این نقطه متوقف می‌کردیم و به آنها می‌فهماندیم که باید محاسبات خود در مواجهه با ایران را تغییر دهند. آمریکایی ها عادت کردند که بدون هیچ واکنشی به کشورها حمله کنند و همین موضوع باعث شد در محاسبات خود در قبال ایران اشتباه کنند.

وی همچنین تاکید کرد که پاسخ‌ها به آمریکا در اشکال مختلف ادامه خواهد داشت و پاسخ اصلی هنگامی است که اهداف سردار سلیمانی این شهید بزرگ محقق بشود، راه او ادامه پیدا کند و این هدف‌ها عموماً پیرامون اضمحلال و زوال رژیم صهیونیستی است.

سرلشکر سلامی همچنین از آمادگی ایران برای مواجهه با سناریوهای مختلف جنگ با آمریکا در پی حمله به پایگاه عین الاسد و خبر داد.

وی افزود که ایالات متحد سعی داشت ایران را با انزوای سیاسی بین المللی مواجه کند اما در این خصوص شکست خورد چرا که ما به نحوی حرفه ای در میدان سیاست رفتار کردیم.

کدخبر: ۳۱۰۳۳۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ha.ah.1354

    شما یه جواب بدین به ملت که اهنی که ۱۰۰ د ر۱۰۰ تولید داخله چرا گیر نمیاد نمیخواد ج واب امریکا رو بدی