کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۰۴۲۵
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم‌؟

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم‌؟

روزنامه هفت صبح| هر سال بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسمشان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. هر هفته در بخش آتلیه ‌ به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

SteamWorld Build
سازنده: Thunderful
متوسط امتیاز: 74


طی سال‌های اخیر شاهد انتشار تعداد زیادی شبیه‌ساز مدیریت شهری بودیم که البته بسیاری از آنها با عملکرد موفقیت‌آمیز همراه بودند. یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های حاضر در این ژانر SteamWorld Build است. جایی که به شما فرصت داده می‌شود تا شهری با تم استیم‌پانک را طراحی و مدیریت کنید.

In Stars and Time
سازنده: InsertDisk
متوسط امتیاز: 84


بدون شک In Stars and Time در میان بازی‌های ماجراجویی می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. بازی که با داستان متفاوت خود احتمالا می‌تواند نظر بسیاری از گیمرها را جلب کند. با این حال داستان تنها قوت بازی نیست و به راحتی نمی‌توان از طراحی هنری متفاوت آن چشم‌پوشی کرد.

Travel Town
سازنده: Magmatic
متوسط امتیاز: 10 میلیون


بازی Travel Town یکی از جدیدترین عناوین ژانر مچ‌تری است که در آن یک وظیفه ساده یعنی بازسازی شهر را برعهده دارید. البته برای انجام این کار نیاز به منابع دارید و برای کسب منابع باید مراحل جورکردنی بازی را پشت سر بگذارید. شاید تنها تفاوت این بازی با دیگر عناوین این سبک در طراحی شهر اصلی خلاصه شود.

Last Train Home
سازنده: Ashborn Games
متوسط امتیاز: 82


تاکنون بازی‌های استراتژی متعددی با محوریت جنگ‌های تاریخی طراحی شده‌اند اما Last Train Home بدون شک یکی از متفاوت‌ترین آنهاست. بازی که داستانی در میان جنگ داخلی روسیه را روایت کرده و هرچند مبارزات در آن نقش کلیدی دارند اما محوریت اصلی گیم‌پلی پیرامون خط آهن و انتقال به مناطق مختلف قرار گرفته.

Hole.io
سازنده: Voodoo
متوسط امتیاز: 100 میلیون


فرض کنید نقش سوراخی بزرگ را برعهده دارید و می‌توانید هر آن چیزی که در یک شهر می‌بینید را در درون خود ناپدید کنید. بازی Hole.io دقیقا با همین رویکرد طراحی شده و در آن وظیفه دارید تا اجزای بیشتری از شهر را بلعیده و تبدیل به سوراخی بزرگ‌تر شده و با دیگر گیمرها رقابت کنید.

کدخبر: ۵۵۰۴۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر