کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۶۵۸۶
تاریخ خبر:

معمای رازآلود ۱۰‌ جسد در‌ رودخانه زهره

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ‌صفحه اول روزنامه اطلاعات سوم مهرماه ۱۳۵۶٫ عکسی از فرح در دانشگاه فرح و عکسی از شمس پهلوی در جلسه مدیران بنیاد نیکوکاری به اسم خودش. دو تا از دختران سپاهی بهداشت هم داوطلب شده‌اند که به جبهه ظفار در عمان بروند‌. فاطمه نوری و اشرف‌السادات عبدالوند. نمایشگاه بین‌المللی تهران ادامه دارد و فعلا ۸۰۰ هزار نفر از آن دیدن کرده‌اند.

تلاش برای حل معمای۱۰ جسدی که در روز ۳۰ شهریور نزدیکی هندیجان از رودخانه زهره گرفته شده، ادامه دارد. هنوز اسم و مشخصات مغروقین که با لباس کامل و کفش‌ برپا ،جسدشان در رودخانه روی آب آمده بود، کشف نشده است اما پزشکی قانونی گفته که سن مغروقین بین ۱۷ تا ۲۵ سال است‌.

علت مرگ همه هم خفگی درآب بوده است. عجب معمای رازآلودی‌! مسابقات دسته دوم تخت جمشید هم ادامه دارد و تیم‌های ابومسلم و سپیدرود و رستاخیز خرمشهر و آرارات تهران رقابت سختی برای صعود به دسته اول دارند. تیتر روزنامه برای مسابقات وزن فوق‌سنگین وزنه‌برداری جهان هم جالب است‌:‌ مردان نیم ‌خرواری به‌دنبال آلکسیف!

سینماها فیلم‌های جدیدشان را اکران کرده‌اند. یک فیلم از سیروس الوند با نام شب آفتابی که در آن مرتضی عقیلی و لیلا فروهر ایفای نقش می‌کنند. فیلم کلاسیک موبی‌دیک ساخته شده به سال ۱۹۵۶ هم در دو تا سینما اکران شده. اشک‌ها و لبخندها هم به اکران رسیده است‌. یک کمدی ایتالیایی دیگر به اسم‌: ‌خوشگلا طاقت ندارند! و همین‌طور ادامه اکران فیلم بخت بلند یا همان لاکی‌لیدی که از کارهای متاخر استنلی دانن است‌.

در صفحه حوادث داستان زدو‌خورد در کاباره مولن‌روژ با‌مزه است. این کاباره را پروا خواننده قدیمی با فردی به‌نام پرویزیان مشترکا مدیریت می‌کنند که یک اختلاف حساب هفتصد تومانی سر یک میز موجب کدورت میان پروا با یکی از گارسون‌های کاباره به اسم سید‌جعفر می‌شود و در نهایت یک گارسون دیگر به اسم علاءالدین هم به حمایت سیدجعفر بلند می‌شود و پرویزیان به شدت کتک می‌خورد و پای پلیس به ماجرا باز می‌شود.

در جاده اصفهان به شیراز شش نفر از اوباش راه یک اتومبیل را سد کرده و یکی از زنان اتومبیل را به زور با خود برده و به او تجاوز کرده‌اند‌. دادگاه برای هر شش نفر حکم حبس ابد را بریده است. یک زن به اسم فاطمه هارونی معروف به اشرف‌لره با این شش متجاوز در این حادثه شوم همکاری می‌کرده است. محمود زارعی‌، ‌اسماعیل افشاری‌، حسین زارع‌، اسدالله ابراهیمی‌، ‌رضا سنایی و حسین بخشی این شش متجاوز بوده‌اند‌. این داستان زورگیری در جاده‌ها و تجاوز به عنف از مهم‌ترین بزه‌ها و جرم‌های سال ۵۶ بوده است.

در صفحه اول روزنامه چهارم مهرماه تیتر عجیبی خودنمایی می‌کند: ‌شوروی‌ها داروی طول عمر را کشف کردند‌! در صفحه ۳ آمده که جایزه ادگار آلن‌پو در آمریکا به یک خانم ایرانی به اسم غوغا خلعتبری اهدا شده است‌. در صفحه ۹ اعلام شده که رنگ سال میلادی بعدی برای خانم‌ها سیاه و سفید است‌. در مسابقات قهرمانی تنیس آسیا در تهران تقی اکبری قهرمان شده و در دوبل مردان هم تیم منصور بهرامی و کامبیز درفشی جوان در جای اول ایستاده‌اند‌.

اما در بخش زنان، ایرانی‌ها هیچ مقامی نیاورده و قهرمانان ژاپن و اندونزی و کره جنوبی مدال‌های مهم را درو کرده‌اند‌. فیلم دستت را رو کن رفیق با شرکت دین مارتین اکران شده و دو فیلم ایرانی روی پرده، شب آفتابی با بازی عقیلی و لیلا فروهر و خاکستری با بازی سعید راد و نوش‌آفرین هستند‌. آن فیلم جن‌گیر که هفته پیش خبر اکرانش را داده بودند یک کمدی ایتالیایی است با نام چیچوی جن‌گیر‌!

کدخبر: ۴۱۶۵۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر