کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۹۱۹۹
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم‌؟

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم‌؟

روزنامه هفت صبح| هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسم‌شان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. هر هفته در بخش ‌ به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

Persona 5 Tactica
سازنده: Atlus
متوسط امتیاز: 77


به نظر می‌رسد فعلا عرضه نسخه‌های جانبی پرسونا 5 پایان ندارد و این بار نیز شاهد انتشار یکی از این دست بازی‌ها هستیم. اثری که سعی کرده تغییراتی اساسی را در ساختار کلی گیم‌پلی پرسونا ایجاد کند و همچون دیگر نسخه‌های مشابه به سراغ ریشه‌های ژانر نقش‌آفرینی ژاپنی و مبارزات تاکتیکی برود.

Valfaris Mecha Therion
سازنده: Steel Mantis
متوسط امتیاز: 84


چهار سال پیش بود که نسخه اولیه والفاریس منتشر شد و توانست علاقه‌مندان به ژانر اکشن پلتفرمر را به خود جذب کند. اثری که با جلوه‌های بصری متفاوت خود و البته مبارزات چالش‌برانگیز معروف شد. حالا نسخه بهبودیافته آن در اختیار دارندگان کنسول نینتندو قرار گرفته و این گروه از گیمرها نیز فرصت تجربه یکی از اکشن‌های نفسگیر چند سال اخیر را دارند.

Not Not
سازنده: Alt Shift
متوسط امتیاز: 10 میلیون


بازی‌های پازل بسیاری برای تلفن‌های هوشمند طی سال‌های اخیر منتشر شده‌اند اما شاید Not Not یکی از متفاوت‌ترین آنها باشد. در این بازی پازل تنها یک هدف یعنی دنبال کردن دستورالعمل‌های روی صفحه را پیگیری می‌کنید. با این حال معماها و پازل‌های این بازی به شکل منطقی طراحی شده و می‌توانند در عین سادگی، چالش خاصی را به همراه داشته باشند.

Wordless
سازنده: Eten
متوسط امتیاز: 82


برخی اوقات شما می‌توانید در سکوت به معناهای بسیاری دست پیدا کنید. بازی Wordless شاید بهترین مثال برای این موضوع باشد. در این اثر که از روایت کلاسیک استفاده نکرده، باید مبارزاتی چالش‌برانگیز را در ساختار نیمه نوبتی دنبال کرده و متوجه اسرار دنیایی ناشناخته شوید.

Wedding Cake Cooking
سازنده: RosyTale
متوسط امتیاز: 100 هزار


احتمالا تاکنون با بازی‌های آشپزی محور زیادی روی تلفن‌های هوشمند برخورد کرده باشید و این بازی یعنی Wedding Cake Cooking نیز یکی دیگر از آنهاست. با این حال در این عنوان تمرکز به شکل خاص روی پخت و آماده‌سازی کیک‌های عروسی قرار گرفته. بازی‌ که می‌تواند به شکل خاص مورد توجه مخاطب‌های کم سن و سال قرار گیرد.

کدخبر: ۵۴۹۱۹۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر