کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۱۳۰۳
تاریخ خبر:

نگرانی شاگردان‌ استاد مهرتاش و آزار شاگرد راننده اتوبوس

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | پنجشنبه ۲۰ بهمن. صفحه اول اطلاعات یک سری خبرهای نه چندان پراهمیت است که حتی برای زمان خودش هم چندان دندانگیر نبوده است. در صفحه ۳ نوشته که فردی به اسم اسماعیل مهرتاش درگذشته و شاگردان استاد اسماعیل مهرتاش نگران شده‌اند اما معلوم شد که یک تشابه اسمی بوده است. آن هم در حالی است که استاد مهرتاش به تازگی به خام خواری و گیاهخواری روی آورده‌اند تا سلامت خود را بیشتر تضمین کنند.

مهرتاش استاد آواز ایرانی و شاگردانی مثل شجریان و مرضیه و شهیدی و وفایی را تربیت کرده است. خبری هم کارشده مبنی بر گران‌تر بودن وینستون چهارخط در تهران و شهرستان‌ها. در اصفهان پلیس بسیج شده تا قاتلین ربابه صادقی دختر سیزده ساله خوراسگانی را پیدا کنند که بعد از تجاوز به قتل رسیده است‌. او در کارگاه پدرش قالی بافی می‌کرده و وقتی روز قبل در حال رساندن برادرش به مدرسه و رفتن به سمت خانه خاله‌اش بوده ربوده می‌شود و مورد تجاوز قرار گرفته و سپس به قتل می‌رسد.

در ادامه انتقادات به سریال خسرومیرزای دوم ساخته نصرت کریمی، ‌مقاله‌ای منتشر شده و از کریمی خواسته شده که به همان ساخت آثار عروسکی بسنده کند. نخستین موزه فرش ایران هم گشایش یافته است. همان موزه فرشی که در خیابان فاطمی و ضلع شمالی پارک لاله قرار دارد. اهواز اعلام کرده که از همین حالا همه ظرفیتش برای پذیرش مسافر نوروزی پر شده است. سگ‌های ولگرد در تبریز به سه عابر حمله کرده‌اند‌. در محله دالان حاج میرزا آقا.

هر سه عابر راهی بیمارستان شده‌اند. شهین قنبرزاده شاعره اهل رضائیه (ارومیه )در ۲۲ سالگی و در یک تصادف رانندگی فوت می‌کند. در منطقه ۹ شاگرد راننده یک اتوبوس دو طبقه دو جوان را در حال مغازله در طبقه دوم اتوبوس می‌بیند و آنها را تحویل کلانتری می‌دهد و در نهایت مشخص می‌شود هر دو دختر هستند و یکی از آنها تیپ پسرانه زده و قصدشان آزار شاگرد راننده بوده است‌! صفحات ویژه‌ای هم به سالمرگ فروغ فرخزاد اختصاص دارد و اخوان ثالث و سیمین بهبهانی و احمدرضا احمدی و میم آزاد درباره‌اش صحبت کرده‌اند.

شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۵۶٫ خبر مهم صفحه اول اختلاس ۱۹ میلیون تومانی از بانک صادرات است. در صفحه ۹ نوشته شده که دو فیلم ماه کاغذی ساخته پیتر باگدانویچ و لوکوموتیو‌ران ساخته قدیمی پی‌یترو جرمی در نوبت اکران سینماهای تهران قرار گرفته‌اند‌. اعلام شده که انگلیس در انتظار ۲۱۰ هزار توریست ایرانی در سال آینده است که رقم حیرت‌انگیزی است‌.

در گزارشی دیگر ذکر شده که ایران ۱۵ میلیارد تومان وام خارجی دریافت می‌کند‌. صفحه ۲۴ خبر از برنامه میعاد ماه است که با اجرای ژاله کاظمی و در شبکه دو پخش خواهد شد و درآن کاظمی میزبان چهره‌های فرهنگی و هنری خواهد بود. سه قمه کش پارک وی که کارشان زورگیری از زنان خیابانی در این منطقه بود دستگیر شده‌اند‌.

دو زن خیابانی شکایت کرده‌اند که این سه نفر آنها را سوار کردند و بردند به بیابان‌های اطراف تهران و با تهدید قمه هرچه پول و زینت آلات بوده ازآنها دزدیده و سپس لباس‌هایشان را نیز به یغما برده‌اند‌. پلیس این سه قمه‌کش را در محل سکونتشان در منطقه طرشت به دام انداخته است‌. به نام‌های حسن و حسین و لطف‌الله. راستی چه کسی یک‌سال بعد در همین روز را تصور می‌کرده است؟

کدخبر: ۴۴۱۳۰۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر