کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۹۵۷۸
تاریخ خبر:

وقتی کیمیایی و گیتی و تقوایی شریک شدند

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ‌ ‌دهم بهمن ۱۳۵۶٫ صفحه اول خبر مهم و دندانگیری ندارد. برویم صفحه ۴ که همان طور که انتظار می‌رفت دادستان برای ایاز بیات قاتل دختر ۱۳ ساله گوهردشتی تقاضای اعدام کرده است‌. فرح از آمریکا به ایران بازگشت و غلامرضا پهلوی برای شرکت در سمینارهای محیط زیست عازم اروپا و آمریکا شده. کلا خانواده پهلوی سفر به آمریکا را خیلی دوست داشته‌اند. البته حتما به اقتضائات کاری بوده است‌!

تاج بعد از این که برای دومین سال پیاپی در جایگاه چهارم رده‌بندی ایستاد‌، ‌برای آماده‌سازی جهت بازی‌های فصل بعد عازم یوگسلاوی شده تا در تورنمنت موستار اسکای شرکت کند. سه تا بازیکن جدید هم جذب کرده که شامل رضا رجبی،‌ کمال خلیلیان و استاد پرویز مظلومی می‌شود که از تراکتورسازی به تاج آمده است. صفحه سینما در این شماره پر از آگهی و عکس است. به ترتیب آگهی‌های مصور فیلم‌های باکره سن تروپه‌،‌ تب داغ‌،‌ جاده‌،‌ علف‌های هرز‌،‌ دام برهنه‌ها،‌ سوپربابا، ببر دریاها و رنج‌های هرکول.

خبر آمده که یک شرکت فیلمسازی تاسیس شده به اسم هفتمین هنر که ریاست هیات مدیره آن برعهده مسعود کیمیایی است‌،‌ نایب رئیس گیتی پاشایی و مدیرعامل ناصر تقوایی. فاطمه صادق‌زاده همان قمارباز مشهور ورشکسته که با اسم گیتی بهزادی هم معروف است و حالا مشخص شده که همسر دوک بدفورد در انگلیس است‌، ‌به ایران آمده و بلافاصله توسط پلیس برای برخی تحقیقات دستگیر شده است.

در ابوظبی یک ایرانی اهل بیرم لارستان‌،‌ به نام عبدالله حسن‌زاده با کامیون خانواده همسرش را زیر گرفته و طی آن پدرزنش (غلام پیشداد )را کشته و مادرزن و خواهرزن خود (بلقیس و روح انگیز)را به شدت مجروح کرده است‌. ماجرا بر سر اجرا گذاشتن مهریه ۳۵ هزارتومانی بوده است.

‌ یازدهم بهمن ۱۳۵۶٫ خدا شاهد است صفحه اول امروز اطلاعات هم کوچک‌ترین خبر جذابی برای خواننده امروزی ندارد‌. در صفحه ۳ آمده که خانم قمارباز مشهور ایرانی سه ماه پیش مهمان مرد ثروتمندی در هتل هایت چالوس بوده و آنجا هم آن قدر قمار کرده و باخته که دست آخر مدیر هتل او را جواب می‌کند‌! اطلاعات نوشته که یک خانم جوان ایرانی به نام ملیحه مین‌باشیان در لوزان سوئیس در مدیریت یک هتل و تزئین آن به شدت درخشیده است‌!

راستش نمی‌فهمم مدیریت یک هتل چرا باید موجب افتخار ایرانیان باشد. اسم خانوادگی مین‌باشیان هم او را خویشاوند شوهر شمس یعنی مهرداد پهلبد نشان می‌دهد که فامیلی اصلی‌اش مین باشیان بوده است‌. بهشت زهرا نرخ مقبره را ۱۰۵‌هزار تومان اعلام کرده است. یعنی سی برابر حقوق متوسط یک کارمند. صفحه ۵ گزارشی کار شده با عنوان زندگی قسطی بازگشته است و اشاره دارد به بالارفتن شدید هزینه‌های زندگی در تهران.

رئیس امور سینمایی کشور مصاحبه‌ای کرده و گفته که حتی فردین‌ها هم می‌توانند فیلم خوب بسازند‌! در طول این گفت‌و‌گو مصاحبه کننده نگاه منفی و تحقیرآمیزی به سینمای فردین دارد. در خیابان ششم سی متری نارمک ده مرد نقابدار با قمه به یک ساختمان حمله کرده و دو برادر از ساکنان را به شدت مجروح کرده‌اند. عباس و رضا جاویدان. سیرک بزرگ اروپا در ضلع جنوبی پارک شاهنشاهی در حال اجرای برنامه است‌.

کدخبر: ۴۳۹۵۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر