کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۶۹۶۹
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

روزنامه هفت صبح| هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسمشان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. هر هفته در بخش آتلیه ‌ به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

Call of Duty Modern Warfare 3
سازنده: Sledgehammer Games
متوسط امتیاز: 53


طبق رسم هر سال باز هم شاهد انتشار نسخه‌ای دیگر از مجموعه ندای وظیفه در انتهای سال میلادی هستیم اما اینبار با همیشه یک تفاوت اساسی دارد. برخلاف انتظارات شوتر اول شخص محبوب نتوانسته تا کیفیت خوبی را از خود به نمایش بگذارد و به خصوص در بخش داستانی با عملکردی ناامیدکننده همراه شده.

Like a Dragon Gaiden
سازنده: Sega
متوسط امتیاز: 78


مدتی است که مجموعه بازی یاکوزا به Like a Dragon Gaiden تغییر نام داده و حالا نسخه جدید آن برای پلتفرم‌های مختلف در دسترس قرار گرفته. اکشن ماجراجویی که شما را در نقش یکی از اعضای یاکوزا قرار داده و این فرصت را در اختیارتان قرار می‌دهد که وارد دنیای تبهکاری ژاپن شوید.

Color Hop 3D
سازنده: Amanotes
متوسط امتیاز: 10 میلیون


در این بازی با یک هدف ساده سر و کار دارید. پریدن روی پلتفرم‌های رنگی و رسیدن به رکورد بالاتر. رویکردی ساده که البته با موسیقی‌های جالب توجه و خوبی همراه شده تا به خصوص برای مخاطب کم سن و سال جذابیت زیادی داشته باشد. بازی که می‌تواند به خصوص در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت تبدیل به اثری سرگرم‌کننده شود.

Football Manager 2024
سازنده: Sport Interactive
متوسط امتیاز: 83


به نظر می‌رسد فعلا قرار نیست نوار موفقیت‌های شبیه‌ساز مربیگری فوتبال به این زودی‌ها پاره شود. بازی که در آن کنترل کامل یک باشگاه فوتبال را به دست گرفته و با آمار و ارقامی واقع‌گرایانه سر و کار دارید. تمرکز اصلی اینجا روی مربیگری قرار گرفته و بازی به شما فرصت می‌دهد تا این موضوع را به واقعی‌ترین شکل ممکن تجربه کنید.

Cat Escape
سازنده: SundayGG
متوسط امتیاز: 100 میلیون


بازی Cat Escape یکی از عناوینی است که طی چند ماه اخیر توانسته به محبوبیت بالایی برسد و با گیم‌پلی جذاب خود حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. در این بازی باید گربه‌ای را در محیط حرکت داده و از آن به سلامت خارج شوید. رویکردی ساده که در هر مرحله با چالش‌های جدید و متنوعی همراه می‌شود.

کدخبر: ۵۴۶۹۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر