کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۰۳۵۳
تاریخ خبر:

معرفی بهترین خودروهای‌ سال ۲۰۲۰

روزنامه هفت صبح | سال ۲۰۲۰ بیش از هر چیز دیگری با شیوع ویروس کرونا شناخته می‌شود. با این حال کم نبودند خودروهایی که در این سال برای سازندگان‌شان سود سرشاری را به ارمغان آوردند. در ادامه به شماری از آنها پرداخته می‌شود که توسط سایت بیت‌ران برگزیده شده‌اند.

*** جگوار آی‌پیس ۲۰۲۰ (بهترین خودرو)
در نگاه کلی بهترین انتخاب از میان خودروهای سال ۲۰۲۰ را می‌توان جگوار آی‌پیس دانست. این خودرو از طراحی مدرن و آینده‌نگرانه برخوردار است و یک وسیله نقلیه‌ الکتریکی لوکس به‌شمار می‌رود. اگرچه این خودرو دامنه‌ رانندگی تسلا مدل ایکس یا ظرفیت بار مزدا سی‌ایکس ۵ را ندارد اما جگوار آی‌پیس از لحاظ دینامیک کلی، چیدمان و تجربه‌ رانندگی جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.

*** مزدا ۳ (بهترین خودروی کامپکت)
این یک ماشین اقتصادی با روح فوق‌العاده است. بسیاری از خودروهای معمولی حس لوازم خانگی به انسان می‌دهند اما این خودرو چنین نیست و همین موضوع آن را در میان بهترین خودروهای ۲۰۲۰ قرار می‌دهد. مزدا۳ که به صورت سدان و هاچ‌بک دردسترس است، سرعت بالایی ندارد اما رانندگی با آن بسیار مطلوب است. فرمان و سیستم تعلیق پاسخگویی سریعی دارند که خودروهای دیگر در این کلاس از آن بی‌بهره‌اند.

*** مرسدس بنز کلاس S (بهترین خودروی لوکس)
«اس کلاس» برای چندین دهه به‌عنوان گل سرسبد مرسدس بنز خدمت کرده است. این خودرو که مدت‌هاست به‌عنوان معیار اندازه‌گیری خودروهای لوکس درنظر گرفته می‌شود، به نسل ششم خود رسیده اما به‌تازگی با تغییرات جزئی ظاهری، موتورهای جدید و بسیاری از ویژگی‌های فنی زیرپوستی به‌روز شده است. این سدان یک کابین جادار و کاملا روشن که به ساکتی خزانه‌ بانک است، در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد و راحت‌ترین صندلی‌هایی را که می‌توانید در آن بنشینید، برای‌تان به ارمغان می‌آورد.

*** آئودی آر ۸ (بهترین خودروی اسپورت)
آئودی آر ۸ یک خودروی اسپورت برای استفاده‌‌ هر روز است. شرکت آئودی خودرویی ساخته که به اندازه‌ یک خودروی لوکس دو در اما با قدرت یک هایپرکار است. این کوپه از خطوط طراحی تیز، ‌‌فیبر کربن و یک چیدمان موتور وسط استفاده می‌کند تا خود را از اتومبیل‌های کمتر اسپورت متمایز کند‌ اما به روش رقبا توجه را به خود جلب نمی‌کند.

*** هوندا آکورد (بهترین سدان)
یک سدان متوسط با قدرتی بالا که ‌خریدش می‌ارزد. مدل فعلی نشانه‌های سبک طراحی را از خودروی کوچک‌تر هوندا سیویک وام می‌گیرد و ظاهر شیک‌تری به آن می‌بخشد که گزینه‌‌ مطلوبی برای خریداران به‌ویژه در مسیرهای شلوغ است. هر سطح آکورد شامل مجموعه ویژگی‌های ایمنی هوندا سنسینگ (ترمز کاهش برخورد به جلو، کنترل خروج از مسیر، کروز کنترل تطبیقی، کمک نگهدارنده‌‌ خط و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی) و همچنین یک دوربین پشتیبان است. (ادامه دارد)

توضیحات

آئودی آر 8 (بهترین خودروی اسپورت)

توضیحات

جگوار آی‌پیس 2020 (بهترین خودرو)

کدخبر: ۳۷۰۳۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر