کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۸۰۸۵
تاریخ خبر:

معرفی بازی| ‌این هفته چی بازی کنیم؟

معرفی بازی| ‌این هفته چی بازی کنیم؟

روزنامه هفت صبح| هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسم‌شان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. هر هفته در بخش آتلیه ‌ به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

Super Mario RPG
سازنده: Nintendo
متوسط امتیاز: 83


نینتندو اینبار به سراغ یکی از بازی‌های قدیمی خود رفته و آن را برای پلتفرم این روزهایش یعنی سوئیچ بازسازی کرده. در این نسخه از سوپر‌ماریو شاهد رویکردی متفاوت و نقش‌آفرینی هستیم که در آن مبارزات به شکل نوبتی دنبال شده و البته بازی را هم از زاویه دید ایزومتریک دنبال می‌کنیم.

American Arcadia
سازنده: Raw Fury
متوسط امتیاز: 79


سازندگان بازی American Arcadia سعی کرده‌اند گشت و گذار به شکل دو و سه بعدی را به صورت همزمان در ساخته خود قرار دهند. رویکردی که در انجام آن موفق بوده و توانسته‌اند به نتیجه جالب توجهی دست پیدا کنند. بازی پیش رو سعی دارد داستانی جالب را با مطرح کردن معماهای سرگرم‌کننده، روایت کند.

Mmm Finger 2
سازنده: Noodlecake
متوسط امتیاز: 5 میلیون


در دومین نسخه از مجموعه بازی Mmm Finger همچون گذشته یک رویکرد ساده را دنبال می‌کنیم، حرکت روی صفحه نمایش بدون برخورد با موانع. این رویکرد ساده البته همواره از دید چالش ارتقا یافته و در هر مرحله سعی می‌کند با مطرح کردن شکل‌های جدیدی از موانع، روندی خسته‌کننده را پیش روی مخاطب قرار ندهد.

Teardown
سازنده: Tuxedo Labs
متوسط امتیاز: 80


محیطی را تصور کنید که تمامی بخش‌های آن تخریب‌پذیر هستند و بایستی در آن یک سرقت را برنامه‌ریزی کنید. بازی Teardown با همین هدف‌گذاری ساده شروع می‌شود اما با پیشرفت در آن متوجه می‌شوید که بایستی نقشه‌های بزرگ و پیچیده‌ای را با ایجاد تخریب در محیط پیاده‌سازی کنید.

Kinja Run
سازنده: Habby
متوسط امتیاز: یک میلیون


یکی از بازی‌هایی که در ژانر «رانر» توانسته رویکرد خاص خود را دنبال کند، Kinja Run است. اثری که در ظاهر همچون دیگر بازی‌های این ژانر یعنی راه رفتن، پشت سر گذاشتن موانع و ثبت امتیاز بالاتر را دنبال می‌کند اما در عمل تفاوت‌های قابل توجهی دارد. در این بازی حتی امکان مبارزه با دشمن‌های مختلف را در اختیار دارید.

کدخبر: ۵۴۸۰۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر